Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pavaicājiet sev
kāpēc LiveAgent?

Jo mūsu cena pret gūto vērtību, iespaidīgumu un servisu ir niecīga.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Nav vajadzīga kredītkarte    
  • ✓ Pārtrauciet jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Meklējat labāku klientu atbalsta programmu?

LiveAgent 2020. gadā ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un #1 vērtējumu kā mazo un vidējo uzņēmumu klientu atbalsta programma. Esiet tuvāk saviem klientiem un nodrošiniet ātrāku atbalstu ar LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

Uzziniet, kādas ir mūsu klientu minētās LiveAgent priekšrocības, salīdzinot ar līdzīgām programmām.

Increase icon

Lielāka produktivitāte visās nodaļās

Pāreja uz LiveAgent bija patiešām liels solis uz priekšu. Mēs dubultojām apstrādāto klientu pieprasījumu skaitu, vienlaikus samazinot mūsu aģentu darba laiku.

Smiley face icon

LiveAgent uzlaboja klientu apmierinātību

Ieviešot reāllaika klientu atbalstu, mēs spējām par 29% palielināt klientu apmierinātību. LiveAgent palīdzēja uzlabot reklāmguvumu līmeni un pavēra iespējas palielināt pārdošanas apjomu.

Sport icon

Pieauga aģentu vidējais atbilžu sniegšanas laiks

LiveAgent ļauj ātrāk palīdzēt mūsu klientiem, nodrošinot efektīvu un ērti pieejamu atbalstu. Mūsu vidējais atbildes sniegšanas laiks ir ap 30 minūtēm.

Galvenās LiveAgent funkcijas

Visi uzņēmumi ir pelnījuši labāku klientu atbalstu. Izvēlies LiveAgent!

Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pastu, čatu, zvanu, sociālo mediju un citu kanālu ziņas tiks pārsūtītas uz vienu iesūtni.

Tiešsaistes čats ir svarīgākais risinājums veiksmīgai klientu piesaistīšanai. Tas palīdz pārvērst apmeklētājus par klientiem.

Jums ir iespēja papildināt savu vairākkanālu atbalsta dienestu papildināt ar virtuālu zvanu centru. LiveAgent centralizēs no mājaslapas vai telefona līnijas saņemtos zvanus vienā vietā.

Jums ir iespēja LiveAgent integrēt savus sociālo mediju profilus un no sava konta atbildēt uz komentāriem, privātajām ziņām vai Twitter ierakstiem.

Noderīgas funkcijas

LiveAgent nodrošina jums nepieciešamās klientu atbalsta programmas funkcijas, tai skaitā efektīvu palīdzības pieteikumu sistēmu ar automatizācijas iespējām, SLA, reāllaika čatu, sociālos tīklus un ziņas, zvanu centru, interaktīvās balss atbildes, kontaktu fonas un atbalsta centru. Šobrīd pieejamas vairāk nekā 175 atbalsta dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas!

Pievienojieties mūsu kopienai

Pievienojieties mūsu apmierināto klientu pulkam! Uzlabojiet savu klientu pieredzi ar vairākkanālu risinājumu, palieliniet konversijas līmeni un stipriniet klientu lojalitāti!

Ready to switch to LiveAgent

Uzziniet, kā mūsu klienti izmanto LiveAgent ikdienā

LiveAgent ir pielāgojams, universāls un mērogojams atbilstoši dažādām vajadzībām. Uzziniet, kā uzņēmumi izmanto LiveAgent piedāvātās priekšrocības!

Pārslēgšanās uz LiveAgent bija pareizais lēmums. To sapratām ļoti ātri, jo LiveAgent palīdzēja būtiski uzlabot mūsu atbalsta aģentu darbu. Bez LiveAgent mēs nekad nevarētu izmērīt klientu apmierinātības līmeni.

Mēs ātri pieradām pie jaunā vairākkanālu risinājuma, kas ļāva sekot klientu pieprasījumiem un risināt tos. Nodrošinot reāllaika atbalstu, mēs palielinājām klientu apmierinātību par 29%

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kādi ir uzņēmuma ieguvumi no LiveAgent lietošanas?

LiveAgent klientu atbalsta programmatūra palīdzēs ātri uzlabot klientu atbalsta efektivitāti. Jūsu uzņēmums palielinās klientu apmierinātību, veicinās klientu noturēšanu un lojalitāti un ļaus samazināt izmaksas.

Kādas automatizācijas iespējas piedāvā LiveAgent?

LiveAgent piedāvā vairāk nekā 180 funkcijas klientu atbalsta uzlabošanai, piemēram, tādas automatizācijas funkcijas kā automātiska palīdzības pieteikumu pārdale, automātiska atzvanīšana, IVR, zvanu pārvirzīšana, SPAM filtri un e-pasta paziņojumi. Un kas vēl – programmatūra automatizē aģentu darbplūsmu ar SLA noteikumiem, laiku un darbību.

Kāda ir LiveAgent cena?

LiveAgent cena ir atkrīga no aģentu un funkciju skaitu, proti, LiveAgent ir trīs plāni, kuru cena variē no $15 līdz $39 aģentam mēnesī.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju