Sociālo mediju pārskats

Sociālo mediju pārskats

Neraugoties uz pieaugošo popularitāti, sociālie mediji nav prioritārā klientu atbalsta metode lielākajai daļai patērētāju. Aptaujājot, tikai 16% atzina, ka dod priekšroku e-pastam vai tiešsaistes čatam.

Tomēr uzņēmumi atzīst, ka sociālo plašsaziņas līdzekļu atbalsta sniegšana palīdz tiem augt, jo proporcija, starp atbildētajām ziņām un jauna zīmola vēstneša veidošanos, ir 9:1. Turklāt 10% no visas tīmekļa vietnes datplūsmas nāk no sociālo mediju apmeklētājiem. 84% amerikāņu ir saņēmuši sociālo mediju atbildi no uzrunātā uzņēmuma.

Pretēji populārajam uzskatam, sociālo mediju reaģēšanas laiki ir visai lēni. Tas varētu būt tāpēc, ka lielākajai daļai aģentu nav piekļuves sociālajos medijos integrētām palīdzības dienestu sistēmām, tāpēc viņi nesaņem brīdinājumu par jaunu ziņu no klientiem. Parature aptauja apstiprina šo pieņēmumu, norādot, ka 42% aģentu nevar atrisināt klientu vaicājumus novecojušu vai nesavienotu sistēmu dēļ. Klienti gaida vidēji deviņas stundas, lai saņemtu atbildi sociālajos medijos.

Tieši tāpat kā jebkuram citam saziņas kanālam, arī sociālajiem medijiem ir sastrēgumstundas. Piemēram, lielākā daļa pieteikumu ienāk laikā no 15iem līdz 18iem, apstiprinot, ka pēc darba un skolas laika pieaug sociālo mediju lietojums.

Runājot par sociālo mediju pieteikumu apjomiem, mūsu pētījums liecina, ka vidēji uzņēmums dienā saņem apmēram 20 sociālo mediju pieteikumus; 10 no Facebook, piecus no Twitter, četrus no Instagram un vienu no Viber. Aptuveni 20% šo pieteikumu tiek ignorēti, jo tiek uzskatīti par surogātpastu, pašreklāmu vai uztverti kā nebūtiski.

#MedijuAtbildesLaiks
#SociālieMediji

Vidējais gaidīšanas laiks sociālajos medijos ir

9 st.

2015.gada Klientu Pieredzes Apskats
Meditator graf man

#SociālieMediji

Vidēji uzņēmums saņem

ik dienas.

LiveAgent

#SociālieMediji

Aptuveni

20%

no sociālo mediju vaicājumiem tiek ignorēti.

LiveAgent

20%

#SociālieMediji

84%

no amerikāņiem ziņo, ka saņēmuši sociālajos medijos atbildi no uzņēmuma, ar kuru viņi sazinājās.

Microsoft

84%

#SociālieMediji
#AtbalstaSastrēgumstundas

Sociālo mediju atbalsta sastrēgumstundas ir no

15-18iem

LiveAgent

Meditator graf woman

#SociālieMediji

Sociālo mediju atbalsta attiecība attiecībā uz atbildētajām ziņām iepretim vēstnešu skaitam ir

9:1

LiveAgent

9:1

#SociālieMediji

42%

no klientiem dod priekšroku tiešsaistes čatam, salīdzinot ar tikai 23% e-pastam un 16% sociālajiem medijiem vai forumiem.

Super Office

42%

#KlientuVaicājumi

42%

no aģentiem nevar atrisināt klientu vaicājumus novecojušu vai nesavietojamu sistēmu dēļ.

Parature

#SociāloMedijuApmeklētāji
#MājaslapasDatuPlūsma

Vidēji,

10%

no visas tīmekļa vietnes datplūsmas nodrošina sociālo mediju apmeklētāji.

LiveAgent

Meditator graf standing woman

#SociāloMedijuPieteikumi

Vidēji uzņēmums saņem

20 sociālo

mediju pieteikumus dienā.

LiveAgent

Meditator graf man

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju