Vēlaties pamest HubSpot Service Hub?

LiveAgent piedāvā bezmaksas HubSpot Service Hub migrāciju, ko pilnībā veic mūsu tehniskā atbalsta darbinieki. Mēs pārnesīsim visus Jūsu datus uz LiveAgent ātri, droši un, pats galvenais, bez maksas! Sazinieties ar mums, lai sāktu datu pārnesi jau šodien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Ļaujiet mums paveikt darbu Jūsu vietā

Sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē vai e-pastu, lai paziņotu, ka vēlaties migrēt datus no HubSpot Service Hub uz LiveAgent. Mēs droši un bez maksas pārnesīsim visus Jūsu datus. Tikmēr Jūs varat mierīgi apsēsties, atpūsties un baudīt tasi kafijas.

Pieprasīt iebūvēto spraudņu migrāciju

Ja vēlaties pats migrēt HubSpot Service Hub datus uz LiveAgent, sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu vai e-pastu. Mūsu izstrādātāji cītīgi strādā pie migrācijas spraudņu izveides daudziem palīdzības dienesta risinājumiem. HubSpot Service Hub vēl nav mūsu sarakstā, bet, ja vēlaties, lai tas tiktu iekļauts, vienkārši informējiet mūs!

Migrate data to LiveAgent on your own

Kādus datus es varu pārnest no HubSpot Service Hub?

Personas

Viegli pārvietojiet aģentus, administratorus, galalietotājus un klientus.

Tagi

Migrējiet visus nodaļu un pieteikumu tagus.

Palīdzības pieteikumi

Migrējiet pieteikumus, pielikumus, lietotāju laukus un pieteikumu laukus.

Esat gatavs veikt pāreju no HubSpot Service Hub?

Zemāk mēs esam izklāstījuši galvenās priekšrocības, ko mūsu klienti gūst pēc datu migrēšanas uz LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izcils klientu atbalsta dienests

Mūsu aģenti ir gatavi palīdzēt Jums atrisināt jebkuru problēmu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Atbalsta dienests ar visām nepieciešamajām funkcijām

Mūsu programmatūra piedāvā vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, ko papildina vairāk nekā 40 integrāciju.

Person collecting papers into the net

Ievērojami ietaupījumi un ieguldījumu atdeve

LiveAgent piedāvā bezmaksas tarifu plānu, kā arī trīs citus tarifu plānus par izdevīgu cenu.

Multilingual support in LiveAgent

Vairāku valodu atbalsts

LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem daļēji) un atbalsta valodām pielāgojamus logrīkus.

Migrējiet savus datus no HubSpot Service Hub jau šodien

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte, lai nodrošinātu saviem klientiem pasaules līmeņa atbalstu.

Package Name

Palīdzības pieteikumi

Mazajiem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$15 /mēn.
Package Name

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana tiešsaistē

Ideāli piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem

$29 /mēn.

Pārejat no citas programmatūras?

Migrējiet savus datus no jebkura no zemāk uzskaitītajiem palīdzības dienesta risinājumu sniedzējiem bez maksas. Veiciet pāreju jau šodien. Mēs esam par Jums parūpējušies.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arMigrācija no HubSpot Service Hub
Šīpu Haikena intervijā tiek apspriesti ieguldījumi klientu apkalpošanā, kā veidot pozitīvu zīmola reputāciju un ietaupīt izdevumus, veicinot ilgtermiņa klientu attiecības. Uzņēmumiem būtu jārūpējas par klientu vajadzībām, lai gūtu panākumus.

Intervija ar Šīpu Haikenu (Shep Hyken)

Šīpu Haikena intervijā tiek apspriesti ieguldījumi klientu apkalpošanā, kā veidot pozitīvu zīmola reputāciju un ietaupīt izdevumus, veicinot ilgtermiņa klientu attiecības. Uzņēmumiem būtu jārūpējas par klientu vajadzībām, lai gūtu panākumus.

Tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un pārvaldīt vairākas sarunas vienlaikus, uzlabojot klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Tas arī palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību.

Ieguvumi no Tiešsaistes Čata un Kā Tos Izmantot

Tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un pārvaldīt vairākas sarunas vienlaikus, uzlabojot klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Tas arī palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību.

LiveAgent piedāvā plašu klientu atbalsta programmatūru, ieskaitot IVR un atzvana funkcijas, kas efektīvi pārvalda klientu atbalstu, samazina gaidīšanas laiku un uzlabo klientu apmierinātību. Videopamācības palīdz uzņēmumiem pilnībā izprast šo funkciju potenciālu. Uzsāc bezmaksas izmēģinājumu un pieteikties uz individuālu demonstrāciju.

IVR un ATZVANA FUNKCIJAS DEMONSTRĀCIJA

LiveAgent piedāvā plašu klientu atbalsta programmatūru, ieskaitot IVR un atzvana funkcijas, kas efektīvi pārvalda klientu atbalstu, samazina gaidīšanas laiku un uzlabo klientu apmierinātību. Videopamācības palīdz uzņēmumiem pilnībā izprast šo funkciju potenciālu. Uzsāc bezmaksas izmēģinājumu un pieteikties uz individuālu demonstrāciju.

Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Pieprasiet bezmaksas demonstrāciju, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent un to, kā tas var palīdzēt jums gūt panākumus.

Pierakstīties uz demonstrāciju

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.

Pievienojiet failus zināšanu bāzes rakstiem. Izmēģiniet LiveAgent līdzekli - Pielikumi rakstiem. Vairāk par to lasiet rakstā.

Pielikumi rakstiem

LiveAgent ir uzņēmums, kas specializējas klientu apkalpošanas un tālrūņa sistēmu programmatūrā. Uzņēmums piedāvā arī pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centru programmatūru un vairāk. LiveAgent arī piedāvā kursus, seminārus un pieejami sociālie tīkli. Uzņēmums ir Quality Unit LLC lietotne un piedāvā instalācijas pakalpojumu savam lietotājam un pieeju savam LiveAgent panelim.

Pārvērtiet vairāk tīmekļa vietnes skatītājus par maksājošiem klientiem ar LiveAgent e-komercijas palīdzību. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir vienkārši lietojams un sniedz labus rezultātus.

E-komercija

LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x