Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo e-sporta biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Neprasam kredītkarti
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra e-spēļu un e-sporta industrijai

Patērētāju pieprasījuma, tehnoloģiju jauninājumu un jaunu izplatīšanas stratēģiju, spēļu un e-sporta tirgus ietekme strauji pieaug. Viņi no nišas nozares pārtop par plašu izklaides veidu visā pasaulē.

Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, galvenie e-spēļu un e-sporta nozares spēlētāji, tostarp spēļu izstrādātāji un izdevēji, straumēšanas uzņēmumi, komandu īpašnieki un influenceri, var palielināt savu klientu atbalstu, uzlabot pieredzi savu spēlētāju kopienās, uzlabot saziņu ar lietotājiem un gūt konkurences priekšrocības.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
video game controller headphones boy and girl

Kas ir e-spēles un e-sports?

e-spēles un e-sports parasti tiek definēti ļoti līdzīgā veidā, un abi termini bieži vien pārklājas. e-sports (pazīstami arī kā elektroniskie sporta veidi vai sacensību spēles) ir organizētas vairākspēlētāju videospēļu sacensības starp profesionāliem spēlētājiem, bet e-spēles (elektroniskās spēles) notiek ārpus oficiāli atzītām sacensībām un kalpo tikai izklaides mērķiem.

e-sporta un e-spēļu industrija, pēdējo gadu laikā ir piedzīvojusi milzīgu izaugsmi. Saskaņā ar Globālā E-sporta tirgus atskaiti pasaules e-sporta ieņēmumi 2020. gadā pieaugs līdz 1,1 miljardam dolāru, bet kopējā e-sporta auditorija pieaugs līdz 495 miljoniem cilvēku. E-sporta ekosistēmas atskaite arī atklāja, ka tiek prognozēts, ka pasaules e-sporta tirgus līdz 2023. gadam pārsniegs 1,5 miljardus ASV dolāru.

Kā e-spēļu un e-sporta uzņēmumi var gūt labumu no palīdzības dienesta programmatūras?

Uzlabojiet atbalstu

Sekojiet savas tīmekļa vietnes apmeklētāju uzvedībai un proaktīvi sazinieties ar viņiem. Atbildiet uz visiem iespējamiem jautājumiem un nodrošiniet jaunus piedāvājumus.

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet ienākošo atbalsta pieteikumu skaitu, nodrošinot visaptverošu atbalsta portālu, kas pieejams 24/7/365.

Pastipriniet iesaisti

Paplašiniet savu tiešsaistes kopienu, izveidojot kopienas forumus, kas ļauj jūsu klientiem veidot diskusijas un uzdot jautājumus.

Kā daļu no spēļu pieredzes sniedziet lielisku apkalpošanu

Bez piepūles pārvaldiet spēlētāju kopienas un nodrošiniet lielisku lietotāju atbalstu, izmantojot jaudīgu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu e-spēļu un e-sporta nozarēm.

social notifications - illustration

Daudzkanālu lietotāju atbalsts

Neatkarīgi no tā, kuru kanālu spēlētāji izmanto, lai sasniegtu klientu atbalstu — e-pastu, balsi, tīmekļa formu, tiešsaistes čatu vai sociālo mediju — visi atbalsta pieprasījumi tiks automātiski pārvērsti par pieteikumiem un droši saglabāti vienotajā iesūtnē. Visi pieteikumi ir viegli pieejami no viena informācijas paneļa, lai palīdzības dienesta komanda tos varētu vieglāk pārvaldīt.

Jaudīgas pieteikumu apstrādes funkcijas

Lai nodrošinātu ātru un efektīvu pieteikumu atrisinājumu, LiveAgent piedāvā plašu efektīvu pieteikumu pārvaldības funkciju klāstu, tostarp viedo pieteikumu sadalīšanas iespēju, darbplūsmu automatizāciju, atbilžu sagataves, servisa līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību, grupu sadarbības rīkus, vieglu atbildības pārvaldību, pārklājumu atklāšanu, pieteikumu sadalīšanu un sapludināšanu, iebūvētu CRM ar klientus raksturojošu informāciju, pārskatu veidošanu, analīzi un daudz ko citu.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Reāllaika tiešsaistes čats

Viegli apstrādājiet reāllaika atbalsta pieprasījumus, aktivizējot tiešsaistes čatu. Nodrošiniet spēlētājiem tūlītēju atbalstu, nepārtraucot pašu spēli. Liveagent tiešsaistes čats ar visātrāko čatu logrīku tirgū ietver gan parastas, gan unikālas funkcijas, piemēram, vairākas tērzēšanas pārvirzīšanas iespējas, proaktīvus čata uzaicinājumus, tiešsaistes apmeklētāju sekošanu un daudz ko citu.

