Bezmaksas Izmēģinājums
research_2_illu

Slikta klientu servisa izmaksas

Vai esiet dzirdējuši teicienu: “Laimīga sieva – laimīga dzīve”? Klientu apkalpošana (laimīgi klienti – laimīga dzīve) ne ar ko neatšķiras. Klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens. Viņi ir tas, kas notur uzņēmumu uz ūdens, tāpēc jūsu interesēs ir turēt tos sev apkārt, cik ilgi vien iespējams. Lai to izdarītu, jums ir jāapmierina vai pat jāpārsniedz viņu cerības. Ja tā nedarīsiet, jūs riskējat ar savas reputācijas zaudēšanu un ieņēmumu un ilgtermiņa klientu zaudēšanu.

Viena trešdaļa patērētāju uzskata, ka viņi apsvērtu uzņēmumu maiņu pat tikai pēc vienas sliktas klientu apkalpošanas epizodes. Turklāt vairums amerikāņu patērētāju ir pieņēmuši lēmumuneveikt pirkumu sliktas klientu apkalpošanas pieredzes dēļ. Rezultātā Amerikas uzņēmumi cieš vairāk nekā $62 miljardu zaudējumus katru gadu.

Sliktākais ir tas, ka 91% klientu vienkārši dodas prom, nesūdzoties – laupot uzņēmumam iespēju sevi uzlabot un laboties, parādot citu pozitīvo pieredzi. Un problēma nav tikai tajā, ka 4 no 10 neapmierinātajiem klientiem ieteiks citiem neveikt darījumus, jo viņiem ir bijusi slikta klientu apkalpošanas pieredze.

Kas tad īsti ir slikta klientu pieredze? Šajā kategorijā ietilpst vairāki sāpīgie punkti:

  • Lēnas atbildes
  • Neaņemtas atbildes (65% klientu e-pasta ziņojumu tiek ignorēti).
  • Ignorējot atsauksmes/ziņas no neapmierinātiem klientiem (79% patērētāju, kuri sūdzējās par sliktu klientu pieredzi tiešsaistē, tika ignorēti).
  • Informācijas trūkums (22% klientu pametuši iepirkumu grozus informācijas trūkuma dēļ).
  • Vairāki aģenti, kas prasa vienu un to pašu informāciju
  • , Rupjš klientu apkalpošanas pārstāvis
  • saziņa ar klientu apkalpošanas dienestu, kas prasa lielu piepūli no klienta

Bez atbilstošajiem rīkiem var būt neticami grūti novērst sliktu klientu apkalpošanas pieredzi. Ir gandrīz neiespējami pārraudzīt visus saziņas kanālus manuāli un vēl piedāvāt palīdzību reāllaikā. Tā ir joma, kur talkā nāk klientu atbalsta programmatūra. Investējot robustā, bet vienkāršā programmatūrā, jūs varat saglabāt savu klientu apmierinātību bez pārtraukumiem. Neaizmirstiet, ka jūsu uzticamo klientu apmierināšana ir lētāka un mazāk laikietilpīga nekā jaunu klientu piesaiste.

#KlientuNeapmierinātība

91%

no klientiem, kas ir neapmierināti ar zīmolu, vienkārši dodas prom, bez sūdzībām. Kolsky
Meditator graf standing woman

#KlientuServiss

ASV uzņēmumi ik gadu zaudē vairāk nekā

$62

miljardus

vāja klientu servisa dēļ. 

NewVoiceMedia

#KlientuServiss

Lielākā daļa amerikāņu ir nolēmuši neveikt kādu pirkumu sliktas klientu apkalpošanas pieredzes dēļ.

Americanexpress

Bad customer experience illustration

#NegatīvaZiņa

4/10

patērētājiem ieteiks citiem neiesaistīties darījumos ar uzņēmumiem, kuros viņiem ir bijusi slikta klientu apkalpošana.

Dimensional Research

research_userstalking

#KlientuSūdzības

65%

no klientu e-pastiem tiek ignorēti.

Forbes

research_emailsignored

#KlientuPieredze

Trešā daļa

no patērētājiem uzskata, ka viņi apsvērtu uzņēmuma maiņu pat tikai pēc viena slikta klientu apkalpošanas gadījuma.

Americanexpress

#IgnorētasSūdzības

79%

no patērētājiem, kuri sūdzējās tiešsaistē, tika ignorēti.

Harris Interactive

#InformācijasTrūkums
#IepirkšanāsGrozaPamešana

22%

no klientiem pametuši iepirkumu grozu informācijas trūkuma dēļ.

Tyche Softwares

Meditator graf man

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju