Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Hiver alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Hiver?

Pārceliet koplietošanas iesūtni uz daudzkanālu palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu apstrādes risinājumu. LiveAgent apstrādā vairāk klientu pieprasījumu ar palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apvieno vairākus kanālus. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu ar vairākiem e-pasta kontiem, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru vai klientu portālu.

Nodrošiniet pasaules klases klientu apkalpošanu un efektīvi apstrādājiet lielāku skaitu biznesa komunikāciju. Sāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien un izmēģiniet LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Forward emails to your LiveAgent

Viegli apstrādājiet ienākošos e-pasta ziņojumus

Jums ir apnicis strādāt ar vairākiem e-pasta kontiem un pārslēgties starp logiem? Sāciet izmantot risinājumu, kas apvieno visus klientu e-pastus vienā pastkastītē. LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma spēj apstrādāt ne tikai Gmail vai Outlook, bet arī savienot e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.

To papildina uzlabota filtrēšana un citas lieliskas funkcijas, lai Jūs varētu koncentrēties uz labākās klientu apkalpošanas nodrošināšanu. Iepazīstieties ar pilnu LiveAgent piedāvāto palīdzības pieteikumu sistēmas funkciju sarakstu.

Vienota platforma, kas paredzēta komandas produktivitātei

Uzlabojiet pakalpojumu izcilību, izmantojot papildu kanālus

Nodrošiniet nevainojamu klientu apkalpošanu, izmantojot daudzveidīgu rīku kopumu, kas apkalpo visus svarīgos klientu saziņas kanālus. Veiciet darbu ar klientu apkalpošanas platformu, kas ietver e-pasta palīdzības pieteikumu reģistrāciju, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālos plašsaziņas līdzekļusFacebook, Instagram un Twitter. Izveidojiet jaudīgu darbplūsmu starp visiem kanāliem un sniedziet saviem klientiem personalizētu apkalpošanas pieredzi.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Atbildiet klientiem no populārākajiem kanāliem, izmantojot LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet ātrāko pieejamo tērzēšanas logrīku

Tērzēšana tiešsaistē ir pārsteidzošs rīks, kas ļauj ātri sniegt klientu atbalstu, izmantojot tīmekļa vietnē izvietotu logrīku. LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks tirgū, kas nodrošina vienmērīgu un ātru saziņu ar klientiem. To atbalsta arī tādas funkcijas kā  reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi un citas, tādējādi nodrošinot uzlabotu funkcionalitāti. Pielāgojiet savu zīmolu, lai tas atbilstu Jūsu uzņēmumam, un nodrošiniet personisku, uz cilvēkiem orientētu apkalpošanu ikvienam.

Pievienojiet palīdzības dienestam tiešsaistes tērzēšanas logrīku ar modernām funkcijām

Kļūstiet par apmierinātu klientu, lai arī Jūsu klienti būtu apmierināti

Mēs rūpējamies par visiem saviem klientiem un darām visu iespējamo, lai nodrošinātu viņiem izcilu klientu apkalpošanu. Mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt jums atrisināt jebkādas problēmas vai sniegt informāciju, kad vien jums tas būs nepieciešams. Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē vai vienkārši piezvanot mums. Varat arī apskatīt mūsu klientu portālu , kurā atrodami noderīgi raksti par LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Esat gatavs pārslēgties uz citu koplietošanas iesūtnes programmatūru?

Uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu jau šodien. Vienkārši sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un izmēģiniet darbu ar LiveAgent rīku komplektu. Ja vēlaties iepazīties ar visu, ko tā spēj, apskatiet iepazīšanās videoklipu, kurā parādīta lielākā daļa funkciju un to izmantošana. Pārejiet uz LiveAgent jau šodien un sniedziet atbalstu klientiem visos svarīgākajos kanālos.

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BUJ

Kādas ir Hiver alternatīvas?

Hiver ir daudz alternatīvu, bet tikai dažas no tām var nodrošināt daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, daudz funkciju un integrāciju par pieņemamu cenu. LiveAgent ir tās visas, un Jūs varat to izmantot, lai apstrādātu e-pasta sarunas, tērzēšanu, zvanu centru, sociālos plašsaziņas līdzekļus un klientu portālu.

Kas padara LiveAgent par labu Hiver alternatīvu?

LiveAgent var izmantot, lai apvienotu vairākus e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem. Nav svarīgi, vai izmantojat Gmail, Outlook vai kādu citu pakalpojumu, Jūs varat tos visus savienot vienā risinājumā.

Kādas ir Hiver alternatīvas LiveAgent priekšrocības?

Draudzīgi cenu plāni un vairākas iespējas saziņai ar klientiem. Izvēlieties kanālus, kurus vēlaties izmantot, lai sasniegtu vairāk klientu. Sniedziet vairāk nekā tikai e-pasta biļešu atbalstu un iegūstiet lielāku kontroli un daudzveidību pār savu palīdzības dienestu.

Ar ko koplietošanas iesūtne atšķiras no e-pasta kontu koplietošanas?

Vairāku e-pasta kontu pārvaldība prasa nepārtrauktu pārslēgšanos un uzmanības pievēršanu jauniem e-pastiem. Koplietojamā iesūtne nozīmē, ka Jūs varat apvienot visus savus e-pasta kontus vienā vietā, iegūstot labāku kontroli pār ienākošajiem e-pastiem, nodrošinot ātrākas atbildes klientiem un ietaupot vairāk laika, to darot.

Kā koplietojamā iesūtne palīdzēs palielināt manas komandas produktivitāti?

Koplietojamā iesūtne nozīmē mazāk pavadīta laika, pārslēdzoties starp ienākošajiem e-pastiem, un ātrāk sniedzot atbildes klientiem vai komandas biedriem. LiveAgent koplietošanas iesūtnē ir iekļautas viedas palīdzības pieteikumus piešķiršanas opcijas, vienlīdzīgi sadalot atbildību starp aģentiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju