OneTone

Kas ir OneTone?

Onetone ir klientu apkalpošanas uzlabošanas risinājums un palīdzības dienesta integrācija, ko var bez maksas instalēt pārlūkprogrammā vai tieši LiveAgent. Onetone darbojas kā palīgs, kas palīdz klientu atbalsta aģentiem sniegt labāku un ātrāku atbalstu, pateicoties pieteikumu marķēšanai un spējai sagatavot sagataves.

Kā jūs varat izmantot OneTone?

Onetone ir lielisks palīgs ikvienam klientu atbalsta aģentam. Varat izmantot tā pieteikumu marķēšanas funkcionalitāti, lai atpazītu klientu nodomus vēl pirms pieteikuma atvēršanas. Marķējumi ir ideāli piemēroti pieteikumu sadalīšanai kategorijās, ņemot vērā ar jums un jūsu biznesu saistītās vienkāršās iezīmes. Vēl viena noderīga iespēja ir OneTone pārlūka paplašinājums, kurā var saglabāt viegli pieejamas sagataves. Tas ļauj aģentiem vieglāk sazināties un sniegt ātrākas atbildes.

Kopā ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu varat nodrošināt vienmērīgu un efektīvu klientu atbalstu visai klientu bāzei. Mūsu programmatūrā ir daudz lielisku funkciju, kas palīdz visās situācijās. Organizējiet savas ziņas mūsu vienotajā iesūtnē, sadaliet pieteikumus aģentu starpā vai izmantojiet zināšanu bāzi, lai klientiem nodrošinātu pašpalīdzības iespējas.

Kādas ir OneTone priekšrocības?

  • Bezmaksas pārlūkprogrammas paplašinājums vai tieša integrācija
  • Paaugstinātas saziņas iespējas
  • Ērta klienta pieteikumu kārtošana

Looking to improve communication with your customers?

Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!

Kā integrēt OneTone mākslīgā intelekta marķēšanas funkciju un LiveAgent?

Sekojiet šai ātraaji un vienkāršajai pamācībai, kas palīdzēs jums veikt visu OneTone un LiveAgent palīdzības dienesta integrācijas procesu. Jums ir nepieciešams tikai aktīvs LiveAgent konts.

  • Dodieties uz savu LiveAgent kontu un atveriet Konfigurācija > Sistēma > API un noklikšķiniet uz Pievienot API atslēgu, lai turpinātu.
Attēls, kurā redzami API iestatījumi LiveAgent konfigurācijā
LiveAgent API iestatījumi
  • Nākamajā sadaļā ir jānorāda API atslēgas nosaukums. Pēc tam notīriet noklusējuma derīguma termiņu. Saglabājiet “Baltā saraksta” sadaļā * (zvaigznīti) un apakšsadaļā izvēlieties šādas atļaujas.
    • aģents: lasīt
    • lietotājs: lasīt
    • birka: lasīt, rakstīt
    • iepriekšsagatavota ziņa: lasīt, rakstīt
    • iepriekšnoteikta atbilde: lasīt, rakstīt
    • pieteikums: lasīt, rakstīt
    • iestatījumi: lasīt

Noklikšķiniet uz pogas Izveidot apakšā un turpiniet nākamo darbību.

Attēls, kurā parādīts, kā pareizi iestatīt API atslēgu integrācijai ar OneTone
API atslēgas iestatīšana
  • Tagad nokopējiet jauno API atslēgu un dodieties uz šo saiti. Aizpildiet detalizētu informāciju un ielīmējiet API atslēgu laukā “Helpdesk API key for ticket labelling”. Pabeidziet anketu un pagaidiet, līdz funkcija tiek iespējota jūsu LiveAgent kontā.
Attēls, kurā redzama OneTone anketa, kurā lietotāji var pieprasīt API savienojumu ar LiveAgent
OneTone API pieprasījums
  • Tas arī viss. Turpmāk pieteikuma birkas tiks automātiski pievienotas jūsu LiveAgent iesūtnē esošajiem pieteikumiem.
Attēls, kurā redzams Onetone automātiskais pieteikumu marķējums programmā LiveAgent

Kā integrēt OneTone pārlūkprogrammas paplašinājumu un LiveAgent?

Gadījumā, ja vēlaties klientu atbalstam pievienot papildu sagatavju iespējas, varat instalēt OneTone Google Chrome pārlūkprogrammas paplašinājumu. Jums tikai jānoklikšķina uz šīs saites un jāpievieno paplašinājums savai Google Chrome pārlūkprogrammai.

Attēls, kurā Google Chrome tīmekļa veikalā redzams Onetone paplašinājums
Chrome paplašinājums

Varat izmēģināt uzrakstīt sagataves un pievienot tās no paplašinājuma logā, kas atvērsies pēc šīs pievienojumprogrammas uzstādīšanas Google Chrome. Varat arī augšupielādēt esošās sagataves un saglabāt tās OneTone spraudnī.

Attēls, kurā redzams OneTone pievienojumprogrammas piemērs
OneTone pievienojumprogrammas izmēģinājums

Sagatavēm var piekļūt, noklikšķinot uz zilā čata loga ikonas, kas tiks parādīta, atbildot uz klientu pieteikumiem. Noklikšķiniet uz ikonas un pārlūkojiet saglabātās sagataves jebkurā laikā, kad nepieciešams.

Attēls, kurā redzama piekļuve OneTone sagatavēm LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā
OneTone LiveAgent sagataves

Tas arī ir viss. Integrācija ar OneTone ir pabeigta. Ja meklējat citas programmatūras integrācijas, skatiet šo lapu un noskaidrojiet, vai tā ir pieejama. Neaizmirstiet apskatīt mūsu Akadēmijas lapas un Sagatavju lapu, lai iegūtu iedvesmojošas un radoši unikālas sagataves jebkuram gadījumam.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir OneTone?

Onetone ir bezmaksas klientu apkalpošanas uzlabojums un palīdzības dienesta integrācija, ko var instalēt jūsu pārlūkprogrammā vai LiveAgent. Pateicoties pieteikumu marķēšanai un sagatavju izveides iespējām, Onetone palīdz klientu atbalsta aģentiem sniegt labāku un ātrāku atbalstu.

Kā integrēt OneTone un LiveAgent?

Onetone pieteikumu marķēšanas iespējas var integrēt tieši ar LiveAgent, izmantojot API savienojumu, savukārt bezmaksas pārlūkprogrammas paplašinājumu var atrast tieši Google Chrome paplašinājumu veikalā.

Kādas ir OneTone izmantošanas priekšrocības?

Onetons ir pilnīgi bez maksas un nodrošina paplašinātas komunikācijas iespējas pievienojumprogrammā, vienlaikus palīdzot kārtot klientu pieteikumus ar savām marķēšanas iespējām tiešā integrācijā. Šīs integrācijas galvenās priekšrocības ir uzlabota organizācija un ātrākas atbildes klientu apkalpošanas aģentiem, kas izmanto palīdzības dienesta programmatūru.

Kā jūs varat izmantot Onetone?

Ikviens klientu atbalsta aģents var gūt labumu no OneTone. Ar tā pieteikumu marķēšanas funkcionalitāti var noteikt klientu nodomus vēl pirms pieteikuma atvēršanas. Pieteikumu marķējumi ir ideāls rīks pieteikumu iedalīšanai kategorijās atbilstoši jūsu uzņēmumam pierastajiem raksturlielumiem. Turklāt Onetone pārlūka paplašinājums ļauj lietotājiem saglabāt sagataves, lai tām varētu viegli piekļūt. Tas atvieglo un paātrina aģentu saziņu.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju