Cerības un priekšrokas

Cerības un priekšrokas

Klientiem ir dažādi priekšstati par katru atbalsta kanālu, ieskaitot tiešsaistes čatu. Tā kā tiešsaistes čats ietver reāllaika atbalstu, lielākā daļa klientu cer saņemt atbildi uz savu vaicājumu gandrīz tūlīt pēc sākotnējās čata ziņas nosūtīšanas. Saskaņā ar Live Chat Benchmark atskaiti klientu cerības attiecībā uz čata atbildes laiku ir lielākas nekā attiecībā uz e-pastu. Parasti klienti gaida tiešsaistes čata atbildi 6–15 sekunžu laikā. Tomēr realitāte ir tāda, ka vidējais čata atbildes gaidīšanas laiks ir 45 sekundes.

Tomēr interesanti ir tas, ka 95% klientu augstāk vērtē pamatīgu, kvalitatīvu atbalstu, nekā ātrumu, ja runa ir par tiešsaistes čatu. Tāpēc lielākā daļa klientu (86%) dod priekšroku cilvēciskai mijiedarbībai, nevis čatbotiem, jo to atbildes var būt diezgan ierobežotas un tie bieži nesniedz klientiem nepieciešamo atbalstu. Līdz ar to 44% no patērētājiem, kas saņem atbildes uz jautājumiem iepirkšanās laikā, novērtē to, kā vienu no svarīgākajiem līdzekļiem, ko var piedāvāt tīmekļa vietne.

#AtbildesGaidas

Klientu gaidas attiecībā pret čata atbildes laiku ir lielākas nekā attiecībā pret e-pastu — vidējais čata gaidīšanas laiks ir

45 sek

Live Chat Benchmark

Atskaite 2017.gadā

#AtbildesGaidas

Vidējās pirmās atbildes laika gaidas tiešsaistes čatam svārstās starp

6 - 15sekundēm.

Freshworks

6 - 15sekundēm.

#AugstiKvalitatīvsAtbalsts

95%

no klientiem novērtē rūpīgu un kvalitatīvu atbalstu vairāk nekā ātrumu, ja runa ir par tiešsaistes čatu.

Smallbiztrends

Research call center with stars

#Čatboti

86%

no klientiem dod priekšroku cilvēkiem nevis čatbotiem.

Forbes

Meditator graf standing woman

#ReāllaikaPalīdzība

44%

no tiešsaistes patērētājiem augstāk vērtē atbildes uz jautājumiem, ko sniedz dzīvs cilvēks iepirkšanās procesa vidū kā vienu no svarīgākajām funkcijām, ko var piedāvāt tīmekļa vietne. SuperOffice
Meditator graf woman

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju