Partners
Kas ir Vonage?
Vonage ir API platforma, kas uzņēmumiem ļauj viegli veidot novatorisku saziņas pieredzi saviem klientiem. Uzņēmums darbojas visā pasaulē, cenšoties padarīt savus pakalpojumus pieejamus lielākajai daļai uzņēmumu. LiveAgent ir sadarbojies ar Vonage un izveidojis Vonage integrāciju, lai nodrošinātu vislabāko klientu pieredzi.


Kā Jūs varat izmantot Vonage?
Vonage ir viens no LiveAgent atbalstītajiem VoIP pakalpojumu sniedzējiem. To var izmantot, lai savienotu Vonage numuru ar LiveAgent un izveidotu palīdzības dienestu ar zvanu centru. Zvanu centri ir lielisks veids, kā ļaut klientiem sazināties ar Jums, kad vien viņi meklē palīdzību vai informāciju par produktiem un pakalpojumiem.
LiveAgent atbalsta zvanu centra pārvaldību ar dažādām zvanu funkcijām kas nodrošina vienmērīgu darba plūsmu. Palīdzības pieteikumu sistēma apstrādā visu ienākošo klientu saziņu no jebkura kanāla un saglabā to vēsturi datu bāzē. Zvanu ierakstu vēsture ir pieejama jebkurā laikā.
Mūsu platforma ne tikai palīdz apstrādāt ienākošos zvanus, bet arī nodrošina zvanu maršrutēšanu, IVR un video zvanus kad vien Jums tas ir nepieciešams. Iepazīstieties ar pilnu funkciju sarakstu vai noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai redzētu uzlabotās funkcijas vienotā platformā.

Kādi ir ieguvumi, lietojot Vonage?
- rentabilitāte
- piekļuve visā pasaulē
- vienkārša integrācija
- iespēja izveidot savienojumu ar vairākām ierīcēm
- uzticama un efektīva saziņa
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Cik maksā Vonage integrācija ar LiveAgent?
LiveAgent par VoIP integrāciju neko nemaksā. Jāatzīmē, ka Vonage jau ir iebūvēts LiveAgent sistēmā. Izmantojiet priekšrocības jau tagad un uzlabojiet savu zvanu centru atbalstu. Tomēr paturiet prātā, ka Vonage darbojas neatkarīgi. Tādējādi uzņēmums iekasēs maksu par sniegtajiem pakalpojumiem.
Kā savienot Vonage ar LiveAgent?
Pēc tam, kad Vonage ir nodrošinājis VoIP numuru, varat viegli integrēt šo informāciju LiveAgent sistēmā. Vienkārši pievienojiet Vonage VoIP partneru sadaļā un nekavējoties sāciet izmantot VoIP. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, sekojiet tālāk sniegtajai rokasgrāmatai.
- Vispirms dodieties uz Vonage vietni un sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju. Pēc apstiprinājuma e-pasta saņemšanas varat izveidot kontu un iegādāties Vonage numuru. Lai to izdarītu, dodieties uz vadības paneli un meklējiet Numuri > Pirkt numuru.

- Kad lietotājvārds, parole un Vonage numurs ir gatavi, pārslēdzieties uz LiveAgent. Dodieties uz sadaļu Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri un noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas Izveidot, lai sistēmā pievienotu jaunu numuru. Atvērsies jauns logs ar VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstu. Atrodiet Vonage un noklikšķiniet uz tā.

- Pēdējā solī ir jāaizpilda vajadzīgie lauki, lai pabeigtu numura pievienošanu. Laukos ievadiet savu lietotājvārdu, paroli un Vonage numuru. Izvēlieties nodaļu, uz kuru tiks novirzīts zvans, nosauciet savu numuru un atlasiet, vai vēlaties, lai zvani tiktu ierakstīti. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz pogas Pievienot lapas apakšā.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visiem mūsu piedāvātajiem rīkiem, kas palīdzēs Jums uzlabot palīdzības dienesta darbību.

Frequently asked questions
Kas ir Vonage?
Vonage ir API platforma, kas tagad ir daļa no Vonage.
Kādi ir ieguvumi no Vonage integrēšanas ar LiveAgent?
Integrējot Vonage VoIP, Jūs iegūsiet vairākas priekšrocības uzņēmējdarbībai, kā, piemēram, zemākas izmaksas, labāku klientu pieredzi un vairākus tālruņa numurus.
Cik maksā Vonage?
Vonage darbojas individuāli. Tāpēc, ja Jūs interesē uzņēmuma cenas, iesakām doties uz tā tīmekļa vietni. LiveAgent neiekasē nekādu papildu maksu par Vonage integrāciju.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.