Facebook

Facebook

Gadu gaitā Facebook ir kļuvis par klientu apkalpošanas kanālu. “Facebook” ziņo, ka ik mēnesi “Facebook Messenger” ietvaros starp cilvēkiem un uzņēmumiem tiek nosūtīti vairāk nekā 20 miljardi ziņu.

Saskaņā ar nozares pētījumiem 59% klientu izmanto Facebook, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un 33% klientu ir sazinājušies ar uzņēmumu, kas izmanto Facebook un līdzīgus sociālos kanālus.

Tā kā patērētāji jau izmanto Facebook saziņai ar ģimeni un draugiem, tas ir pievilcīgs kanāls klientu apkalpošanai. Turklāt klienti uzskata, ka uzņēmumi, kas piedāvā Facebook atbalstu, ir uzticamāki un uzticamāki, tā gandrīz 69% no ASV patērētājiem apgalvo, ka viņi šādi jūtas pārliecinātāki par zīmolu.

#Facebook

33%

no klientiem ir sazinājušies ar uzņēmumu, izmantojot Facebook un līdzīgus sociālos kanālus.

Forrester

#Facebook

59%

no klientiem izmanto Facebook lai sazinātos ar uzņēmumu.

Khoros

59%

#Facebook

20miljardi

ziņu tiek nosūtītas starp cilvēkiem un uzņēmumiem katru mēnesi pakalpojumā Facebook Messenger.

Mixpanel

#Facebook

69%

no Facebook lietotājiem ASV, kas sazinās ar uzņēmumiem, apgalvo, ka viņi jūtas pārliecinātāki par zīmolu. HootSuite
Meditator graf man

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju