Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo programmatūras izstrādes biznesu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

Liveagent ir visskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

3 iemesli, kāpēc programmatūras izstrādes uzņēmumi izvēlas LiveAgent

Nodrošiniet lietotājiem pašapkalpošanās iespējas, izveidojot visaptverošas zināšanu bāzes, kas piepildītas ar rakstiem, ceļvežiem, forumiem un biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Izvadiet potenciālos klientus pa pārdošanas līkločiem, atbildot uz viņu jautājumiem reālajā laikā.

Izmantojiet mūsu atsauksmju un ieteikumu krātuves, lai noskaidrotu, ko tieši jūsu klienti vēlas un sagaida no jums.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokusēšanās uz vajadzībām

Dažādiem klientiem ir dažādas vajadzības, un jums vajadzētu koncentrēties uz tām visām. Pateicoties daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras iespējām, varat ar klientiem sazināties dažādos slāņos — vai tie ir sociālie tīkli, zvani, e-pasta ziņojumi vai tiešsaistes čats. Neatkarīgi no tā, no kurienes ierodas jūsu klienti, jūs vienmēr būsiet klātesošs.

Zināšanu bāzes izveide

Zināšanu bāze un atbalsta portāls ir pirmās vietas, ko lielākā daļa klientu, meklējot atbildes, apskatīs vispirms. Spēcīgās LiveAgent iespējas sniedz jums pietiekami daudz līdzekļu, lai izveidotu biežāk uzdotos jautājumus, uzrakstītu rakstus vai izveidotu vairākas kategorijas pašapkalpošanās palīdzības sistēmā, balstoties uz jūsu uzņēmuma īpatnībām.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Izveidojiet pārdošanas plūsmu

Daži no jūsu topošajiem klientiem var sazināties ar jums, pateicoties tiešsaistes čatam, kur jūs nekavējoties sniegsiet viņiem atbildes. Pēc kāda laika viņi var sazināties ar jums, izmantojot parasto e-pastu un visbeidzot, bet kas ne mazāk svarīgi, piezvanīt. Jums būs vienkopus visa informācija, kas pieejama vienotajā iesūtnē, lai varētu sekot viņu vajadzībām un pieprasījumiem. Izskatās loģiski, vai ne?

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienesta programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz programmatūras attīstīšanas nozari

Saistītie Raksti arProgrammatūra un Internets
Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Izpētiet, kā liveagent atbilst Jūsu nišas aģentūrai. Izglītības iestādes un nevalstiskās organizācijas paļaujas uz liveagent.

Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam

Ideāla uzņēmuma risinājuma piedāvājums - LiveAgent, kas pielāgojas dažādu uzņēmumu vajadzībām. Palieliniet klientu vērtību un uzlabojiet apmierinātību, radot neaizmirstamu klientu pieredzi. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Sākot no $15 mēnesī. Sāciet darbu ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju. SaaS vai On-Premise opcijas.

Apbalvojumiun sertifikāti

Agent piedāvā digitālā mārketinga risinājumus, tostarp personalizētas stratēģijas, atbalstu klientiem. LiveAgent ir daudzvalodu klientu atbalsta programmatūra ar pielāgojamām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un daudzas integrācijas. LiveAgent ir ieguvis daudzas balvas un atzīmējumus par savu kvalitāti un sniegumu.

Migrējat no Kustomer? LiveAgent var palīdzēt Jums izdarīt visu sākot no e-pastiem līdz pat sociālajiem tīkliem un zināšanu bāzi. Migrējiet bez maksas jau šodien.

Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai

LiveAgent piedāvā lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas nodrošina neticamu atbalstu klientiem. Tas ir rentabls risinājums, kas palīdzēs uzņēmumiem apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu dažādos kanālos. Esat gatavi migrācijas procesam? Pārejiet uz LiveAgent un kļūstiet par laimīgu klientu!

Pētījumi liecina, ka 39% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis citiem saziņas kanāliem. Izmantojot liveagent, varat izveidot virtuālu zvanu centru tieši savā palīdzības dienestā. Viegli pārvaldiet ienākošo klientu saziņu, uzlabojiet atbalsta komandas veiktspēju un palieliniet ienākošo pārdošanas apjomu.

Ienākošo zvanu centra programmatūra

LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x