Klientu portāla mērījumi

Klientu portāla mērījumi

Attiecībā uz klientu portāliem pastāv acīmredzama plaisa starp cerībām un realitāti. Lielākā daļa klientu izvēlas patstāvīgi risināt problēmas un cer atrast īpašas pašpalīdzības sadaļas biznesa vietnēs. Mūsu pētījums liecina, ka vairāk nekā 77% klientu izvēlas pašapkalpošanās portāla izmantošanu, no kuriem 60% meklēja palīdzību galddatoros, 38% — mobilajās ierīcēs un 2% — planšetdatoros.

Tomēr realitāte ir tāda, ka ļoti maz uzņēmumu (10%) nodrošina pašpalīdzības rīkus, piemēram, klientu portālus. Turklāt tikai 2% izmanto forumus, lai veidotu tiešsaistes kopienas, un tikai 1% izmanto multizināšanu bāzes, lai apkalpotu klientus dažādās valodās.

Turklāt tiem ļoti nedaudzajiem uzņēmumiem, kas piedāvā klientu portālu pakalpojumus, atbildes laiks ir lēns. Mūsu etalona atskaite norāda, ka pirmajā stundā tiek atbildēts uz 10% klientu vaicājumu, kas nosūtīti, izmantojot klientu portālu. 60% jautājumu tiek atbildēti pirmajās 24 stundās un 90% – pirmajās 48. Vidējais laiks līdz pirmajai atbildei ir 6 stundas, un vidējais apstrādes laiks klienta portāla pieteikumam ir 2 līdz 3 dienas. Pēc tam, kad pieteikums ir atrisināts, ir nepieciešamas vēl vidēji 10 minūtes, lai noslēgtu visus saistītos uzdevumus.

Klientu portāli uzrāda 95% atrisinājuma līmeni un 95% atbilžu līmeni, neskatoties uz lēno atbildes laiku. Viņiem ir arī augsts klientu apmierinātības reitings (92%), +45 tīkla virzītāju reitings un 10 CES reitings, kas norāda, ka klienti kopumā ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu.

Runājot par pieteikumu apjomu, mūsu pētījums liecina, ka vidēji klientu portāls saņem piecus pieteikumus dienā, un 10 pieteikumu izpilde ir procesā. Turklāt pirms to atrisināšanas 0,25 pieteikumi tiek pārsūtīti, un 80% klientu portāla pieteikumu tiek iesniegti darba laikā.

Kas attiecas uz izmaksām par pieteikumu, klientu portāla vaicājumu atbildes ir salīdzinoši lētas, aptuveni $5 ir vidējā cena par kontaktu.

#PašapkalpošanāsPortāli
#KlientuAtskaites

77%

no patērētājiem ziņo, ka ir izmantojuši pašapkalpošanās portālus.

Microsoft

Meditator graf standing woman

#KlientuPortāli

60%

no klientiem meklē palīdzību izmantojot galddatorus,

38%

mobilās ierīces,

2%

planšetdatorus.

LiveAgent

#ZināšanuBāzes

Tikai 1%

no uzņēmumiem izmanto multizināšanu bāzes, lai apkalpotu klientus dažādās valodās.

LiveAgent

Tikai 1%

#Forumi

2%

no uzņēmumiem izmanto forumus, lai izveidotu tiešsaistes kopienu.

LiveAgent

2%

#KlientuPortāls

10%

no uzņēmumiem izmanto klientu portālus.

LiveAgent

10%

#RisinājumuReitings

Risinājumu reitings klientu portālos ir

95%

LiveAgent

95%

#PieteikumuApstrādesLaiks

Vidējais klientu

portāla pieteikumu apstrādes laiks

ir aptuveni

2-3dienas.

LiveAgent

#PortālaDarbaLaiks
#KlientuPortāls

Vidējais pēc-kontakta darba laiks klientu portāla pieteikumiem ir

10 min

Tyche Softwares

Meditator graf woman

#PieteikumuPārsūtīšana

Klientu portāla pieteikumi tiek pārsūtīti vidēji

0.25

reizes, līdz tiek atrisināti. 

LiveAgent

#MaksaParKontaktu

Vidējā klientu portāla viena kontakta izmaksa ir

$5

LiveAgent

$5

#AtbildesLaiks

Klientu portālos vidējais laiks līdz pirmajai atbildei ir

6 stundas

LiveAgent

6 stundas

#KlientuApmierinātība

Klientu portālam ir

92%

apmierinātības reitings.

LiveAgent

92%

#AtbildesLaikaDiapazons

10%

no klientu vaicājumiem

, kas iesūtīti, izmantojot

, klientu portālu, saņēmuši atbildi pirmajā stundā, 60% pirmajās 24 stundās,

un 90% pirmajās 48 stundās.  

LiveAgent

#TīklaVirzītājaReitings

Vidējais Tīkla virzītāja

reitings klientu

portāliem ir

+45

LiveAgent

+45

#KlientuPiepūlesReitings
#KlientuPortāls

Vidējais Klientu piepūles reitings klientu portāliem ir

desmit.

LiveAgent

Meditator graf man

#PieteikumuNeizpildīšana

Atbalsta pieteikumu skaits klientu portālā, kas ir neaizpildīti, parasti ir

četri.

LiveAgent

#PortālaPieteikumi

Vidējais pieteikumu skaits no klientu portāla ir

5 dienā

LiveAgent

5 dienā

#KlientuPortāli

80%

no pieteikumiem kas saņemti no klientu portāliem tiek iesniegti darba laikā un ap 20% – pēc darba laika.

LiveAgent

80%

#PieteikumuAtbilžuApjoms

Vidējais atbilžu apjoms klientu portālos ir

95%

LiveAgent

Meditator graf standing woman

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju