Kas ir Palīdzības Dienesta Migrācija ar Relokia?
Relokia ir uzņēmums, kas koncentrējas uz datu migrācijas pakalpojumiem, tas var dublēt un migrēt datus starp daudzām dažādām lietotnēm. Procesi ir ātri, uzticami un droši, tāpēc jums nav jāuztraucas par datu zaudēšanu. Relokia pakalpojumi ir šifrēti, un tie sniedz apbrīnojamu atbalstu klientiem
Palīdzības Dienesta Migrācija ar Relokia ir tiešsaistes pakalpojums, kas ļauj pārvietot datus starp tiešsaistes un mākoņdatošanas palīdzības dienestu sistēmām. Tam nav nepieciešamas īpašas iemaņas vai zināšanas.
Relokia savu pakalpojumu sadala trīs daļās. Papildus palīdzības dienesta migrācijas iespējām varat arī importēt visus savus datus no CSV. faila. Trešā iespēja ietver datu eksportu uz CSV.

Kā varat izmantot Palīdzības Dienesta Migrāciju ar Relokia?
Izmantojiet Palīdzības Dienesta Migrāciju ar Relokia, lai migrētu datus no patreizējā palīdzības dienesta uz citiem biznesa risinājumiem un pretēji. Pakalpojums ietaupa neskaitāmas stundas, kas nepieciešamas datu pārvietošanai starp palīdzības dienesta platformām.
Lielākajai daļai uzņēmumu datu migrācija ir sāpīgs process. Daži apsver iespēju izmantot API un rakstīt savu migrācijas rīku, bet citi apsver iespēju pārvietot datus manuāli. Abas metodes aizņem daudz laika un pūļu. Bet pats svarīgākais ir tas, ka cilvēkresursu attālināšana no viņu darbavietām izmaksā dārgāk nekā automatizēta datu migrācijas rīka izmantošana.
Un kā varat izmantot šo datu migrāciju? Tā darbojas līdzīgi dažiem citiem mūsu migrācijas spraudņiem un integrācijām ar tādu programmatūru kā Mailchimp, Slack, Gmail vai Shopify. Palīdzības dienesta migrēšana ar Relokia un LiveAgent integrāciju ievāc datus no lietotnes un ievieto tos LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā.
To var izmantot, lai dalītos ar informāciju, sekotu klientu kontaktpersonām, iegūtu failus un dokumentus un tad tos izmantotu. Pēdējā, bet ne mazāk svarīgā iespēja ir iespēja neatgriezeniski pārsūtīt datus no citiem palīdzības dienestiem uz LiveAgent, ja vēlaties pastāvīgi pāriet uz mūsu risinājumu un nodrošināt apbrīnojamu klientu atbalstu.
Kādus datus var migrēt?
Atkarībā no sākotnējā palīdzības dienesta var migrēt:
- Pieteikumus.
- Aģentus un Grupas.
- Kontaktpersonas un Uzņēmumus.
- Birkas.
- Pielikumus.
- Publiskās un privātās piezīmes.
- Pielāgotos laukus.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot palīdzības dienesta migrāciju ar Relokia?
- Ātri un bez piepūles migrējiet datus starp jūsu izvēlētajām palīdzības dienesta platformām.
- Ietaupiet ievērojamu naudas summu.
- Veiciet testa importu tik reižu, cik nepieciešams.
- Pielāgojiet migrāciju jūsu uzņēmuma specifiskajām vajadzībām.
- Saglabājiet klientu atbalsta datu integritāti, kā arī pilnu attiecību vēsturi starp jums un klientiem.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Kā izmantot palīdzības dienesta migrāciju ar LiveAgent
Iemācīties lietot Palīdzības Dienesta Migrāciju ar Relokia ir vienkāršs process, kas nodrošina ērtu datu pārsūtīšanu. Lai uzzinātu, kā paveikt šo vienkāršo procesu, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus.
- Atveriet Palīdzības Dienesta Migrācijas vietni un izveidojiet savu kontu. Pēc tam varat izvēlēties vai nu Automātisku migrēšanu Vai Pielāgotu migrēšanu. Pēdējajā ir iekļauta saruna ar palīdzības dienesta migrācijas speciālistu, kurš personīgi apstrādās pārsūtīšanu, tāpēc šajā rokasgrāmatā galvenā uzmanība tiks pievērsta tikai automatizētas migrācijas servisam. Noklikšķiniet uz pogas Sākt Migrācijas Vedni un pārejiet pie nākošā soļa.

