Partners
Lai aktivizētu LDAP spraudni, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus.
- Vispirms ir jāaktivizē LDAP paplašinājums LiveAgent. Atveriet Konfigurācija – > Sistāma – > Spraudņi un aktivizējiet spraudni LDAP.
- Liveagent tiks restartēts, un jūs redzēsit jaunu izvēlni – > Konfigurācija – > LDAP. Konfigurācijas logs izskatīsies šādi:

- Pēc tam jāaizpilda visi lauki (izņemot LDAP servera portu, kas nav obligāts):
- LDAP servera URL: šis ir jūsu LDAP pakalpojuma URL.
- LDAP servera ports: neobligāts, nosaka LDAP pakalpojuma pielāgoto portu
- Bāzes DN: jūsu bāzes direktorija. Piemērs: dc = piemērs, dc = com
- Lietotāja ID lauks: lauka nosaukums, kas unikāli identificē katru lietotāju LDAP struktūrā. Parasti tas var būt lietotājvārds vai lietotāja id.
- Lietotāja e-pasta lauks: šis ir lauka nosaukums, kas satur lietotāja e-pastu LDAP struktūrā. Piemērs: pasts
Piezīme. Pasta laukā jābūt derīgam e-pastam, pretējā gadījumā lietotājus nevar importēt LiveAgent kā aģentus. Ja lietotājam ir vairāk nekā viens e-pasts, LiveAgent kā identifikators tiek izmantots tikai pirmais e-pasts.
- Tagad saglabājiet iestatījumus. Jaunās iespējas tiks parādītas tieši zem saglabāšanas pogas.
Kas ir LDAP?
LDAP nozīmē Direktoriju Vieglpiekļuves Protokols. Tas ir programmas protokols, ko izmanto IP tīklā, lai pārvaldītu un piekļūtu direktoriju informācijas pakalpojumam. Direktoriju pakalpojuma galvenais mērķis ir nodrošināt sistemātisku ierakstu kopumu, ko parasti organizē hierarhiskā struktūrā.
Kā jūs to varat izmantot?
- Importēt aģentus no LDAP direktoriju struktūras
- Aģenti izmanto LDAP pakalpojuma autentifikāciju (izmantojot aģenta e-pastu un LDAP paroli
- Ja LDAP pakalpojums nav pieejams, LiveAgent izmantos savu noklusējuma autentifikācijas metodi.
Piezīme. LiveAgent var importēt tikai tos aģentus, kuriem ir aizpildīti e-pasta lauki.
Frequently Asked Questions
Kas ir LDAP?
LDAP ir saīsinājums no Direktoriju Vieglpiekļuves Protokols, ko var izmantot, lai uzglabātu informāciju par lietotājiem, lietotnēm un citām iespējām.
Kā var integrēt LDAP ar LiveAgent?
1. LDAP spraudņa aktivizēšana programmā LiveAgent (Konfigurācijas - Sistēma - Spraudnis - LDAP) 2. Aizpildiet pieejas datus un IZMANTOJIET
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Produkta vērtību pastiprināšana ir svarīgāka nekā klientu apmācība. Tiešsaistes čats un zināšanu bāze veicina lietotāju piesaisti. Kontrolsaraksti un atbalsta lietotnes sniedz vērtīgu atbalstu.