Kas ir atbalsta portāls?
Klientu atbalsta portāls glabā Jūsu zināšanu bāzes rakstus, foruma ziņas un atsauksmes no Jūsu klientiem. Tas atbalsta klientus pat, ja Jūsu aģenti nav uz vietas. Izskats un iespaids ir pilnībā pielāgojams Jūsu biznesam.
Uzziniet vairāk par Atbalsta Portālu LiveAgent.
Frequently asked questions
Ko nozīmē atbalsta portāls?
Atbalsta portāls ir pašapkalpošanās tiešsaistes klientu atbalsta rīks. Klienti var izmantot to ātrai palīdzībai. Atbalsta portāls ļauj klientiem viegli un automātiski atrast informāciju.
Vai Jūsu uzņēmumā ir nepieciešamas atbalsta portāls?
Ja vēlaties augstākās klases klientu atbalstu Jūsu biznesā, Jums ir jāsniedz saviem klientiem pieeja atbalsta portālam. Iespēja atrast palīdzību bez sazināšanās ar palīdzības dienestu klientiem ir ārkārtīgi svarīga un patīkama.
Vai LiveAgent ļauj Jums veidot atbalsta portālu?
LiveAgent ļauj Jums izveidot vienkāršu atbalsta portālu. Ja vēlaties izveidot vairāk par vienu, Jūs varat izveidot to ar "izveidot klientu portālu" pogu. Papildu zināšanu bāze maksā $19/mēnesī.
- Klienta Aptaujas Forma (Skaidrojums)
- Labākā 2022.gada Klientu Apmierinātības Programmatūra | LiveAgent
- Klientu apkalpošanas apmācība [Skaidrojums]
- Klientu Apkalpošanas Rīki (Skaidrojums)
- Populārākie klientu atbalsta amati
- Tiešsaistes klientu apkalpošana [Skaidrojums]
- Kas ir Klientu Portāls? (+Ieguvumi)
- Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas (+video)