GoDaddy integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lai aktivizētu GoDaddy integrāciju, lūdzu, veiciet tālāk norādītās darbības.
- Piesakieties savā GoDaddy kontā
- Atlasiet vietni, kurai vēlaties pievienot tiešo tērzēšanas pogu , un noklikšķiniet uz Pārvaldīt
- Vietņu veidotājā noklikšķiniet uz rediģēt vietni
- Lapu sadaļā atlasiet lapu, kurai vēlaties pievienot pogu
- Noklikšķiniet uz sadaļas Pievienot
- Atlasiet HTML un noklikšķiniet uz Pievienot
- Ielīmējiet LiveAgent pogas kodu pielāgotā koda laukā un noklikšķiniet uz publicēt
Kur ir mans LiveAgent tērzēšanas pogas kods?
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz tērzēšana
- Noklikšķiniet uz tērzēšanas pogām
- Noklikšķiniet uz rediģēt esošas tērzēšanas pogas
- Noklikšķiniet uz integrācijas un kopējiet un ielīmējiet kodu.
Kas ir GoDaddy?
GoDaddy ir gan domēnu reģistrators, gan vietņu mitināšanas uzņēmums, kuram ir visi rīki, kas palīdzēs jums izveidot vietni. Tas nozīmē, ka varat reģistrēt savu domēna vārdu, izveidot tam vietni un iegūt to tīmeklī – viss vienuviet.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent integrācija ar GoDaddy ļauj ievietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā GoDaddy vietnē.
Frequently Asked Questions
Kādas ir GoDaddy lietošanas priekšrocības?
- par pieņemamu cenu - iesācējiem draudzīgs - labs sniegums
Kā jūs varat integrēt tiešsaistes tērzēšanas pogu savā GoDaddy vietnē?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Izveidojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu un kopējiet HTML kodu 3. Ielīmējiet savu HTML kodu savā GoDaddy vietnē 4. Izmantojiet uzreiz
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu, izvairieties no žargona, pārtrauciet, saglabājiet pozitīvu attieksmi un piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm. Integrējiet LiveAgent tālrunī un izmantojiet Google MI čatbotu Bard Eiropā, lai uzlabotu komunikāciju un klientu apkalpošanu. Yealink t33g tālrunis ar HD voice un krāsainu displeju var būt lielisks risinājums tālruņa centra darbībai. Integrējiet LiveAgent tērzēšanas pogas savā Joomla vietnē, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzticīgs LiveAgent ir labākā izvēle klientu apkalpošanai.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.