Bezmaksas Izmēģinājums
research_12_illu

Klientu priekšrokas

Lai gan priekšroka aizvien ir pašapkalpošanās rīku izmantošanai, dažkārt joprojām ir nepieciešama vēršanās pie klientu atbalsta. Attiecībā uz atbalsta kanālu priekšroku CMO Padome norāda, ka 86% klientu dod priekšroku e-pasta atbalstam, 65% — tālruņa atbalstam, 53% tīmekļa vietnes atbalstam, piemēram, tiešsaistes čatam, 52% teksta atbalstam un 48% — personiskam atbalstam.

70% klientu augstu vērtē arī proaktīvo atbalstu, un bieži vien tiem ir labvēlīga attieksme pret zīmoliem, kas tādus piedāvā. Atbildes laiku ziņā klienti ir stingri pārliecināti par to, ka, ātrāk nozīmē labāk. Viņi sagaida, ka uzņēmumi atbildēs uz e-pastiem vienas stundas laikā, un gandrīz puse (46%) no visiem klientiem sagaida, ka uzņēmumi atbildēs uz viņu jautājumiem mazāk nekā 4 stundu laikā.

#AtbilžuPriekšroka
#ĀtraAtbilde

46%

no klientiem sagaida, ka uzņēmumi reaģēs ātrāk par 4 stundām.

Super Office

Meditator graf woman

#KlientuSaziņa

Iecienītie klientu apkalpošanas saziņas kanāli:

CMO Padome

#EpastaPriekšroka

Klienti sagaida, ka uzņēmumi atbildēs uz viņu e-pastiem

stundas laikā

Toister Performance Solutions

research_12_an_hour

#ZīmolaUztvere

70%

no klientiem ir labvēlīgāka attieksme pret zīmoliem, kas piedāvā proaktīvu klientu apkalpošanu.

Statista

research_12_70%

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju