Bezmaksas Izmēģinājums
research_23_illu

Twitter

Klientu apkalpošana Twitter vidē var parādīt uzņēmumus kā uzticamākus, tieši tāpat kā Facebook. Saskaņā ar Twitter datiem 83% no Twitter lietotājiem, kuri tvītoja uzņēmumam (un saņēma atbildi), bija gandarīti par uzņēmumu un, visticamāk, sadarbojās ar to.

Lai gan Twitter nav vispopulārākais sociālo mediju kanāls, tas joprojām tiek izmantots klientu apkalpošanai. Saskaņā ar Forrester sniegto informāciju 31% aptaujāto klientu sazinās ar uzņēmumu, izmantojot Twitter.

Tomēr pārsteidzoši, tikai 3% tvītu par klientu apkalpošanas jautājumiem uzraksta uzņēmuma lietotājvārdu ar simbolu @, un tas padara neticami grūti sasniegt klientu atbildes laika cerības. Pēc Lithium teiktā, 78% klientu, kas sūdzas par zīmolu tviterī, sagaida atbildi stundas laikā.

#Twitter

31%

no klientiem sazinās ar uzņēmumu, izmantojot Twitter. Forrester
Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

no klientiem, kas Twitter sūdzas par zīmolu, sagaida atbildi stundas laikā.

Lithium

#KlientuApkalpošanasProblēmas

3%

no tvītiem par klientu apkalpošanas problēmām atzīmē uzņēmuma lietotājvārdu ar simbolu @.

MarketingLand

research_23_3percent

#Twitter

83%

no Twitter lietotājiem, kuri nosūtīja tvītu uzņēmumam un saņēma atbildi, atsaucās labāk par uzņēmumu un, visticamāk, sadarbojās ar to.

Twitter

research_23_83percent

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju