call over internet-illustration

Ieguldījumu atdeve no lieliska servisa

Laimīgie klienti ir atsaucīgi un lojāli. Daudzi no viņiem darbojas kā zīmola atbalstītāji, ar prieku popularizējot uzņēmumus bez naudas vai veicināšanas kompensācijas. Temkin Group klientu apkalpošanas statistika liecina, ka 77% klientu pēc pozitīvas pieredzes ar uzņēmumu to ieteiktu draugam. Turklāt 72% klientu dalās savā pozitīvajā pieredzē ar sešiem vai vairāk cilvēkiem, kas parāda, cik iespaidojoša var būt pozitīva klientu pieredze.

Bet tas vēl nav viss. Draugu un tuvinieku ieteikumi ir viens no spēcīgākajiem reklāmas veidiem. Gandrīz 83% respondentu tiešsaistē 60 valstīs apgalvo, ka viņi uzticas ieteikumiem no draugiem un ģimenes un iepērkas no to ieteiktajiem uzņēmumiem.

Kā redzat, atsaucīgi esošie klienti var piesaistīt jaunus klientus, palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību un galu galā radīt lielākus ieņēmumus. Atbalstot šo apgalvojumu, Rosetta norāda, ka atsaucīgie klienti gada laikā tērē par 300% vairāk nekā neatsaucīgie klienti. Turklāt klientu noturēšanas līmeņa palielināšana tikai par 5% var palielināt rentabilitāti no 25% līdz 95%. Salīdzinājuma labad 2% pieaugums klientu noturēšanā priekš peļņu ietekmē tāpat, kā izdevumu samazināšana par 10%.

Taču nepietiek tikai ar klientu piesaisti. Ir jāiesaista arī jūsu darbinieki, lai tie varētu radīt neaizmirstamu pieredzi un palielināt pārdošanas apjomu. Palielinot darbinieku piesaisti tikai par 10%, uzņēmumi var palielināt peļņu par $2’400 uz katru klientu apkalpošanas pārstāvi gadā.

Ņemt vērā šo piemēru: uzņēmums ar $1 miljardu gada ieņēmumu var palielināt ieņēmumus par $823 miljoniem 3 gadu laikā, mēreni uzlabojot klientu pieredzi. Tomēr, lai izmantotu izcilas apkalpošanas priekšrocības, jums vispirms ir jākļūst par Tīkla virzītāju līmeņa prasmīgu izmantotāju, izpildot klientu apkalpošanas kritērijus un palielinot Tīkla virzīšanas līmeni līdz 41% vai vairāk.

#PozitīvaPieredze
#DalītiesArPozitīvuPieredzi

72%

no klientiem dalās ar pozitīvu pieredzi ar 6 vai vairāk cilvēkiem. Kolsky
Meditator graf man

#KlientuTēriņi

ASV uzņēmumi zaudē vairāk nekā

300%

vairāk

gada laikā.

Rosetta

vairāk

#DarbiniekuIesaiste

Uzņe’mumi var palielināt peļņu par

$2'400

uz katru darbinieku gadā, palielinot darbinieku iesaisti tikai par 10%.

IES

$2'400

#KlientuPieredze

Uzņēmums ar $1 miljardu gada ieņēmumiem var palielināt ieņēmumus par

$823

miljoniem 3 gados mēreni uzlabojot klientu pieredzi.

Temkin Group

$823

#KlientuNoturēšana
#IzmaksuSamazināšana

2%

klientu noturēšanas pieaugums tāpat ietekmē peļņas pieaugumu kā izmaksu samazinājums par 10%.

Forbes

Meditator graf woman

#PalielinātsNoturēšanasLīmenis

Klientu noturēšanas līmeņa paaugstināšana par

5%

palielina peļņu par 25% līdz pat 95%.

Harvard Business Review

5%

#PozitīvaZiņa

Pēc pozitīvas pieredzes ar uzņēmumu,

77%

no klientiem to ieteiktu kādam draugam.

Temkin Group

77%

#TīklaVirzītājuVērtība

Veiksmīgākajiem zīmoliem tīkla virzītāju vērtība ir

41%

Rosetta

#KlientuNoturēšana
#Peļņa

5%

klientu noturēšanas pieaugums var radīt par 25% lielāku peļņu.

Forbes

Meditator graf standing woman

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju