Bezmaksas Izmēģinājums
research_11_illu

Palīdzības dienesta pielietojums

Palīdzības dienesta programmatūra galvenokārt tiek izmantota visu sakaru sapludināšanai vienotā vienotā iesūtnē. Tomēr to var izmantot arī, lai pārvaldītu un pārraudzītu servisa līmeņa līgumus (77% atbalsta dienestu ir noslēgti oficiāli servisa līmeņa līgumi), glabātu klientu datus un izveidotu klientu portālus.

Klientu portāli ir pašapkalpošanās centri, kuros ir zināšanu bāzes, kas aizpildītas ar rakstiem, forumiem un Biežāk Uzdotajiem Jautājumiem. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām, jo tie dod iespēju uzņēmumiem sniegt atbalstu 24/7 apmērā.

Saskaņā ar Harvard Business Review datiem vairāk nekā 81% klientu mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi, pirms vēršas pie klientu atbalsta pārstāvjiem, jo tas prasa mazāk pūļu un laika. Kopumā vairāk nekā 91% respondentu apgalvo, ka viņi izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pieejama un pielāgota viņu vajadzībām.

Ja klienti zināšanu bāzē neatrod vajadzīgās atbildes, viņi pāriet uz citiem kanāliem. Saskaņā ar aptauju 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav izdevies atrast atbildes ar pašapkalpošanās palīdzību.

#ServisaLīmeņaLīgumaIzplatība
#ServisaLīmeņaLīgums

77%

no atbalsta dienestiem ir noslēguši oficiālus servisa līmeņa līgumus (SLA). SDI
Meditator graf standing woman

#Zināšanu bāzes

91%

no aptaujas respondentiem apgalvo, ka viņi izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pieejama un pielāgota viņu vajadzībām.

ZenDesk

#KlientiDodPriekšroku

81%

no visiem klientiem mēģina patstāvīgi atrisināt problēmas pirms nonākšanas pie atbalsta pārstāvjiem.

Harvard Business Review

research_11_81percent

#ZvanuCentrs

40%

no klientiem sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad viņi vispirms ir meklējuši atbildes uz saviem jautājumiem, izmantojot pašapkalpošanos.

ZenDesk

research_11_40percent

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju