Kas ir Facebook logrīks?
Atsauksmju logrīks ir rīks, kas tiek izmantots jebkurā tīmekļa vietnes lapā vai lietojumprogrammā, kurā jūs sniedzat atsauksmes par savu pieredzi. Tas var būt jebkurā izskatā; tas var būt kā aptauja vai arī tikai forma.
Tas ir noderīgi arī klientiem, jo visbiežāk, izmantojot jaunu lietojumprogrammu/tīmekļa vietni, rodas jautājumi, kas jādara. Šādos gadījumos atsauksmes logrīks ir visvienkāršākais veids, kā klienti var tikt galā ar visām problēmām, ar kurām vien viņi saskaras. Uzņēmumam arī ir labi zināt, kā tas var uzlabot savu tīmekļa vietni priekš saviem klientiem.
Frequently asked questions
Kāda ir atsauksmju logrīka definīcija?
Atsauksmju logrīks ir lielisks klientu atsauksmju avots par iepirkšanās gaitu un klientu apkalpošanas pieredzi. Tam var būt dažādi izskati. Tā var būt neliela klientu apmierinātības aptauja, kas ir ievietota jūsu lietojumprogrammā vai tīmekļa vietnē, vai arī tā var būt logrīks ar vērtējumu no 1 līdz 5, kas ļauj novērtēt vispārējo apmierinātību ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Kāda ir atsauksmju logrīka loma?
Atsauksmju logrīka galvenais uzdevums ir viegli apkopot atsauksmes. Izmantojot to, varat lūgt saviem klientiem plašāku informāciju ar vienkāršu jautājumu palīdzību. Turklāt jūs varat apkopot atsauksmes procesa gaitā un viegli izdarīt izvēli. Turklāt jūs parādat klientiem, ka jums tie rūp un tas uzlabo kopējo pārdošanas procesu, kā arī automatizē klientu apkalpošanas aktivitātes.
Vai varat uzstādīt atsauksmju logrīku LiveAgent?
Programmā LiveAgent var iestatīt atsauksmju logrīku. Tas atvieglo atsauksmju saņemšanu no klientiem. Varat to ievietot jebkurā vietā vai vietās savā vietnē. Tas ir lielisks veids, kā ātri atbrīvoties no problēmu negaidītības klienta pusē. Pateicoties tam, uzņēmums saņem ātru signālu par kļūdām vai problēmām.
Expert note
Atsauksmju logrīks ir lielisks risinājums, kas uzlabo klientu apkalpošanas procesu un piešķir uzņēmumam iespēju saņemt ātru signālu par kļūdām vai problēmām.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras pakalpojumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzņēmums arī piedāvā produktu apmācību un tīmekļa seminārus. Iegūstiet jaunākās atjauninājumu un atlaidēm ziņas, abonējot LiveAgent jaunumus. Reģistrēties LiveAgent platformā ir viegli un ātri.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas noderīgas funkcijas un integrācijas. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt uzlabot klientu atbalstu un apstrādāt lielu uzdevumu skaitu, kā arī paaugstināt apmierinātību un pārdošanas apjomus. Texts piedāvā informāciju par LiveAgent funkcijām, integrācijām, atbalsta pakalpojumiem un kontaktinformāciju. LiveAgent ir Quality Unit, LLC produkts, kas var nodrošināt arī atbalstu un datu migrāciju.