Kas ir SpringCom?
Springcom ir universāls Austrālijas telekomunikāciju serviss un VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā standarta balss zvanu pakalpojumus. Tas ietver SIP, NBN Voice, PAYG un ierobežotos plānus klientiem. Turklāt SpringCom pārvalda hostinga mākoņdatošanas PBX sistēmas uzņēmumiem.
Viņi arī savieno lielu Austrālijas daļu ar savu NGN (nākamās paaudzes tīkls) tīklu. Springcom piedāvā arī ātru un uzticamu klientu atbalstu visiem saviem klientiem.
Kā varat izmantot SpringCom?
Springcom ir viens no telekomunikāciju nodrošinātājiem, kas pieejams klientiem Austrālijā. Viņi var nodrošināt jūs ar VoIP tālruņa numuru un pielāgotu datu tīklu. LiveAgent var parūpēties par visu pārējo, kas nepieciešams zvanu centra izveidei.
Tas ir tikpat vienkārši kā pievienot savai mājaslapai zvanīšanas pogu un pievienot tālruņa numurus LiveAgent konfigurācijai. LiveAgent nodrošina dažādu veidu zvanīšanas ierīces, ieskaitot tālruni un klēpjdatoru, ja nevēlaties rūpēties par vēl citām ierīcēm.
Turklāt tas var palīdzēt pārvirzīt zvanus uz pareizajām nodaļām, izveidot IVR algoritmus vai saglabāt zvanu ierakstus. Bez sarežģījumiem pārsūtiet zvanus vai veiciet iekšējos zvanus ar kolēģiem.

Vai SpringCom un LiveAgent integrācija ko izmaksā?
Springcom jau ir iekļauta un iebūvēta LiveAgent, tāpēc, lai pievienotu savu SpringCom tālruņa numuru, jums nav jāmaksā nekas papildu. Izveidojiet numuru, pievienojiet to, un tas ir gatavs zvanu veikšanai un saņemšanai no klientiem.
Kādas ir SpringCom lietošanas priekšrocības?
- Bezmaksas integrācija ar LiveAgent
- Austrālijas zvanu pakalpojumu sniedzējs
- Nākamās paaudzes tīkls ar biznesa klases savienojumu
- Uzticams atbalsta pakalpojums visiem SpringCom klientiem
- Mākoņprodukti un pakalpojumi
Ready to start calling?
Take care of your callers from one multi-channel help desk software. Start your free 14-day trial today and experience LiveAgent
Kā integrēt SpringCom un LiveAgent?
Nav nepieciešams aktivizēt integrācijas spraudņus vai veidot trešās puses pakalpojumu darbplūsmas, lai sāktu izmantot SpringCom numuru ar LiveAgent. Tas jau ir iekļauts, un jums tikai jāpievieno savs numurs LiveAgent konfigurācijai. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, sekojiet šai pamācībai.
- SpringCom tīmekļa vietnē nav kontu vai aizpildāmu reģistrācijas veidlapu. Sazinieties ar SpringCom, lai saņemtu tālruņa numuru un kontu. To varat izdarīt Kontaktu lapā. Pārejiet uz LiveAgent pēc SpringCom lietotājvārda, paroles un tālruņa numura saņemšanas.

- Ieejiet LiveAgent, atveriet Konfigurācija> Zvani> Numuri un noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai Izveidotu jaunu numuru. Tiks atvērts logs ar iespēju izvēlēties VoIP pakalpojumu sniedzēju. Sarakstā izvēlieties SpringCom.

- Pēdējā posmā ir jānorāda SpringCom lietotājvārds, parole un tālruņa numurs. Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks pārvirzīti zvani, zvanīšanas prefiksu, pielāgotu zvanīšanas numura nosaukumu un iespēju ierakstīt visus zvanus. Kad esat beidzis, noklikšķiniet uz Pievienot loga apakšā.
Jūs esat veiksmīgi pievienojis savu SpringCom numuru LiveAgent. Tagad varat sākt zvanīt un saņemt zvanus no klientiem.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent zvanu centra funkcijām vai uzzināt par klientu apkalpošanas nodrošināšanu? Lai iegūtu papildinformāciju, apskatiet mūsu funkciju lapu vai LiveAgent akadēmiju.
Ja vēlaties ātri apskatīt visus LiveAgent rīkus, līdzekļus un iespējas, varat skatīt zemāk redzamo video, lai redzētu visu, ko varam Jums piedāvāt.

Frequently asked questions
Kas ir SpringCom?
Springcom ir Austrālijas telekomunikāciju, mākoņpakalpojumu un tīkla pakalpojumu sniedzējs. Tas piedāvā stabilus savienojumus uzņēmumiem ar lielisku klientu atbalsta servisu.
Cik izmaksā SpringCom integrācija ar LiveAgent?
Ja jums ir SpringCom numurs un apmaksāts LiveAgent plāns, tas neko papildus neizmaksā.
Kā varu integrēt SpringCom ar LiveAgent?
Nav nepieciešami spraudņi vai trešās puses pakalpojumi SpringCom un LiveAgent integrācijai. Jums tikai jāpievieno savs SpringCom numurs LiveAgent zvanu konfigurācijai.
- Atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri LiveAgent panelī
- Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties SpringCom kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju
- Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli, numuru un citu nepieciešamo informāciju
- Noklikšķiniet uz Pievienot, un gatavs
Kas ir VoIP?
VoIP ir saīsinājums no termina "Balss caur Interneta Protokolu". Vienkārši sakot, VoIP ļauj veikt un atbildēt uz tālruņa zvaniem, konferences zvaniem, videozvaniem un citiem saziņas veidiem, izmantojot internetu.
Priekšapskates numura sastādītājs samazina nomesto zvanu skaitu un sniedz pamatinformāciju, lai uzlabotu aģenta veiktspēju un produktivitāti. Uzņēmums Ucraft piedāvā biznesa vietņu un veikalu izveides pakalpojumus, kam piemīt velc-un-nomet sistēma. LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūra arī piedāvā dažādas integrācijas. Uzņēmums LiveAgent apvieno dažādas funkcijas, kā arī piedāvā atbalsta pakalpojumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā vairākas funkcijas, integrācijas, un alternatīvas. Tas ietver arī e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu un atbalstu, kā arī ir pieejams uzreiz pēc konta sagatavošanas. Īpašnieks Quality Unit, LLC, kas nodrošina arī noteikumus par drošību un privātumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, integrācijām un alternatīvām. Tā ir piemērota lietotājiem, kas vēlas progresīvu zvanīšanu un pārsūtīšanu. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, atbalstu un datu migrāciju. Uzņēmums ir balvots un sertificēts, un tā ir pieejama sociālajos tīklos.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tālruņa numura sastādītājus un citus risinājumus, kuri uzlabo klientu apkalpošanu, palielina apmierinātību un ieņēmumus. Ir iespējams pierakstīties uz bezmaksas demonstrāciju, saņemt atbalstu un izmantot partnerprogrammu. Telemārketinga programmatūra un personalizēti video atbalsts var uzlabot uzņēmuma reputāciju un samazināt izmaksas. Drošības politikas prasību ievērošana ir svarīga, lai pasargātu klientus un uzņēmumu.