Uzzināt vairāk

Sociālo tīklu integrācijas

Viegli integrējiet savas sociālo mediju lapas ar palīdzības dienestu un sazinieties ar lietotājiem, izmantojot sociālos kanālus. Liveagent nemanāmi savienojas ar Facebook, Twitter un Instagram. Integrācija ļauj pārraudzīt un atbildēt uz visām jūsu sociālo mediju ziņām, komentāriem un pieminējumiem tieši no palīdzības dienesta administrēšanas paneļa, nepārslēdzoties starp kontiem.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Zināšanu bāze un BUJ

Izveidojiet zināšanu bāzi ar biežāk uzdotajiem jautājumiem, lai lietotājiem nodrošinātu jaudīgu pašapkalpošanās resursu, kurā viņi var ātri un viegli atrast meklējamās atbildes. Liveagent ir pieejami viedi satura publicēšanas rīki, kas ļauj viegli izveidot noderīgu saturu un nodrošina dalībniekiem iespēju pašpalīdzībai, pat ja jūsu atbalsta komanda nav tiešsaistē.

Klientu pašapkalpošanās portāls

Uzlabojiet savu lietotāju pašapkalpošanās pieredzi ar visaptverošu klientu portālu, kas ietver lietotāju forumu, kurā dalībnieki var savstarpēji mijiedarboties un palīdzēt cits citam, dalīties ar spēļu padomiem un trikiem, kā arī ar savu pieredzi. Varat arī iespējot atsauksmju un ieteikumu apkopošanu, lai gūtu ieskatu par spēlētāju viedokļiem, priekšrokām un vēlmēm.

woman behind computer organizing support documentation

Papildu palīdzības dienesta līdzekļi, lai uzlabotu lietotāju atbalstu un saglabātu darba grupas produktivitāti

Optimizējiet katru atbalsta pieprasījumu savā darba grupā, vienlaikus izveidojot personalizētu atbalstu lietotājiem.

customer filter - illustration

Automātiski sadaliet pieteikumus, balstoties uz iepriekš definētajiem noteikumiem, lai nodrošinātu, ka lietotāji vienmēr tiek novirzīti pie atbilstošajiem aģentiem. Lasīt vairāk…

IT ticketing system - Canned responses in LiveAgent

Atbildiet uz pieprasījumiem ātrāk un atbalstiet vairākus lietotājus vienlaikus ar iepriekš sagatavotām atbildēm un sagatavēm. Lasīt vairāk…

woman designing website

Izveidojiet un pielāgojiet daudzzīmolu atbalsta portālus katram ar savu unikālo noformējumu, iestatījumiem un saturu. Lasīt vairāk…

customer FAQ - illustration

Iespējojiet meklēšanas logrīku, kas zināšanu bāzē automātiski ģenerē saistītā satura reāllaika ieteikumus. Lasīt vairāk…

Mobile application - illustration

Instalējiet Android vai iOS lietojumprogrammas, lai atbildētu uz lietotāju vaicājumiem, atrodoties arī ārpus biroja. Lasīt vairāk…

connected world map

Ļaujiet, lai jūsu lietotāji un atbalsta aģenti lieto savu dzimto valodu. Liveagent pašlaik atbalsta vairāk nekā 40 valodas. Lasīt vairāk…

Kas mūsu palīdzības dienesta programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

Liveagent ir bijusi visvairāk skatītā un ausgstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2019.-2020. gadā.

Mums priekšroku dod vairāk nekā 21 tūkstoties uzņēmumu

Vairāk nekā 21000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent savām klientu atbalsta vajadzībām.

Komplektā ar vairāk nekā 180 funkcijām

Ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, 40 integrācijām un neskaitāmiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Izvēlieties paketi, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmumam

Daži galvenie e-sporta un e-spēļu nozares spēlētāji jau gūst labumu no LiveAgent palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūras izmantošanas. Kāpēc gan nepievienoties viņiem? Izvēlies no 4 dažādām paketēm – tai skaitā arī bezmaksas – ar vienkāršu un caurspīdīgu izcenojumu. Apmaksājiet un nekādu fiksētu līgumu vai slēptu maksu, pazeminiet vai paaugstiniet plānu, kad vien tas ir nepieciešams.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties tādu, ar jūsu nozarei atbilstošākajām funkcijām un labāko cenu.

Saistītie Raksti arKlientu palīdzības dienesta programmatūra e-spēļu un e-sporta industrijai
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x