Meklējat Gmail alternatīvu?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Gmail alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Esat noguruši no patreizējā tīmekļa e-pasta?

Droši var teikt, ka Gmail ir viens no populārākajiem un plašāk lietotajiem e-pasta pakalpojumiem. Mēs visi esam pieraduši pie bezmaksas krātuves, nosūtīšanas atcelšanas pogas, kā arī noderīgām papildu funkcijām, piemēram, iepauzēšanas, birkām vai mapēm. Mēs varētu teikt, ka Gmail ir ideāls e-pasta risinājums privātajai lietošanai. Tas visu uztur vienkārši un kārtīgi.

Tomēr, ja runa ir par Gmail izmantošanu uzņēmumiem – īpaši klientu atbalstam, pastāv daži ierobežojumi. Diemžēl Gmail neatbalsta vienotu iesūtni ar daudzkanālu integrācijām vai vairāku aģentu informācijas paneļa pārskatu. Tās abas ir būtiskas iezīmes klientu apkalpošanā. Ja atbalsta nodaļai meklējat Gmail alternatīvu, LiveAgent var būt piemērots risinājums.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Importējiet savus e-pastus LiveAgent un izmantojiet mūsu
daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājumu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Jaudīgas palīdzības dienesta funkcijas

Apsveriet LiveAgent kā Gmail alternatīvu savam uzņēmumam. LiveAgent ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkciju un vairāk nekā 40 integrāciju. Izmantojiet mūsu jaudīgās analīzes un atskaišu veidošanas funkcijas, gamifikācijas līdzekļus vai iebūvēto zināšanu bāzi.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Ieviesiet savā uzņēmumā vienoto iesūtni un iegūstiet šīs priekšrocības:

Lielāka klientu apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Lielāka aģentu produktivitāte

Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.

Kontaktpunkts

Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas no lielākās daļas populāro palīdzības dienestu risinājumu pakalpojumus.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Vienotas iesūtnes jaudas izmantošana

Ideālajai klientu apkalpošanas programmatūrai jābūt caurredzamai un viegli pieejamai visiem jūsu nodaļas aģentiem. Tai ir jāatbalsta daudzkanālu integrācija un jānodrošina papildu palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, automatizācija. Tieši tā dara LiveAgent vienotā iesūtne.

LiveAgent vienotā iesūtne ir viedāka jūsu pašreizējās e-pasta iesūtnes versija. Tā ļauj nosūtīt un saņemt ziņas no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, tiešsaistes čata, sociālajiem medijiem vai pat balss un video zvaniem. Tas novērš nepieciešamību pēc kontu koplietošanas un ierīču uzraudzības. Visi jaunie pieteikumi automātiski tiek ievilkti LiveAgent informācijas panelī, un tos var apskatīt un atbildēt jebkurš aģents.

Vienotā iesūtne ļauj pievienot birkas, atgādinājumus, iekšējās piezīmes, automatizēt pieteikumu pārsūtīšanu nodaļām vai konkrētiem aģentiem un daudz ko citu. Ja meklējat Gmail alternatīvu uzņēmumam, apsveriet LiveAgent kā variantu.

Hibrīdo pieteikumu plūsmas izmantošana

Ja meklējat uzņēmumam Gmail alternatīvu, apsveriet LiveAgent kā variantu. LiveAgent izmanto hibrīdo pieteikumu plūsmu, kas ir būtiska klientu atbalsta funkcija, jo palielina aģentu produktivitāti. Hibrīdā pieteikumu plūsma liek visiem pieteikumiem izskatīties vienādiem, neatkarīgi no sakaru kanāla, no kura tie tika saņemti. Pieteikumu straume ļauj sekot līdzi, kā klienti ceļo pa dažādiem kanāliem, bet vienmēr paliek vienā un tajā pašā hibrīda pieteikumā. Šādā veidā jums ir pieejama visa svarīgā informācija par jūsu klientiem un viņu problēmām.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt nepārspējamu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Uzdevumu automatizācija laika ietaupīšanai

Automatizācija ir būtiska funkcija klientu atbalsta nodrošināšanai, jo tā ietaupa daudz laika. Tā ļauj automatizēt ikdienišķus uzdevumus, izveidot darbplūsmas vai unikālus automatizācijas nosacījumus atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.

Piemēram, automatizācijas nosacījumi var automātiski piešķirt pieteikumus (jebkurā apstrādes posmā) atsevišķiem aģentiem vai nodaļām. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas “trigeris”, un nosacījums tiks izpildīts. LiveAgent automatizācijas nosacījumi var būt balstīti uz jebkuru pieteikuma parametru, notikumu vai laika apstākļiem.

Izlemiet, vai LiveAgent ir laba Gmail alternatīva jūsu uzņēmumam, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.

Kardināli uzlabojiet savu klientu apkalpošanu

LiveAgent ir 2020. gadā visvairāk apskatītā un augstāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra MVU sektorā. Tāpēc tā ir lieliska alternatīva Gmail. Pievienojieties tādām kompānijām kā Yamaha, BMW, Huawei un Oksfordas universitāte, kas sniedz pasaules līmeņa klientu apkalpošanu. Ar LiveAgent tas ir viegli paveicams. Uzsāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Ready to switch to LiveAgent

Liveagent sedz visas klientu apkalpošanas vājās vietas

Slow customer support

12% amerikāņu savu neapmierinātību ar klientu apkalpošanu vērtē kā “pietiekama ātruma trūkumu”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% patērētāju uzskata, ka, ja viņu problēma ir jāskaidro vairākiem cilvēkiem, tad klientu apkalpošana ir slikta. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Klientu neapmierinātība

Trešdaļa patērētāju uzskata, ka viņi apsvērtu uzņēmuma maiņu jau tikai pēc viena vienīga slikta klientu apkalpošanas gadījuma. American Express

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju saka, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru, viņi vēlas, lai aģents “zinātu, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies un būtu lietas kursā par iepriekšējo saziņu”. Microsoft

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Saistītie Raksti arGmail alternatīva
Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.

Liveagent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Liveagent nodrošina atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

LiveAgent partnerības programma piedāvā reāllaika pārskatus par Jūsu pārdošanām, apmeklētāju plūsmu, konta balansu un kopējo efektivitāti. Pievienojieties mūsu partnerības programmai jau šodien.

Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina daudzvalodu atbalstu un ātru atbildes laiku. Partnerības programma piedāvā $5 reģistrēšanās bonusu un 20% komisiju par pārdošanu. Mobilās aplikācijas, savienošanas un analītikas pārskats padara to par efektīvu risinājumu klientu apkalpošanai. Uzņēmums piedāvā atbalstu klientiem un partneriem.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent piedāvā dažādas funkcijas un pielāgojamību, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, reklāmas guvumu un konversijas likmes. Cena ir pieņemama.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x