CloudTalk var ļoti viegli integrēt LiveAgent un nav nepieciešama nekāda programmēšana.
Vienīgais, kas jums nepieciešams, ir jūsu API URL un API atslēga, ko varat atrast tieši LiveAgent saskarnē (iestatījumi -& gt; API). Pēc tam ļaujiet CloudTalk darīt visu pārējo.

Kas ir Cloudtalk?
CloudTalk ir biznesa tālruņu sistēma, kas izveidota, lai pārdošanas komandas varētu ātrāk sastādīt un slēgt vairāk darījumu, kā arī klientu apkalpošanas komandas, lai nodrošinātu nevainojamu klientu pieredzi pa tālruni. CloudTalk piedāvā tālruņa zvanus, automātisko numuru sastādīšanu, zvanu skriptus, IVR, viedo maršrutēšanu, SMS, kā arī citus 75 zvanu centra funkcijas .
Kā jūs to varat izmantot?
Ja vēlaties pilnīgu piekļuvi klientu mijiedarbībai kopā ar zvanu vēsturi, mums ir ideāls risinājums. Integrējiet savu LiveAgent risinājumu ar CloudTalk, lai redzētu visu informāciju par zvaniem un biļetēm vienuviet – CloudTalk saskarne. Kad klients zvana, viņa klienta kartē (kas tiek atvērta, kad paņemat klausuli) tiek parādīta kontaktinformācija, zvanu vēsture, piezīmes un biļetes, kas saistītas ar zvanītāju. Jūsu aģenti nodrošinās visaptverošāku un ātrāku klientu apkalpošanu.
LiveAgent lietotājiem pievienotā vērtība ir visu klientu zvanu sinhronizācija no CloudTalk. Kad zvans ir beidzies, attiecīgā informācija tiek nosūtīta LiveAgent un saskaņota ar klienta biļeti. Jūs redzēsiet aģenta vārdu, zvana ilgumu, gaidīšanas laiku un uzņēmuma nosaukumu, no kura tika veikts tālruņa zvans. Katrs zvans ir saistīts arī ar ierakstu, kas pieejams jebkurā laikā, kad tas nepieciešams.
Frequently asked questions
Kādas ir priekšrocības, izmantojot Cloudtalk ar LiveAgent?
- nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm
- visa informācija vienuviet
- laika ziņā efektīvs
- labāka klientu apmierinātība
Kā jūs varat integrēt Cloudtalk ar LiveAgent?
1. Piesakieties savā LiveAgent
2. Dodieties uz Konfigurācijas - Sistēma - API
3. Izveidojiet API un kopējiet to
4. Piesakieties Cloudtalk
5. Dodieties uz Konts - Integrācijas - LiveAgent
6. Ievietojiet API un saglabājiet vēlamos darbplūsmas iestatījumus
7. Aktivizējiet un izmantojiet!
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašām konfigurācijas iespējām un draudzīgu saskarni, taču var būt nelielas neērtības un trūkst apmācības. Piedāvā atteikties no demo un izmēģināt LiveAgent bez maksas. Uzņēmums sniedz datu migrācijas un atbalsta pakalpojumus, ir vairākas integrācijas iespējas. Var būt atkarīgs no sociāliem tīkliem, lai saņemtu jaunumus par atjauninājumiem un atlaidēm.
LiveAgent ir labāka alternatīva nekā Vision, HelpSpot un citas programmas klientu apkalpošanai. Tā piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu. Tiešsaistes čata rīks nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā dažādus resursus un rīkus, piemēram, krīzes komunikācijas plānu un tērzēšanas programmatūru. Papildu zināšanu bāzes ir pieejamas par $19.
Meklējiet alternatīvu HelpSpot?
LiveAgent ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests, kas piedāvā pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, labākā sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra un zibenīgas atbildes, kas palielina apmierinātību. LiveAgent piedāvā čata un palīdzības dienesta iespējas un apkalpo miljoniem lietotāju visā pasaulē.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmu, VoIP tālruņa sistēmu un citus pakalpojumus. Uzņēmums arī piedāvā atbalsta portālu un datu migrāciju. Kopējais uzņēmējdarbības process ir ļoti vienkāršs, un LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Vairāk informācijas par cenu un funkcijām var atrast uz uzņēmuma mājaslapas.