Bezmaksas Izmēģinājums
research_8_illu

Investīcijas zvanu centra programmatūrā

Katram uzņēmumam jācenšas izveidot izcilu zvanu centru. Jo pozitīvāka būs klienta pieredze, jo lielāka iespēja, ka klients paliks piesaistīts un uzticams. Piesaistītie patērētāji iepērkas par 90% biežāk, darījumā tērē par 60% vairāk, un ir piecas reizes lielāka iespēja, ka zīmols, kuram viņi ir uzticīgi, ir vienīgais, ko viņi turpmāk iegādāsies. Turklāt klienti ar labu klientu pieredzi tērē par 140% vairāk nekā tie, kuriem ir slikta klientu apkalpošanas pieredze.

Saskaņā ar Temkin Group datiem zīmola veicinātājiem ir 4,2 reizes lielāka iespēja atkārtotam pirkumams, 5,6 reizes lielāka iespēja, ka tiks piedotas uzņēmumam tā kļūdas, un 7,2 reizes lielāka iespēja iesaistīties un izmēģināt jaunu piedāvājumu. Arī piesaistītie klienti, visticamāk, kļūs par veicinātājiem un jūsu uzņēmumam piesaistīs atkal jaunus klientus. Viņi ir arī piedodošāki, ja runa ir par sliktu klientu pieredzi.

Kā redzat, piesaistītie klienti ir nenovērtējami. Tāpēc jūsu interesēs ir radīt viņiem pozitīvu pieredzi un saglabāt viņu uzticību jūsu zīmolam. Atcerieties, ka tikai 5% pieaugums klientu saglabāšanā ilgtermiņā var palielināt jūsu peļņu pat par 95%.

#KlientuNoturība
#Peļņa

5%

klientu saglabāšanas pieaugums ilgtermiņā var palielināt peļņu par līdz pat 95%.

HBS

Meditator graf woman

#KlientuStatistika

Piesaistītie patērētāji iepērkas

90%

daudz biežāk, katram darījumam tērē par 60% vairāk, un ir piecas reizes ticamāks, ka norādīs, ka tas ir vienīgais zīmols, ko viņi iegādāsies arī nākotnē.

Rosetta

#KlientuAtbalsts

Klientiem, kam veidojusies laba pieredze tērē par

140%

vairāk kā tie, kam bijusi nelāga pieredze.

Harvard Business Review

research_8_140percent

#TīklaVirzītāji

Virzītāji

4.2

reizes ticamāk iepirksies atkārtoti

5.6

reizes lielāka iespēja, ka piedos uzņēmumam pēc kļūdas

7.2

reizes atsaucīgāki aizcinājumam izmēģināt jaunu piedāvājumu, salīdzinot ar nelabvēļiem

Temkin Group

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju