Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atbildes sagatave

Kas ir atbildes sagatave?

Atbildes sagatave ir uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sagatavotas atbildes. Tās var efektīvi novērst atbilžu atkārtošanos un pārfrāzēšanu klientu vaicājumiem, kas atkārtojas. LiveAgent var izveidot neierobežotu skaitu atbildes sagataves un padarīt tās pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem kopumā vai pa nodaļām. Visas ziņas var saistīt ar konkrētu (-iem) atslēgvārdu (-iem), tāpēc pareizā atbilde ir vienmēr pa rokai. Aģenti var izveidot savas ziņu sagataves, kā arī personalizēt savas attiecīgās darbplūsmas un vajadzības.

Uzziniet vairāk par Atbilžu sagatavēm programmā LiveAgent.

Sagatavotas atbildes
Sagatavotu atbilžu paraugs
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atbildes sagatave?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atbildes sagatave ir sagatavotu atbilžu kopums uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Tādās jomās kā klientu apkalpošana vai tehniskais atbalsts reaģēšana ar atbilžu sagatavēm var būt ļoti efektīvs risinājums gan klientam, gan aģentam, sniedzot ātras atbildes un ietaupot laiku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā izmantot atbildes sagatavi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Programmā LiveAgent var izveidot neierobežotu skaitu iepriekš sagatavotas atbildes. Šādas sagatavotas atbildes ļaus jums ātrāk sniegt atbildes uz jautājumiem, kas atkārtojas. Tā rezultātā aģenti savu darbu veiks daudz ātrāk, jo sūtīs jau gatavus vai nedaudz pielāgotus ziņojumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kur atrast atbildes sagatavi LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent atbildes sagatavi var atrast panelī, atverot “Konfigurācijas”, pēc tam atlasot cilni “Automatizācija” un noklikšķinot uz “Atbildes sagatave”. Atbildes var būt pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem vai tikai izvēlētajām nodaļām.” } }] }

FAQ

Kas ir atbildes sagatave?

Atbildes sagatave ir sagatavotu atbilžu kopums uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Tādās jomās kā klientu apkalpošana vai tehniskais atbalsts reaģēšana ar atbilžu sagatavēm var būt ļoti efektīvs risinājums gan klientam, gan aģentam, sniedzot ātras atbildes un ietaupot laiku.

Kā lietot atbildes sagatavi?

Programmā LiveAgent var definēt neierobežotu iepriekš sagatavotu atbilžu skaitu. Šādas sagatavotas atbildes ļaus jums ātrāk sniegt atbildes uz atkārtotiem jautājumiem. Tā rezultātā aģenti savu darbu veiks daudz ātrāk, jo sūtīs jau gatavas vai nedaudz pielāgotas ziņas.

Kur atrast atbildes sagatavi LiveAgent?

LiveAgent atbildes saagatavi var atrast panelī, atverot “Konfigurācijas”, pēc tam atlasot cilni “Automatizācija” un noklikšķinot uz “Atbildes sagatave”. Atbildes var būt pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem vai tikai izvēlētajām nodaļām.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju