Bezmaksas Izmēģinājums

Pieteikumu apstrādes svarīgums

Pieteikumu apstrādes sistēmas var uzlabot klientu atbalsta pieredzi gan aģentiem, gan klientiem.

Sistēmas ir integrētas ar trešo pušu lietojumprogrammām un ietver iebūvētas klientu attiecību pārvaldības sistēmas, kas atvieglo kontekstuālās informācijas par klientiem apkopošanu, skatīšanu un rediģēšanu. Būtībā pieteikumu apstrādes sistēmas nodrošina aģentus ar labu klientu atbalsta bāzi un nodrošina viņiem panākumus.

Sistēma ļauj viņiem nodrošināt zinošu un personalizētu servisu, uzlabojot klientu pieredzi un uzņēmuma ieņēmumus. Korelācija ir nenoliedzama. Pēc Forbes teiktā, 84% uzņēmumu, kas strādā, lai uzlabotu savu klientu pieredzi, ziņo par ieņēmumu pieaugumu. Turklāt klientu apmierinātība palielina ieņēmumus, daļēji pozitīvu mutvārdu dēļ. Saskaņā ar Salesforce sniegto informāciju 72% apmierināto klientu vēlas dalīties savā pieredzē ar draugiem, ģimeni, vienaudžiem un tiešsaistē.

Tomēr daudzi uzņēmumi uzskata, ka ieguldīt pieteikumu apstrādes programmatūrā nav nepieciešams. Rezultātā cieš viss viņu uzņēmums — sākot ar klientu apkalpošanas pārstāvjiem un beidzot ar ieņēmumu plūsmu. Saskaņā ar Parature veikto aptauju 42% aģentu nevar atrisināt klientu apkalpošanas vaicājumus novecojušu vai nesavietojamu sistēmu dēļ. Tas dara klientus neapmierinātus, un 22% pamet iepirkumu grozu un 97% paliek neapmierināti, neatstājot nekādas atsauksmes vai norādes par to, kāpēc.

Nesavietojamas sistēmas un slikta mijiedarbība ar klientu veicina arī klientu apkalpošanas pārstāvju mainību, kas vidēji ir 29% gadā.

#PieteikumuAtrisināšana

42%

no aģentiem nevar atrisināt klientu vaicājumus novecojušu vai nesavietojamu sistēmu dēļ.

Parature

#KlientuPārstāvjuMainībasLīmenis

Vidējais gada mainības rādītājs klientu apkalpošanas pārstāvjiem ir

29%

LinkedIn

research_13_29percent

#KlientuKurnēšana

97%

no klientiem, kas kurn, to dara, neatstājot nekādas atsauksmes vai norādes par to, kāpēc.

Mixpanel

research_13_97percent

#IeņēmumuPieaugums

84%

no uzņēmumiem, kas strādā, lai uzlabotu savu klientu pieredzi, ziņo par ieņēmumu pieaugumu.

Forbes

research_13_84percent

#PozitīviMutvārdi

72%

no klientiem dalīsies savā pozitīvajā atbalsta pieredzē ar citiem.

Salesforce

research_13_72percent

#KlientiPametGrozus

22%

no klientiem pamet iepirkumu grozus, jo tiem pietrūkst informācijas.

Tyche Softwares

research_13_22percent

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju