LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, klientu apkalpošanas un norēķinu pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas. Tas ir populārs un noderīgs uzņēmumiem. Pierakstieties uz demonstrāciju un izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu vai abonējumu.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.