Uzlabosim
Jūsu klientu atbalstu kopā

Samaziniet atbildes laiku un palieliniet klientu apmierinātību.

  • ✓ Bez iestatīšaas maksas
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7
  • ✓ Bez kredītkartes piesaistes
  • ✓ Atceliet jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem

Nostipriniet klientu attiecības un palieliniet reklāmguvumus ar augstāku servisu visos kanālos. 

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzraugiet klientu uzvedību un iesaistieties, kad nepieciešams

Atbalstiet Jūsu mājaslapas apmeklētājus ar personalizētiem tērzēšanas aicinājumiem, ņemot vērā CRM ieskatus, behavioral tracking, un ziņojumu skatīšanos.

Dažu sekunžu laikā ātri pielāgojiet katru tērzēšanas pogu un logrīku un izvietojiet to vairākās vietnēs.Uzzināt vairāk

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Uzlabojiet efektivitāt ar automatizāciju

Automatizējiet ikdienišķus uzdevumus, izmantojiet lielapjoma darbības, iestatiet geimifikāciju, izmantojiet šablona atbildes un automātiski novirziet biļetes uz pareizajām nodaļām vai aģentiem.

Sociālo tīklu paziņojumi Jūs tracina?

Kontrolējiet ar LiveAgent. Atbildiet uz katru Instagram, Twitter, Facebook, Messenger un Viber ziņojumu tieši no sava LiveAgent informācijas paneļa.

Nav gana? Iestatiet atslēgvārdu pārraudzību, lai nodrošinātu atbalstu pat tad, ja neesat tieši atzīmēts vai minēts publikācijā.

Social customer service templates

Apturiet sliktu klientu atbalstu

Uzmaniet komandas sniegumu. Regulējiet aģentu maiņas atbilstoši biļešu apjomiem un noslogotākajām stundām, pārraugiet, kas ar ko sazinās, noskaidrojiet, ko viņi runā, un mācieties no aģentu vērtējumiem.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Mākoņa zvanu centrs gudrākai pārdošanai

centralizējiet tālruņa zvanus no savas Web vietas vai no fiksētās līnijas un maršrutizējiet zvanus uz vispiemērotākajiem aģentiem, izmantojot ACD un pielāgotas IVR vēstules.

Nepietiek? Ieprieciniet klientus ar automātiskās atzvanīšanas opciju “bez aizturēšanas” un integrēto video tērzēšanu.

Piedāvājiet 24/7 atbalstu bez pārtraukumiem

Veidojiet vairākas zināšanu bāzes kopā ar kopienas forumiem, pamācošiem rakstiem, BUJ un atsauksmju un ieteikumu dēļiem.

Pielāgojiet katru zināšanu bāzi ar biznesa estētiku, izmantojot pielāgotu CSS vai mūsu intuitīvo WYSIWYG redaktoru.

 

Nevainojams atbalsts katrā kanālā

Tērzējiet, zvaniet un atbildiet uz e-pasta un sociālo tīklu ziņojumiem no viena centralizēta paneļa.

Viegli piekļūstiet visiem rīkiem un integrācijām, lai nodrošinātu neaizmirstamu izcilu klientu pieredzi.

Citas funkcijas, kuras Jums patiks

Lejupielādējiet mūsu iOS un Android aplikācijas, lai risinātu jautājumus ceļā.

Live chat templates

Baudiet bezmaksas iekšējās tērzētavas un zvanus savā LiveAgent panelī.

Padariet klientu atbalstu par jautru lietu ar LiveAgent geimifikācijas funkcjām.

Iestatiet unikālu darba laiku katrai sava uzņēmuma mājaslapai.

Call center templates

Rakstiet privātas biļešu piezīmes kā atgādinājumus sev vai citiem aģentiem.

Izveidojiet pielāgotus CRM laukus, lai saglabātu visu svarīgo informāciju par saviem klientiem.

Veidots attālinātai sadarbībai un efektivitātei.

Izveidots klientu apkalpošanas darbiniekiem klientu apkalpošanai.

Bez galvassāpēm. Tikai vērtīgas palīdzības dienesta funkcijas.

Uzturiet uzņēmuma darbību raiti ar LiveAgent.
Bezmaksas izmēģinājums | Nav nepieciešama kredītkarte
Person speaking multiple languages

Aplikācija 40+ valodās

Security lock and badge

Augstākā līmeņa drošība

Customer service templates

24/7 x 365 atbalsts

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

Sāciet pārvērst mājaslapas apmeklētājus par maksas klientiem

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienestu risinājumiem, tostarp Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk, LiveChat, and more.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Saistītie Raksti arTūre
Integrately ir trešās puses rīks, ko var izmantot, lai izveidotu dažādas integrācijas starp jebkāda veida programmatūru.

Integrately

Integrately ir trešās puses rīks, ko var izmantot, lai izveidotu dažādas integrācijas starp jebkāda veida programmatūru.

Integrately ir trešās puses rīks, ko var izmantot, lai izveidotu dažādas integrācijas starp jebkāda veida programmatūru.

Integrately

Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.

LiveAgent partnerības programma piedāvā reāllaika pārskatus par Jūsu pārdošanām, apmeklētāju plūsmu, konta balansu un kopējo efektivitāti. Pievienojieties mūsu partnerības programmai jau šodien.

Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina daudzvalodu atbalstu un ātru atbildes laiku. Partnerības programma piedāvā $5 reģistrēšanās bonusu un 20% komisiju par pārdošanu. Mobilās aplikācijas, savienošanas un analītikas pārskats padara to par efektīvu risinājumu klientu apkalpošanai. Uzņēmums piedāvā atbalstu klientiem un partneriem.

Šajā lapā piesakieties savam LiveAgent kontam. Vispirms aizpildiet uzņēmuma nosaukumu un turpiniet ievadīt lietotāja vārdu un paroli, lai veiksmīgi pieteiktos.

Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam

LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kura ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalstu no vienas saskarnes, un kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās. Tas ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests SMB uzņēmumiem, kas nodrošina pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, un ir piedāvāts piecos plānos, sākot no $15 / mēnesim līdz $29 / mēnesim. Datu pārnešanas pakalpojums ir pieejams no citām programmatūrām.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

Vai vēlaties pāriet no Olarka uz LiveAgent? Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un O2, nodrošinot pasaules līmeņa atbalstu.

Pārejat no Olark?

LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku klientu saziņai un atbalstam. Vairāki uzņēmumi ir atzinuši tā efektivitāti un pozitīvo ietekmi uz klientu apkalpošanu un pārdošanas apjomu. LiveAgent arī palīdz uzlabot atbilžu sniegšanas laiku un klientu apkalpošanas efektivitāti, kā arī sniedz profesionālu pieeju klientu atbalstam.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x