Bezmaksas Izmēģinājums
research_26_illu

Sociālo mediju cerību piepildīšana

Lai gan sociālie mediji ir viens no vismazāk pieprasītajiem klientu apkalpošanas kanāliem, tie joprojām ir ļoti pieprasīti. Vairāk nekā 63% klientu sagaida, ka uzņēmumi piedāvās klientu apkalpošanu, izmantojot sociālos medijus, un 90% sociālo mediju lietotāju jau ir sazinājušies ar zīmolu vai uzņēmumu, izmantojot izvēlēto platformu.

Sazinoties ar zīmoliem sociālajos medijos, 40% patērētāju sagaida atbildi stundas laikā, bet 79% gaida atbildi vismaz 24 stundu laikā. Ja viņu cerības piepildīsies un viņiem būs pozitīva pieredze, tad viņi par 71% drīzāk ieteiks šo zīmolu citiem sociālajos medijos.

#SociālieMediji

63%

no klientiem faktiski sagaida, ka uzņēmumi piedāvās klientu apkalpošanu, izmantojot sociālos plašsaziņas līdzekļus, un

90%

sociālo mediju lietotāji jau ir sazinājušies ar zīmolu vai uzņēmumu, izmantojot izvēlēto platformu

Super Office

#LieliskaPieredze

Varbūtība, ka

patērētājs pēc pozitīvas pieredzes ieteiks zīmolu sociālajos plašsaziņas līdzekļos citiem, ir saistīta ar

71%

Statista

research_26_71percent

#SociālieMediji

40%

no patērētājiem sagaida, ka zīmoli atbildēs stundas laikā pēc uzrunas sociālajos medijos, bet

79%

sagaida atbildi 24 stundu laikā.

Ambassador

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju