Bezmaksas Izmēģinājums
research_6_illu

Visiecienītākie kanāli

Katrai patērētāju grupai ir dažādas priekšrokas attiecībā uz saziņu ar uzņēmumiem. Piemēram, daži dod priekšroku tiešsaistes čatam, bet citi dod priekšroku tālruņa atbalstam. Tomēr viena kopīga iezīme, kas raksturīga gandrīz visām patērētāju grupām, ir tā, ka tās dod priekšroku pašapkalpošanās iespējām, nevis faktiskai atbalsta mijiedarbībai. Saskaņā ar “American Express” pētījumu 60% ASV patērētāju apgalvo, ka viņu izvēle vienkāršākajos gadījumos ir digitāls pašapkalpošanās līdzeklis.

Pašapkalpošanās ir augsti pieprasīta, jo tā ir ātrāka par tradicionālo atbalstu un prasa mazāk pūļu. Rezultātā vidēji uzņēmums ik gadu saņem vairāk nekā 325’000 atbalsta lapu skatījumu.

Tātad, cik populāri ir citi kanāli? Saskaņā ar “SuperOffice” datiem 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čatam, 23% e-pastam un 16% sociālajiem medijiem vai forumiem.

Tomēr, neraugoties uz patērētāju priekšrokām, mūsu konstatējumi liecina, ka e-pasts ir visvairāk izmantotais atbalsta kanāls, un vidēji uzņēmums mēnesī saņem aptuveni 10 500 e-pastus. Tiešsaistes čats ir otrs populārākais, jo vidēji uzņēmums mēnesī saņem vairāk nekā 6000 čatu, kam seko 672 tālruņa zvani un 394 zināšanu bāzes pieprasījumi. Vismazāk izmantotais saziņas kanāls bija sociālie mediji ar vairāk nekā 60 Facebook ziņām, 60 tvītiem un 2 Instagram komentāriem mēnesī.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu klientu apkalpošanas statistika ir balstīta tikai uz datiem, kas apkopoti no mūsu klientiem un kas aptver vairākas nozares. Tāpēc dati var būt pilnīgi atšķirīgi, ja apskatam tikai e-komercijas uzņēmumus vai uzņēmumus citā nozarē.

#Pašapkalpošanās
#VienkāršiPieprasījumi

60%

no ASV patērētājiem apgalvo, ka viņu izvēle vienkāršiem pieprasījumiem ir digitāls pašapkalpošanās līdzeklis.

American Express

Meditator graf man

#PieteikumuApjoms

Pieteikumu apjoms pa atbalsta kanāliem

LiveAgent

#TīmekļaDatplūsma

Vidējaiuzņēmuma zināšanu bāzei ir

325'000

LiveAgent

research_6_325000

#KanālaPriekšroka

42%

no klientiem dod priekšroku tiešsaistes čatam, salīdzinot ar tikai 23% e-pastam un 16% sociālajiem medijiem vai forumiem.

Super Office

research_6_42

#IekšējāsZiņas

Vairāk nekā

60%

no ar pasūtījumiem saistītu ziņu apmaiņa klientu darbvietās tiek sūtīta, izmantojot iekšējās ziņas, nevis e-pastus.

Saskaņā ar spp.co

Meditator graf standing woman

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju