Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

CloudTalk var ļoti viegli integrēt LiveAgent un nav nepieciešama nekāda programmēšana.

Vienīgais, kas jums nepieciešams, ir jūsu API URL un API atslēga, ko varat atrast tieši LiveAgent saskarnē (iestatījumi -& gt; API). Pēc tam ļaujiet CloudTalk darīt visu pārējo.

Cloudtalk

Kas ir Cloudtalk?

CloudTalk ir biznesa tālruņu sistēma, kas izveidota, lai pārdošanas komandas varētu ātrāk sastādīt un slēgt vairāk darījumu, kā arī klientu apkalpošanas komandas, lai nodrošinātu nevainojamu klientu pieredzi pa tālruni. CloudTalk piedāvā tālruņa zvanus, automātisko numuru sastādīšanu, zvanu skriptus, IVR, viedo maršrutēšanu, SMS, kā arī citus 75 zvanu centra funkcijas .

Kā jūs to varat izmantot?

Ja vēlaties pilnīgu piekļuvi klientu mijiedarbībai kopā ar zvanu vēsturi, mums ir ideāls risinājums. Integrējiet savu LiveAgent risinājumu ar CloudTalk, lai redzētu visu informāciju par zvaniem un biļetēm vienuviet – CloudTalk saskarne. Kad klients zvana, viņa klienta kartē (kas tiek atvērta, kad paņemat klausuli) tiek parādīta kontaktinformācija, zvanu vēsture, piezīmes un biļetes, kas saistītas ar zvanītāju. Jūsu aģenti nodrošinās visaptverošāku un ātrāku klientu apkalpošanu.

LiveAgent lietotājiem pievienotā vērtība ir visu klientu zvanu sinhronizācija no CloudTalk. Kad zvans ir beidzies, attiecīgā informācija tiek nosūtīta LiveAgent un saskaņota ar klienta biļeti. Jūs redzēsiet aģenta vārdu, zvana ilgumu, gaidīšanas laiku un uzņēmuma nosaukumu, no kura tika veikts tālruņa zvans. Katrs zvans ir saistīts arī ar ierakstu, kas pieejams jebkurā laikā, kad tas nepieciešams.

BUJ

Kādas ir priekšrocības, izmantojot Cloudtalk ar LiveAgent?

- nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm

- visa informācija vienuviet

- laika ziņā efektīvs

- labāka klientu apmierinātība

Kā jūs varat integrēt Cloudtalk ar LiveAgent?

1. Piesakieties savā LiveAgent

2. Dodieties uz Konfigurācijas - Sistēma - API

3. Izveidojiet API un kopējiet to

4. Piesakieties Cloudtalk

5. Dodieties uz Konts - Integrācijas - LiveAgent

6. Ievietojiet API un saglabājiet vēlamos darbplūsmas iestatījumus

7. Aktivizējiet un izmantojiet!

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju