Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.
Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.
Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.
Patērētāju pieprasījuma, tehnoloģiju jauninājumu un jaunu izplatīšanas stratēģiju, spēļu un e-sporta tirgus ietekme strauji pieaug. Viņi no nišas nozares pārtop par plašu izklaides veidu visā pasaulē.
Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, galvenie e-spēļu un e-sporta nozares spēlētāji, tostarp spēļu izstrādātāji un izdevēji, straumēšanas uzņēmumi, komandu īpašnieki un influenceri, var palielināt savu klientu atbalstu, uzlabot pieredzi savu spēlētāju kopienās, uzlabot saziņu ar lietotājiem un gūt konkurences priekšrocības.
e-spēles un e-sports parasti tiek definēti ļoti līdzīgā veidā, un abi termini bieži vien pārklājas. e-sports (pazīstami arī kā elektroniskie sporta veidi vai sacensību spēles) ir organizētas vairākspēlētāju videospēļu sacensības starp profesionāliem spēlētājiem, bet e-spēles (elektroniskās spēles) notiek ārpus oficiāli atzītām sacensībām un kalpo tikai izklaides mērķiem.
e-sporta un e-spēļu industrija, pēdējo gadu laikā ir piedzīvojusi milzīgu izaugsmi. Saskaņā ar Globālā E-sporta tirgus atskaiti pasaules e-sporta ieņēmumi 2020. gadā pieaugs līdz 1,1 miljardam dolāru, bet kopējā e-sporta auditorija pieaugs līdz 495 miljoniem cilvēku. E-sporta ekosistēmas atskaite arī atklāja, ka tiek prognozēts, ka pasaules e-sporta tirgus līdz 2023. gadam pārsniegs 1,5 miljardus ASV dolāru.
Sekojiet savas tīmekļa vietnes apmeklētāju uzvedībai un proaktīvi sazinieties ar viņiem. Atbildiet uz visiem iespējamiem jautājumiem un nodrošiniet jaunus piedāvājumus.
Samaziniet ienākošo atbalsta pieteikumu skaitu, nodrošinot visaptverošu atbalsta portālu, kas pieejams 24/7/365.
Paplašiniet savu tiešsaistes kopienu, izveidojot kopienas forumus, kas ļauj jūsu klientiem veidot diskusijas un uzdot jautājumus.
Bez piepūles pārvaldiet spēlētāju kopienas un nodrošiniet lielisku lietotāju atbalstu, izmantojot jaudīgu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu e-spēļu un e-sporta nozarēm.
Neatkarīgi no tā, kuru kanālu spēlētāji izmanto, lai sasniegtu klientu atbalstu — e-pastu, balsi, tīmekļa formu, tiešsaistes čatu vai sociālo mediju — visi atbalsta pieprasījumi tiks automātiski pārvērsti par pieteikumiem un droši saglabāti vienotajā iesūtnē. Visi pieteikumi ir viegli pieejami no viena informācijas paneļa, lai palīdzības dienesta komanda tos varētu vieglāk pārvaldīt.
Lai nodrošinātu ātru un efektīvu pieteikumu atrisinājumu, LiveAgent piedāvā plašu efektīvu pieteikumu pārvaldības funkciju klāstu, tostarp viedo pieteikumu sadalīšanas iespēju, darbplūsmu automatizāciju, atbilžu sagataves, servisa līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību, grupu sadarbības rīkus, vieglu atbildības pārvaldību, pārklājumu atklāšanu, pieteikumu sadalīšanu un sapludināšanu, iebūvētu CRM ar klientus raksturojošu informāciju, pārskatu veidošanu, analīzi un daudz ko citu.
Viegli apstrādājiet reāllaika atbalsta pieprasījumus, aktivizējot tiešsaistes čatu. Nodrošiniet spēlētājiem tūlītēju atbalstu, nepārtraucot pašu spēli. Liveagent tiešsaistes čats ar visātrāko čatu logrīku tirgū ietver gan parastas, gan unikālas funkcijas, piemēram, vairākas tērzēšanas pārvirzīšanas iespējas, proaktīvus čata uzaicinājumus, tiešsaistes apmeklētāju sekošanu un daudz ko citu.
Viegli integrējiet savas sociālo mediju lapas ar palīdzības dienestu un sazinieties ar lietotājiem, izmantojot sociālos kanālus. Liveagent nemanāmi savienojas ar Facebook, Twitter un Instagram. Integrācija ļauj pārraudzīt un atbildēt uz visām jūsu sociālo mediju ziņām, komentāriem un pieminējumiem tieši no palīdzības dienesta administrēšanas paneļa, nepārslēdzoties starp kontiem.
Izveidojiet zināšanu bāzi ar biežāk uzdotajiem jautājumiem, lai lietotājiem nodrošinātu jaudīgu pašapkalpošanās resursu, kurā viņi var ātri un viegli atrast meklējamās atbildes. Liveagent ir pieejami viedi satura publicēšanas rīki, kas ļauj viegli izveidot noderīgu saturu un nodrošina dalībniekiem iespēju pašpalīdzībai, pat ja jūsu atbalsta komanda nav tiešsaistē.
Uzlabojiet savu lietotāju pašapkalpošanās pieredzi ar visaptverošu klientu portālu, kas ietver lietotāju forumu, kurā dalībnieki var savstarpēji mijiedarboties un palīdzēt cits citam, dalīties ar spēļu padomiem un trikiem, kā arī ar savu pieredzi. Varat arī iespējot atsauksmju un ieteikumu apkopošanu, lai gūtu ieskatu par spēlētāju viedokļiem, priekšrokām un vēlmēm.
Optimizējiet katru atbalsta pieprasījumu savā darba grupā, vienlaikus izveidojot personalizētu atbalstu lietotājiem.
Automātiski sadaliet pieteikumus, balstoties uz iepriekš definētajiem noteikumiem, lai nodrošinātu, ka lietotāji vienmēr tiek novirzīti pie atbilstošajiem aģentiem. Lasīt vairāk…
Atbildiet uz pieprasījumiem ātrāk un atbalstiet vairākus lietotājus vienlaikus ar iepriekš sagatavotām atbildēm un sagatavēm. Lasīt vairāk…
Izveidojiet un pielāgojiet daudzzīmolu atbalsta portālus katram ar savu unikālo noformējumu, iestatījumiem un saturu. Lasīt vairāk…
Iespējojiet meklēšanas logrīku, kas zināšanu bāzē automātiski ģenerē saistītā satura reāllaika ieteikumus. Lasīt vairāk…
Instalējiet Android vai iOS lietojumprogrammas, lai atbildētu uz lietotāju vaicājumiem, atrodoties arī ārpus biroja. Lasīt vairāk…
Ļaujiet, lai jūsu lietotāji un atbalsta aģenti lieto savu dzimto valodu. Liveagent pašlaik atbalsta vairāk nekā 40 valodas. Lasīt vairāk…
Liveagent ir bijusi visvairāk skatītā un ausgstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2019.-2020. gadā.
Vairāk nekā 21000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent savām klientu atbalsta vajadzībām.
Ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, 40 integrācijām un neskaitāmiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Daži galvenie e-sporta un e-spēļu nozares spēlētāji jau gūst labumu no LiveAgent palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūras izmantošanas. Kāpēc gan nepievienoties viņiem? Izvēlies no 4 dažādām paketēm – tai skaitā arī bezmaksas – ar vienkāršu un caurspīdīgu izcenojumu. Apmaksājiet un nekādu fiksētu līgumu vai slēptu maksu, pazeminiet vai paaugstiniet plānu, kad vien tas ir nepieciešams.
Populārākais
Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties tādu, ar jūsu nozarei atbilstošākajām funkcijām un labāko cenu.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.