- Tagad varat izvēlēties, no kura palīdzības dienesta migrēt datus. Noklikšķiniet uz pogas blakus uzrakstam “Migrēt no” un izvēlieties no daudziem risinājumiem. Lai skatītu tikai palīdzības dienesta programmatūras migrācijas iespējas, noklikšķiniet uz cilnes Palīdzības dienests.

- Atkarībā no palīdzības dienesta, no kura migrējat, jums būs jānorāda URL vai API atslēga, dažos gadījumos jums būs jānorāda abi. Palīdzības dienesta URL var ērti kopēt un ielīmēt no URL joslas jebkurā pārlūkprogrammā, bet API atslēgu var ģenerēt tikai tieši palīdzības dienesta programmatūras iestatījumos vai konfigurācijā. Ja neesat pārliecināts, kur to meklēt, noteikti sameklējiet palīdzības dienesta programmatūras rokasgrāmatu. Kad esat sniedzis nepieciešamos datus, noklikšķiniet uz Turpināt.

- Atlasiet migrējamos datus. Veicot šo darbību, ir jāsaskaņo arī avota un mērķa pieteikuma lauki, lai dati tiktu pārnesti pareizi. Ja uzskatāt, ka jums ir nepieciešama palīdzība saistībā ar šo darbību, sazinieties ar Palīdzības Dienesta Migrācijas atbalsta komandu. Lai redzētu, kā migrācija darbojas, veiciet testu. Pirms turpināt, rūpīgi pārbaudiet migrācijas iznākumu.
Ja esat apmierināts ar rezultātiem, sāciet migrācijas procesu. Turklāt Palīdzības Dienesta Migrācijas atbalsta komanda var personalizēt jūsu pasūtījumu, lai apmierinātu jūsu uzņēmuma īpašas vajadzības. Lai pieprasītu pielāgotu migrāciju, atstājiet ziņu tiešsaistes čatā vai izveidojiet pieteikumu.
Tas arī viss, jūs esat veiksmīgi pabeidzis Palīdzības Dienesta migrāciju ar Relokia integrāciju, un pārsūtījis savus datus no vecā palīdzības dienesta uz LiveAgent. Aplūkojiet citas interesantas integrācijas, izmantojot dažādu programmatūru, noskatieties LiveAgent apskata video vai pārlūkojiet Akadēmiju, lai uzzinātu vairāk par apbrīnojama klientu atbalsta nodrošināšanu.
Frequently asked questions
Kā izmantot Palīdzības Dienesta Migrāciju ar Relokia?
1. Izveidojiet kontu Palīdzības Dienesta Migrācijā
2. Aizpildiet nepieciešamos pieejas datus
3. Pārbaudiet migrāciju un rūpīgi to izvērtējiet
4. Migrējiet
Kas ir Palīdzības Dienesta Migrācija?
Datu migrēšana var būt sāpīga pieredze daudziem uzņēmumiem, iespējams, pat izšķiroša. Tā rezultātā Relokia izveidoja palīdzības dienesta migrēšanu, kas ar dažiem klikšķiem palīdzēs efektīvi migrēt visus datus.
Kādus datus varat migrēt uz LiveAgent, izmantojot palīdzības dienesta migrāciju ar Relokia?
Varat pārsūtīt visu svarīgo, piemēram, kontaktus, pieteikumus, birkas, atsauksmes un aģenta profilus.
Palīdzības dienesta pielietojums
Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Aprakstītas bezmaksas palīdzības dienesta programmatūras priekšrocības un informācija par 2022.gada labāko klientu apmierinātības programmatūru LiveAgent, tāpat kā uzņēmuma pakalpojumi un kontaktpersonas. Text satur informāciju arī par citas programmatūras alternatīvām un zināšanu resursiem.
Palīdzības dienesta programmatūra labākai klientu pieredzei
LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas var integrēt visus klientu saziņas kanālus vienā. Tas nodrošina skaidru un efektīvu komunikāciju ar klientiem, kuru vēlmes ir mainījušās, un vēlas sazināties ar zīmoli ne tikai pa tālruni un e-pastu, bet arī čatā, sociālajos medijos un ar SMS. Ar šo programmatūru var izvairīties no problēmām, piemēram, e-pasta ziņojumiem, kas zūd vai personālam, kurš var sajaukt klienta vaicājumus. LiveAgent var atvieglot palīdzības dienesta pārvaldību.
Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.