Partners
Kas ir OneTone?
Onetone ir klientu apkalpošanas uzlabošanas risinājums, ko var bez maksas instalēt pārlūkprogrammā vai tieši LiveAgent. Onetone darbojas kā palīgs, kas palīdz klientu atbalsta aģentiem sniegt labāku un ātrāku atbalstu, pateicoties taikumu automātiskas pabeigšanas funkcijai un spējai sagatavot teksta sagataves.

Kā jūs varat izmantot OneTone?
Onetons ir lielisks palīgs ikvienam klientu atbalsta aģentam. Jūs varat izmantot tā teikuma automātiskas pabeigšanas funkcionalitāti, lai uzrakstītu teikumus ātrāk un samazinātu pieteikumu apstrādes laiku. Tā arī novērš drukas kļūdas un ietaupa lielu daļu taustiņnospiedienu. Vēl viena noderīga iespēja ir iespēja saglabāt viegli pieejamas sagataves.
Kādas ir OneTone priekšrocības?
- Bezmaksas pārlūka paplašinājums
- Paplašinātas saziņas iespējas
- Uzlabots pieteikumu apstrādes laiks
- Ietaupīti taustiņu nospiedieni
- Novērstas drukas kļūdas
- Saglabātas teksta sagataves
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Kā integrēt OneTone pārlūkprogrammas paplašinājumu un LiveAgent?
Gadījumā, ja vēlaties klientu atbalstam pievienot papildu sagatavju iespējas, varat instalēt OneTone Google Chrome pārlūkprogrammas paplašinājumu. Jums tikai jānoklikšķina uz šīs saites un jāpievieno paplašinājums savai Google Chrome pārlūkprogrammai.
Teikumu automātiska pabeigšana palīdz pabeigt garākas frāzes un teikumus, ko esat rakstījis jau iepriekš. Tas paātrina rakstīšanas laiku un samazina drukas kļūdas. Tam nav nepieciešama nekāda apmācība vai papildu uzstādījumi.
Pirmkārt, OneTone ierosina vispārējākus teikumus, kas nemitīgi atkārtojas. Tie ir biežāk lietotie fragmenti, piemēram, uzrunas vai sveicieni.
Tiklīdz jūs sāksiet izmantot vispārējus teikumus, jūs veidosiet arī savus personalizētos teikumus. Automātiskā pabeigšana saprot atkārtojušos uzdevumus, un nākamreiz, kad ierakstīsiet teikumu vēlreiz, tā to ieteiks.
Tiklīdz rakstāt, automātiskā pabeigšana kļūst personalizētāka. Mēs esam izstrādājuši automātisko pabeigšanu, lai palīdzētu jums dalīties teikumos arī ar komandas biedriem. Piemēram, ja esat klientu apkalpošanas aģents, automātiskā pabeigšana var dalīties ar jūsu teikumiem, fragmentiem vai rindkopām ar komandas biedriem vai jaunajiem darbiniekiem.

Varat izmēģināt uzrakstīt sagataves un pievienot tās no paplašinājuma logā, kas atvērsies pēc šīs pievienojumprogrammas uzstādīšanas Google Chrome. Varat arī augšupielādēt esošās sagataves un saglabāt tās OneTone spraudnī.

Sagatavēm var piekļūt, noklikšķinot uz zilā čata loga ikonas, kas tiks parādīta, atbildot uz klientu pieteikumiem. Noklikšķiniet uz ikonas un pārlūkojiet saglabātās sagataves jebkurā laikā, kad nepieciešams.

Mēs vienmēr strādājam, lai uzlabotu jūsu pieredzi darbā ar OneTone.AI. Ja jums ir kādi jautājumi vai atsauksmes, varat droši ziņot OneTone komandai info@onetone.ai
Tas arī ir viss. Integrācija ar OneTone ir pabeigta. Ja meklējat citas programmatūras integrācijas, skatiet šo lapu un noskaidrojiet, vai tā ir pieejama. Neaizmirstiet apskatīt mūsu Akadēmijas lapas un Sagatavju lapu, lai iegūtu iedvesmojošas un radoši unikālas sagataves jebkuram gadījumam.
Create a seamless customer experience with LiveAgent's OneTone integration
Engage visitors, provide real-time support, and deliver exceptional customer service.
Frequently Asked Questions
Kas ir OneTone?
Onetone ir bezmaksas klientu apkalpošanas uzlabojums un palīdzības dienesta integrācija, ko var instalēt jūsu pārlūkprogrammā vai LiveAgent. Pateicoties pieteikumu marķēšanai un sagatavju izveides iespējām, Onetone palīdz klientu atbalsta aģentiem sniegt labāku un ātrāku atbalstu.
Kā integrēt OneTone un LiveAgent?
Onetone pieteikumu marķēšanas iespējas var integrēt tieši ar LiveAgent, izmantojot API savienojumu, savukārt bezmaksas pārlūkprogrammas paplašinājumu var atrast tieši Google Chrome paplašinājumu veikalā.
Kādas ir OneTone izmantošanas priekšrocības?
Onetons ir pilnīgi bez maksas un nodrošina paplašinātas komunikācijas iespējas pievienojumprogrammā, vienlaikus palīdzot kārtot klientu pieteikumus ar savām marķēšanas iespējām tiešā integrācijā. Šīs integrācijas galvenās priekšrocības ir uzlabota organizācija un ātrākas atbildes klientu apkalpošanas aģentiem, kas izmanto palīdzības dienesta programmatūru.
Kā jūs varat izmantot Onetone?
Ikviens klientu atbalsta aģents var gūt labumu no OneTone. Ar tā pieteikumu marķēšanas funkcionalitāti var noteikt klientu nodomus vēl pirms pieteikuma atvēršanas. Pieteikumu marķējumi ir ideāls rīks pieteikumu iedalīšanai kategorijās atbilstoši jūsu uzņēmumam pierastajiem raksturlielumiem. Turklāt Onetone pārlūka paplašinājums ļauj lietotājiem saglabāt sagataves, lai tām varētu viegli piekļūt. Tas atvieglo un paātrina aģentu saziņu.
Kā Klonēt Savu Paša Balsi! Produkta Apskats – ElevenLabs Balss Atdarināšana
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar multivalodu atbalstu, ko izmanto, lai uzlabotu zvanu kvalitāti un palielinātu pārdošanas apjomus. Izveidota 11 Labs tehnoloģija, kas veido klonētas balsis, kas var paaugstināt klientu atbalsta personalizāciju un palielināt klientu paļāvību uz uzņēmumu. Šī tehnoloģija paver jaunas iespējas mākslīgajai intelektam un balss saturam.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.