Kas ir atļaujas?
Izmantojot atļaujas, jūs varat pārvaldīt savu aģentu un komandas dalībnieku piekļuves. Jums ir iespēja piešķirt atļauju tikai tām darbībām, kas ir svarīgas viņu darbam, vienlaikus ierobežojot viņu ietekmi jomās, kas nav saistītas ar viņu darbu. Atļaujas tiek piešķirtas kopā ar lomām.
Frequently asked questions
Kas ir atļaujas?
Atļaujas ļauj pārvaldīt jūsu komandas dalībnieku piekļuves. Tas nozīmē, ka jūs konkrētām lomām varat piešķirt atbilstošas atļaujas.
Kādam nolūkam tiek izmantotas atļaujas?
Atļaujas ļauj veikt noteiktus uzdevumus sistēmā. Atkarībā no tā, kāda loma jums ir sistēmā, jums ir noteiktas tiesības. Dažām lomām, var būt ierobežotas atļaujas, bet citām — neierobežotas atļaujas.
Kur LiveAgent var piekļūt atļaujām?
LiveAgent atļaujas ir cieši saistītas ar lomām, ko jūs varat piešķirt sistēmā. Aģentam ir ierobežotākās tiesības, administratoram - visplašākās tiesības, savukārt īpašniekam papildu administratora tiesībām ir piekļuve norēķinu funkcijām .
Expert note
Atļaujas ļauj pārvaldīt piekļuvi jūsu komandas dalībniekiem. Piešķiriet atbilstošas atļaujas konkrētām lomām.

LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
Teksts sniedz informāciju par klientu apkalpošanas uzņēmumiem un to svarību, kā arī par to, kā efektīvi nodrošināt klientu atbalstu, izmantojot rīkus un apmācības. Piedāvājums, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu atbalstu. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos ar labām komunikācijas prasmēm. Klientu portāli palīdz samazināt atbalsta pieprasījuma skaitu.
Personāla atlases kontrolsaraksts klientu apkalpošanas speciālistam
Lai atrastu labāko klientu apkalpošanas speciālistu, jums ir jāpārbauda viņu komunikācijas prasmes. Kandidātiem jāspēj efektīvi komunicēt ar neapmierinātiem klientiem un citiem komandas locekļiem. Pārbaudīt var, veicot intervijas, rakstiskus vingrinājumus un novērtējot personiskās attiecību prasmes. Turklāt jāizmanto darbā pieņemšanas uzdevumi, komunikācijas novērtējumi un krīzes vadības procedūras. Klientu apkalpošanas darbiniekiem ir jābūt spējīgam izmantot CRM pieteikumu apstrādes sistēmas, piemēram, LiveAgent.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Klientu atsauksmju iegūšana ir svarīga mārketinga stratēģiju uzlabošanai un viņu cerību pārsniegšanai, bet aptaujas var būt grūti aizpildāmas. Ieteicams piedāvāt palīdzību vai atlaides, nodrošināt saīsinātus un izskaidrot mērķus, izteikt pateicību, kā arī dalīties rezultātos ar klientiem.