Kas ir Delighted?
Delighted ir klientu atsauksmju programmatūra. Tā tiek izmantota klientu aptauju izveidei un datu vākšanai no klientu atbildēm.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet Delighted, lai izsekotu aptauju atbildes vai veidotu jaunas aptaujas no vadības paneļa.
Ieguvumi
- Sekojiet līdzi atbildēm, nepārslēdzot lietotnes
- Veidojiet aptaujas no sava paneļa
Frequently asked questions
Kas ir Delighted?
Delighted ir atgriezeniskās saites programmatūra, kas ļauj jums noskaidrot klientu apmierinātību. Uzklausiet klientu atsauksmes un uzlabojiet ikdienas darbu.
Kā Jūs varat izmantot Delighted LiveAgent sistēmā?
- izveidojiet klientu aptaujas, izmantojot vienu saskarni.
- sekojiet līdzi veikto aptauju rezultātiem no LiveAgent.
Klienta aptaujas forma ir lielisks veids, kā iegūt vairāk informācijas par klientiem un izprast viņu vajadzības. Aģenti var viegli piekļūt šai informācijai, izmantojot LiveAgent klienta aptaujas formas. Formas ir pielāgojamas un rediģējamas, un tās ir pieejamas visu lomu aģentiem. LiveAgent piedāvā arī citus klienta apkalpošanas rīkus, piemēram, apmācību un novērtējumu.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.
LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas risinājumu, kas ietver tērzēšanas vēsturi un klientu informācijas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Papildus tam ir vairākas citas funkcijas, piemēram, ātra piekļuve klienta URL un iekšējais tērzēšanas logs. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu saviem klientiem.
Klientu apmierinātības aptaujas jautājumi
Tekstā tiek minēts, ka Palīdzības dienesta sagataves var uzlabot klientu atbalstu un aģentu koncentrēšanos uz nopietnākiem jautājumiem. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Tiek piedāvāta LiveAgent programmatūra un tiek minēti dažādi tās funkciju piemēri. Zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti.