Bezmaksas Izmēģinājums
research_27_illu

Lietotāji un paradumi

Aplūkosim sīkāk sociālo mediju lietotājus un viņu izturēšanos, lai iegūtu pilnīgu priekšstatu par to, kāpēc sociālo mediju klientu apkalpošana ir tik svarīga. Ir vairāk nekā 2,85 miljardi Facebook lietotāju, 1 miljards Instagram lietotāju un 330 miljoni Twitter lietotāju.

Lielākā daļa patērētāju izmanto sociālos medijus, 90,4% no tūkstošgades paaudzes, 77,5% no X paaudzes, un 47,2% no pēckara paaudzes, tie visi izmanto sociālos medijus kādā no to formām. Mūsu klientu atbalsta statistikas dati liecina, ka globāli, tūkstošgades un Z-paaudzei ir vidēji 8,8 sociālo mediju konti katram cilvēkam. Turklāt vidējais sociālo mediju lietotājs ikdienā sociālajos medijos pavada 145 minūtes (2 stundas un 25 minūtes).

Papildus saskarsmei ar draugiem un ģimeni 55% izmanto sociālos medijus arī lai meklētu informāciju par uzņēmumiem. Turklāt 18% lietotāju izmanto sociālos medijus kā iepirkšanās platformas un pabeidz pirkumus, neatstājot attiecīgo sociālo lietotni.

Gan B2B, gan B2C nozares klientu apkalpošanai izmanto arī sociālos medijus. Tomēr B2B kompānijas vairāk iesaistās LinkedIn un retāk citos kanālos, kā piemēram, Instagram, Facebook un Twitter.

#SociāloMedijuLietotāji

Sociālo mediju lietotāji:

Statista

Research 27 social

#SociālieMediji

55%

klienti meklē

informāciju par jūsu uzņēmumu sociālajos medijos.

Biznoloģija

Choose the right domain name graphic

#SociāloMedijuLietotājuVecums

research_27_person1
90.4%
no tūkstošgades paaudzes
research_27_person2
77.5%
no X paaudzes
research_27_person3
48.2%

no pēckara paaudzes lieto sociālos medijus kādā no to formām.

eMarketer

#SociālieMediji

18.7%

no ASV sociālo tīklu pircējiem veikuši jaunāko pirkumu, neizejot no sociālo mediju aplikācijas.

HootSuite

Meditator graf standing woman

#SociāloMedijuKontuSkaits

Vidējais sociālo mediju kontu skaits tūktošgades vai Z paaudzei ir

8.8

visā pasaulē.

Vispasaules Tīmekļa Indekss

Research inbox

#SociāloMedijuLietojums

Vidēji persona pavada

145 min

2 stundas un 25 minūtes ikdienas sociālajos medijos.

Statista

Woman on social media statistic

#SociāloMedijuLietotāji

Lielākā daļa klientu pakalpojumu ziņu sociālajos medijos ir adresēti B2C nozarēm.

B2B

uzņēmumi sasniedz plašāku iesaistīšanos tieši LinkedIn.

Facelift

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju