Tiešsaistes čata priekšrocības

Tiešsaistes čata priekšrocības

Ir zināms, ka esošo atbalsta pasākumu pastiprināšana ar tiešsaistes čatu sniedz daudzas priekšrocības. Pirmkārt, ar to uzņēmumi izskatītās solīdāki un uzticamāki. Piemēram, tiek ziņots, ka 63% klientu, visticamāk, atgriezīsies vietnē, kas piedāvā tiešsaistes čatu. Turklāt 79% uzņēmumu norādīja, ka tiešsaistes čata ieviešana palielina klientu lojalitāti, pārdošanu un ieņēmumus.

Otrkārt, tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt proaktīvu atbalstu. Kā norāda Statista, 70% klientu veidojas labvēlīgāks priekšstats par zīmoliem, kas piedāvā proaktīvu klientu apkalpošanu. Turklāt 60% zīmolu, kas sniedz proaktīvu klientu atbalstu, ziņo par pārdošanas apjomu pieaugumu. Pārdošanas pieaugums ir tiešs reāllaika atbalsta rezultāts. Atbildēšana uz klienta jautājumiem, pirms tie nonāk līdz pirkumam, var novērst jebkādas šaubas vai bailes, kas tiem rodas, virzot tos cauri pārdošanas piltuvei. Tādējādi tiešsaistes čats rada ieņēmumu pieaugumu par 48% uz katru čata stundu un reklāmguvumu līmeņa pieaugumu par 40%.

#AtbalstsPalielinaPārdošanu
#ProaktīvsKlientuAtbalsts

60%

no zīmoliem vērojams pārdošanas pieaugums, izmantojot proaktīvu klientu atbalstu.

Super Office

Meditator graf woman

#ČatsPalielinaReklāmguvumus

Tiešsaistes čats

48%

palielina peļņu uz katru čata stundu un par 40% palielina reklāmguvumu līmeni.

Super Office

48%

#ProaktīvsKlientuServiss

70%

no klientiem ir labvēlīgāks priekšstats par zīmoliem, kas piedāvā proaktīvu klientu apkalpošanu.

Statista

Call center agent on phone with customer

#ČatsUzlabo

79%

no uzņēmumiem saka, ka tiešsaistes čata ieviešana ir izraisījusi klientu lojalitātes, pārdošanas un ieņēmumu pieaugumu.

Super Office

79%

#ZīmolaLojalitāte

63%

no klientiem ir lielāka iespējamība, ka tie atgriezīsies vietnē, kas piedāvā tiešsaistes čatu.

Emarketer

Meditator graf man

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju