Sociālo mediju klientu apkalpošana ir pieprasīta. Lieliska pieredze seko pozitīva mutvārdu ziņa. Statistiski, pēc pozitīvas pieredzes lielākā daļa patērētāju ieteiks zīmolus citiem sociālajos medijos. Daži klienti gaida atbildi pat līdz 24 stundām. 63% klientu sagaida, ka uzņēmumi piedāvās klientu apkalpošanu, izmantojot sociālos medijus. Līdz ar to, sociālo mediju cerību piepildīšana ir būtiska uzņēmumu stratēģijā.
Lai gan sociālie mediji ir viens no vismazāk pieprasītajiem klientu apkalpošanas kanāliem, tie joprojām ir ļoti pieprasīti. Vairāk nekā 63% klientu sagaida, ka uzņēmumi piedāvās klientu apkalpošanu, izmantojot sociālos medijus, un 90% sociālo mediju lietotāju jau ir sazinājušies ar zīmolu vai uzņēmumu, izmantojot izvēlēto platformu.
Sazinoties ar zīmoliem sociālajos medijos, 40% patērētāju sagaida atbildi stundas laikā, bet 79% gaida atbildi vismaz 24 stundu laikā. Ja viņu cerības piepildīsies un viņiem būs pozitīva pieredze, tad viņi par 71% drīzāk ieteiks šo zīmolu citiem sociālajos medijos.
#SociālieMediji
no klientiem faktiski sagaida, ka uzņēmumi piedāvās klientu apkalpošanu, izmantojot sociālos plašsaziņas līdzekļus, un
sociālo mediju lietotāji jau ir sazinājušies ar zīmolu vai uzņēmumu, izmantojot izvēlēto platformu
Super Office
#LieliskaPieredze
Varbūtība, ka
patērētājs pēc pozitīvas pieredzes ieteiks zīmolu sociālajos plašsaziņas līdzekļos citiem, ir saistīta ar
Statista
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem