Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Hesk alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Hesk?

Pārejiet uz LiveAgent jau šodien un uzziniet, kas padara to par lielisku Hesk alternatīvu. LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina daudzkanālu saziņu, tostarp palīdzības pieteikumu apstrādi e-pastā, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālos plašsaziņas līdzekļus un klientu portālu.

To atbalsta plašs funkciju klāsts un integrācijas ar citiem programmatūras risinājumiem, lai palīdzētu Jums izveidot vienmērīgu darba plūsmu. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Hesk un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent Hesk
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Hesk piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
Hesk nepiedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
Hesk nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Hesk piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Hesk nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Hesk nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Hesk nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Hesk nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
Hesk piedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Hesk nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
Hesk nepiedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
Hesk nepiedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Hesk nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
Hesk nepiedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Hesk piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu opciju.
Hesk piedāvā neierobežotu vietņu opciju.
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Hesk nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
Hesk piedāvā neierobežotu skaitu vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Hesk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
Hesk nepiedāvā neierobežotu atbalstu 24/7
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet ātru reāllaika tērzēšanas logrīku savā vietnē

Atrisiniet klientu atbalsta pieprasījumus ātrāk, izmantojot mūsu tērzēšanu tiešsaistē. Vienkārši izveidojiet pielāgotu logrīku vai izvēlieties kādu no mūsu tērzēšanas pogu galerijas un ievietojiet to savā vietnē. Jūsu klienti var vienkārši noklikšķināt uz šīs pogas un sākt tērzēt ar palīdzības dienesta aģentiem. Šī tērzēšana tiešsaistē ir ierindota starp ātrākajām tērzēšanas iespējām tirgū.

To atbalsta noderīgas funkcijas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats vai proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi, kas sniedz iespēju palielināt klientu iesaisti. Izmēģiniet to paši un pārliecinieties, kā varat uzlabot savu klientu apkalpošanas procesu.

Izmēģiniet mūsu reāllaika tērzēšanas programmatūru

Vienkārša palīdzības pieteikumu pārvaldība

LiveAgent šķiro palīdzības pieteikumus un automātiski piešķir tos aģentiem, izmantojot automatizācijas noteikumus, kurus varat iestatīt. Tas ir svarīgi, jo LiveAgent var apstrādāt visus svarīgos saziņas kanālus, ko izmanto jūsu klienti, un pārvērst ienākošo saziņu par palīdzības pieteikumiem.

Iegūstiet palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apstrādā visu svarīgo – e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanus, Viber zvanus un sociālos medijusFacebook, Twitter un Instagram. Izmēģiniet to jau šodien un pārliecinieties, cik nevainojama ir šī sistēma.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Daudzkanālu saziņas funkcijas vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Zināšanu bāze ar pielāgojamu zīmolu

Izveidojiet savu noderīgu pašapkalpošanās portālu, kas ir pilns ar noderīgām piezīmēm, informatīviem rakstiem un norādījumiem, kā risināt dažādas problēmas vai apgūt ko jaunu. Mūsu klientu portāla funkcijas ļauj Jums izmantot pielāgojamu zīmolu, lai tas atbilstu Jūsu uzņēmuma stilam.

Zināšanu bāze ietver arī forumus, lai Jūsu klienti varētu sniegt atbildes citiem cilvēkiem, kas saskārušies ar problēmām, vai vienkārši apspriest dažādas funkcijas. To varat izmantot arī, lai apkopotu klientu atsauksmes un noskaidrotu, kā uzlabot uzņēmējdarbību.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu, izmantojot mūsu zināšanu bāzi

Mūsu lieliskais klientu apkalpošanas dienests rūpējas par Jums

Mēs risinām problēmas, izmantojot e-pastu, tiešsaistes tērzēšanu, zvanus vai klientu portālu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai mūsu klienti varētu atvilkt elpu un pievērsties svarīgākajam – palīdzēt saviem klientiem. Sazinieties ar mums jebkurā laikā, kad Jums kaut kas nepieciešams, un mēs darīsim visu iespējamo, lai Jūs informētu vai palīdzētu Jums.

Aplūkojiet mūsu sasniegumus vai zemāk redzamās atsauksmes un uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās pāriet uz LiveAgent no citiem risinājumiem. Pievienojieties mums jau šodien un arī paši kļūstiet par apmierinātu klientu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vai esat gatavs pāriet uz mūsu palīdzības dienesta programmatūru?

Izmēģiniet mūsu piedāvātos pakalpojumus un sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Jums nav jāsniedz kredītkartes informācija un nav jāuzņemas nekādas saistības. Vispirms noskatieties mūsu apskates video, lai uzzinātu, ko vēl spēj LiveAgent, vai izlasiet vairāk par LiveAgent mūsu vietnē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāda ir laba Hesk alternatīva?

LiveAgent ir lieliska Hesk alternatīva, jo tā nodrošina daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, ātru tērzēšanas logrīku un pārsteidzošu klientu atbalstu.

Kādas ir priekšrocības, pārejot no Hesk uz LiveAgent?

Daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas var apstrādāt e-pastus, tērzēšanu, zvanus, klientu portālu, Viber un sociālo mediju - Facebook, Twitter un Instagram. LiveAgent ir arī izdevīgas cenas un lielisks klientu atbalsts, kas ir gatavs Jums sniegt palīdzību jebkurā jautājumā.

Vai LiveAgent ir ātra tērzēšana tiešsaistē?

LiveAgent tērzēšanas logrīka ātrums ir 2,5 sekundes, padarot to par vienu no ātrākajiem tērzēšanas logrīkiem, kas pieejami palīdzības dienesta programmatūrā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju