Kas ir 2Checkout?

2Checkout ir “viss vienā” elektronisko maksājumu pakalpojums un monetizācijas platforma, kas var palielināt Jūsu ieņēmumus un atvieglot globālo digitālo pārdošanu.
To var izmantot, lai palielinātu konversijas rādītājus, vadītu uz abonēšanu balstītu uzņēmējdarbību un palīdzētu tikt galā ar e-komercijas grūtībām un sarežģījumiem globālā mērogā, piemēram, pielāgotām izrakstīšanās iespējām un atkārtotu norēķinu veikšanu.
2Checkout cenrādis ietver elastīgus tarifu plānus jebkuram lietotājam, pamatojoties uz veiksmīgu pārdošanas darījumu skaitu, ko veic Jūsu uzņēmums. Vai arī varat to izmēģināt bez maksas, neiesniedzot kredītkartes informāciju.
Kā Jūs to varat izmantot?
2Checkout integrāciju LiveAgent var izmantot, lai skatītu pasūtījumus, rēķinus un naudas atmaksu. Visai šai informācijai var piekļūt no LiveAgent vadības paneļa, nepārslēdzot lietotnes. Lai tai piekļūtu, vienkārši atveriet jebkuru kāda sava klienta palīdzības pieteikumu un noklikšķiniet uz 2Checkout ikonas.
Tas var noderēt Jūsu uzņēmumam vairākos veidos, piemēram, uzlabojot mijiedarbību ar klientiem. Klientu atbalsta komandas var redzēt pasūtījumus palīdzības pieteikumu saziņā, tāpēc tās labāk pārzina problēmas un var nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu.
Kādi ir ieguvumi?
- Biznesa programmatūras integrācija ar palīdzības dienesta programmatūru
- Daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma
- Darba galda funkcijas ļauj sekot līdzi Jūsu pasūtījumiem detalizētajā palīdzības pieteikumu sadaļā.
Kā integrēt 2Checkout ar LiveAgent
Apskatiet šo integrācijas ceļvedi, lai uzzinātu, kā aktivizēt 2Checkout integrāciju ar LiveAgent. Integrācijas process ir vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes. Pēc tam Jūs varēsiet sekot līdzi saviem pasūtījumiem un pārvaldīt tos no LiveAgent.
Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurēšana > Sistēma > Spraudņi. Spraudņu sarakstā atrodiet 2Checkout integrāciju un noklikšķiniet uz Aktivizēt. Pēc spraudņa aktivizēšanas LiveAgent tiks restartēts.

Pēc restartēšanas atrodiet sarakstā aktīvo 2Checkout spraudni un noklikšķiniet uz konfigurācijas pogas ar zobratiņu. Aizpildiet savu 2Checkout lietotājvārdu/ e-pasta adresi, ievadiet paroli un apsveriet iespēju atzīmēt divas iespējas attiecībā uz pasūtījumiem. Pēc tam vienkārši noklikšķiniet uz Saglabāt, un viss ir izdarīts.

Kad esat pabeidzis, varat noklikšķināt uz jebkura klienta palīdzības pieteikuma palīdzības pieteikumu iesūtnē un pārbaudīt viņu pasūtījumus. Šādā veidā Jums būs jau sagatavota informācija, sazinoties ar jauniem vai esošiem klientiem. Vai vēlaties uzzināt, ko vēl spēj LiveAgent? Apskatiet mūsu ekskursijas video.
Frequently asked questions
Kāpēc Jums vajadzētu integrēt 2Checkout ar LiveAgent?
Integrācija ļauj skatīt un pārvaldīt 2Checkout pasūtījumus no LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmas, nepārslēdzoties starp lietotnēm.
Kā Jūs varat integrēt 2Checkout ar LiveAgent?
Ja jau esat pieteicies savā LiveAgent kontā, noklikšķiniet uz Konfigurācijas - Sistēma - Spraudņi un aktivizējiet 2Checkout integrāciju.
Kādi ir ieguvumi no 2Checkout integrēšanas ar LiveAgent?
Galvenie ieguvumi ir iespēja skatīt un pārvaldīt 2Checkout pasūtījumus no LiveAgent palīdzības pieteikumu skatījuma, nepārslēdzoties starp lietotnēm. Tas ļauj klientu atbalsta aģentiem redzēt pasūtījumus, kamēr viņi sniedz atbalstu.
B2B ieteikumu e-pasta sagataves
Šajā rakstā tiek apspriesta ieteikumu mārketings un tā nozīme B2B uzņēmējdarbībā. Tiek minēts, ka ieteikumi ir viens no efektīvākajiem reklāmguvumu līmeņiem visos tirdzniecības kanālos. Tiek piedāvāta 10 B2B klientu ieteikumu e-pasta sagatave. Tiek apskatīta iespēja lūgt ieteikumus no uzticamiem klientiem, lai piesaistītu jaunus klientus. Tiek sniegtas ieteikumu e-pasta sagataves LiveAgent programmā.
Papildināšanas e-pasta sagataves
Rakstā apskatīti dažādi e-pasta mārketinga veidi, ieskaitot atgādinājumu e-pasta sagataves, aukstās pārdošanas e-pasta sagataves, viesumuara sagataves un bezmaksas adresātu iegūšanas e-pasta sagataves. Rakstā ir ieteikumi par tematu rindiņām, personalizēšanu un vērtības sniegšanu potenciālajam klientam. Ieteicama arī pārbaudītu sagatavju izmantošana. Raksts uzsvēra, ka atgādinājumi ir svarīgi e-pasta kampaņu veiksmē.
Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves
Klientu atsauksmju iegūšana ir svarīga, lai uzlabotu mārketinga stratēģiju un pārsniegtu viņu cerības. Aptaujas ir labs veids, kā to panākt, bet var būt grūti iegūt atbildes. Ieteikams piedāvāt atlaides un saīsinātas aptaujas, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc pabeigšanas. Ieteikumu mārketings ir arī efektīvs, un var izmantot e-pasta sagataves, lai veicinātu to dalīšanos ar citiem cilvēkiem.
B2C ieteikumu e-pasta sagataves
Ieteikumu mārketings ir būtisks uzņēmumu izaugsmei un ieņēmumu palielināšanai. Gan B2C, gan B2B uzņēmumiem ir dažādi veidi, kā izveidot ieteikumu e-pastus, viesemuārus, gadījumu izpētes pieprasījumus un aptaujas. Lai iegūtu klientu uzticību un veicinātu pirkšanas lēmumus, būtu jāpiedāvā palīdzība un atlaides, jānodrošina saīsinātas aptaujas, skaidrojums un pateicība pēc aptaujas pabeigšanas. Ieteikumu mārketings ir efektīva mārketinga stratēģija, kas var pozitīvi ietekmēt uzņēmējdarbības attīstību.