Kas ir atbalsta portāls?
Klientu atbalsta portāls glabā Jūsu zināšanu bāzes rakstus, foruma ziņas un atsauksmes no Jūsu klientiem. Tas atbalsta klientus pat, ja Jūsu aģenti nav uz vietas. Izskats un iespaids ir pilnībā pielāgojams Jūsu biznesam.
Uzziniet vairāk par Atbalsta Portālu LiveAgent.
Frequently asked questions
Ko nozīmē atbalsta portāls?
Atbalsta portāls ir pašapkalpošanās tiešsaistes klientu atbalsta rīks. Klienti var izmantot to ātrai palīdzībai. Atbalsta portāls ļauj klientiem viegli un automātiski atrast informāciju.
Vai Jūsu uzņēmumā ir nepieciešamas atbalsta portāls?
Ja vēlaties augstākās klases klientu atbalstu Jūsu biznesā, Jums ir jāsniedz saviem klientiem pieeja atbalsta portālam. Iespēja atrast palīdzību bez sazināšanās ar palīdzības dienestu klientiem ir ārkārtīgi svarīga un patīkama.
Vai LiveAgent ļauj Jums veidot atbalsta portālu?
LiveAgent ļauj Jums izveidot vienkāršu atbalsta portālu. Ja vēlaties izveidot vairāk par vienu, Jūs varat izveidot to ar "izveidot klientu portālu" pogu. Papildu zināšanu bāze maksā $19/mēnesī.
Eksperta piezīme
<p>Atbalsta portāls ir lielisks pašapkalpošanās rīks klientiem, lai ātri saņemtu vajadzīgo palīdzību no uzņēmuma. Tas var uzlabot klientu apkalpošanu un uzņēmuma peļņu.</p>

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Lietotāju piesaiste ir daudzkārtēja - tiešsaistes čats un zināšanu bāzes raksti palīdz tūlītēji sniegt atbildes klientiem, samazinot atbalsta pieprasījumu. Kontrolsaraksti veicina lietotāju iesaistīšanos.