Kas ir aģenta segvārds?
Kas ir aģenta segvārds?
Kas ir aģenta segvārds? Aģenta segvārds ir īpaša veida funkcija palīdzības dienesta programmatūrā. Šī funkcija ļauj aģentiem sazināties ar visiem klientiem ar nereālu vārdu. Iestatot aģenta segvārdu, viņu īstie vārdi tiek turēti slepenībā.
Rediģējot aģentu profilu, ir iespējams iestatīt segvārdu. Atbildot uz zvaniem, tērzējot vai sūtot e-pastus, klients redz tikai izdomātu vārdu. Bet citi aģenti redz aģenta īsto vārdu.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJlapa”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kas ir segvārdi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Segvārds ir aizstājējvārds kādai lietai vai kādam citam cilvēkam. Ikdienā mēs sastopamies ar gadījumiem, kad kāds izmanto pseidonīmu. Tehnoloģiju jomā mēs sastopamies ar šo terminu, kad vēlamies kaut ko nosaukt vienkāršāk vai saprotamāk. Vienam noteiktam objektam var būt vairāki segvārdi.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā pievienot segvārdu savam LiveAgent kontam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģenta segvārds ir viena no atbalsta programmatūras funkcijām, kas ļauj aģentam sazināties ar visiem klientiem anonīmi, nevis ar savu vārdu. LiveAgent vēl nav šādas funkcijas.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Cik daudz segvārdu es varu savienot ar LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “LiveAgent vēl nav aģentu segvārdu funkcijas, tāpēc pagaidām nav iespējams apvienot segvārdus.” } } ] }BUJ
Kas ir segvārdi?
Segvārds ir aizstājējvārds kādai lietai vai kādam citam cilvēkam. Ikdienā mēs sastopamies ar gadījumiem, kad kāds izmanto pseidonīmu. Tehnoloģiju jomā mēs sastopamies ar šo terminu, kad vēlamies kaut ko nosaukt vienkāršāk vai saprotamāk. Vienam noteiktam objektam var būt vairāki segvārdi.
Kā pievienot segvārdu savam LiveAgent kontam?
Aģenta segvārds ir viena no atbalsta programmatūras funkcijām, kas ļauj aģentam sazināties ar visiem klientiem anonīmi, nevis ar savu vārdu. LiveAgent vēl nav šādas funkcijas.
Cik daudz segvārdu es varu savienot ar LiveAgent?
LiveAgent vēl nav aģentu segvārdu funkcijas, tāpēc pagaidām nav iespējams apvienot segvārdus.
Expert note
Aģenta segvārds ir īpaša funkcija, kas ļauj aģentiem sazināties ar nereālu vārdu, tādējādi nodrošinot klientu anonimitāti un uzticību.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā dažādas programmatūras programmas, piemēram, voip tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centru programmatūru. LiveAgent arī piedāvā seminārus un palīdzības centru, un jūs varat sazināties ar sākotnējo kontaktu ar uzņēmumu, lai saņemtu vairāk informācijas par to, kā izmantot platformu.
Tekstā tiek aprakstītas LiveAgent programmas dažādās funkcijas un integrācijas, kā arī tiek uzsvērta svarība uzlabot abonentu bāzi un sniegt vērtību tiem. Turklāt tiek minēti padomi par e-pasta sūtīšanu un e-pasta sagatavēm, kas var palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus. Vienlaikus tiek uzsvērts, cik svarīgi ir padarīt pateicības piezīmes personalizētas, lai ziņas atmosfēra būtu ieinteresējoša un aicinoša.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.