Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aizturēšanas laiks

Kas ir aizturēšanas laiks?

Aizturēšanas laiks ir laiks, kamēr klientam jāgaida zvans, lai izveidotu savienojumu ar aģentu.

Sekojot un pārskatot aizturēšanas laiku, uzņēmums var pārvaldīt savu atbalsta personālu. Piemēram, ja aizturēšanas laiks ir pārāk ilgs, tad jāapmāca personāls tādā veidā, ka aizturēšanas laiks samazinās. Tādējādi klienti būs apmierinātāki ar apkalpošanu.

Vēl viens veids, kā to uzlabot, ir nolīgt vairāk aģentu, lai tie rūpētos par tālruņa zvaniem un jāapmāca aģentus atbilstoši to kompetencei.

BUJ

Ko nozīmē aizturēšanas laiks?

Aizturēšanas laiks ir laiks, cik ilgi zvanītājs tiek aizturēts IVR (interaktīvās balss atbildes) zvana laikā pirms atteikšanās vai nosūtīšanas dzīvam aģentam vai atvienošanas. Tas ļauj novērtēt, vai klientiem ir ilgi jāgaida, lai iegūtu savienojumu, vai arī tas darbojas samērīgi. Ja laiks ir par garu, tas nozīmē, ka ir jāmēģina šo laiku samazināt.

Kā varat mērīt aizturēšanas laiku?

Aizturēšanas laiku var mērīt, summējot laiku, ko klienti pavada, gaidot savienojuma izveidi ar aģentu, dalot to ar savienojumu vai mēģinājumu izveidot savienojumu skaitu . Jo augstāks šis koeficients, jo nepatīkamāk var būt izmantot šo sakaru kanālu.

Kādi ir veidi, kā uzlabot aizturēšanas laiku?

Aizturēšanas laiku var uzlabot, izglītojot darbiniekus, lai viņi varētu efektīvāk apstrādāt pieprasījumus. Ja atbilstoši darbinieku skaitam ir pārāk daudz lietojumprogrammu, apsveriet iespēju pieņemt darbā jaunus darbiniekus. Klientu apkalpošana citos sakaru kanālos arī var palīdzēt samazināt dīkstāvi. Pateicoties tam, klienti varēs izvēlēties sakaru kanālu, kas viņiem ir piemērotāks.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju