Meklējat īsto Genesys alternatīvu?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Genesys alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp;
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Liveagent ir internetā balstīts palīdzības dienesta risinājums, kas palīdz sniegt klientiem labāku pieredzi. Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar vairāk nekā 175 funkcijām un pielāgojamiem palīdzības dienesta rīkiem, piemēram, ātrāko tiešsaistes čata logrīku, uzticamu pieteikumu apstrādes sistēmu, tālruņu centra iespējām un zināšanu bāzi.

LiveAgent nodrošina arī sociālo mediju integrāciju ar Facebook, Twitter un Instagram, lai palīdzētu nodrošināt labāku klientu pieredzi sociālajos medijos.

Uzlabojiet savu klientu pārvaldību un palīdziet klientiem, izmantojot LiveAgent, jau sākot ar šodienu. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu čata programmatūru vai sāktu savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Nav nekādu nosacījumu un nav nepieciešama kredītkartes informācija.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

Genesys un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentGenesys
Pieteikumu Apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes Čats✅Jā✅Jā
✅Jā✅Jā
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā✅Jā
Twitter✅Jā✅ Jā
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā❌Nē
Automatizācija un Nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) ✅Jā✅Jā
Videozvani✅Jā✅Jā
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ❌Nē
Neierobežotas čata pogas✅Jā✅Jā
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē
LiveAgent proactive chat invitation

Ātrākā čata programmatūra

Vai vēlaties ātrāk nosūtīt ziņas un palīdzēt vairāk vietnes apmeklētājiem? Veidojiet ātrākus savienojumus ar klientiem, pateicoties visātrākajam tiešsaistes čata logrīkam tirgū, kas ir tikai 2,5 sekundes ātrs.

Mūsu čata logrīkam ir papildu funkcijas, kas padara to par atbilstošu čata risinājumu ikvienam uzņēmumam. Izmantojiet proaktīvos čata ielūgumus vai reāllaika rakstīšanas skatu un spējiet palīdzēt klientiem ātrāk.

Izmantojiet apmeklētāju uzraudzību, lai sekotu būtiskai informācijai, piemēram, klientu vēsturei, vietnes novirzītājiem vai ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, lai atvieglotu jūsu darbplūsmu.

Atklājiet ātrāko tiešsaites čatu

Vienota darbvide ar piemērotākajiem rīkiem

Darbs ar klientiem ikdienā bez atbilstošajiem rīkiem var būt smags. Tiešsaistes čats ir viens no lieliskākajiem un noderīgākajiem pieejamajiem rīkiem, bet ko iesākt ar klientiem, kuri dod priekšroku citiem saziņas veidiem?

Mūsu vienotajā aģenta darbvietā ir uzticama pieteikumu apstrādes sistēma, kas optimizē visu jūsu saziņu vienā universālā iesūtnē.

Pievienojiet savus e-pasta kontus, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, WhatsApp, iestatiet zvanu centru ar videočata iespējām un izveidojiet zināšanu bāzi ar noderīgu saturu, lai gūtu maksimālu labumu no LiveAgent piedāvātajām daudzkanālu piesaistes iespējām.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Visi jums vajadzīgie rīki vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Lieliskām funkcijām nav jābūt dārgām

Uzlabojiet klientu segmentāciju, izmantojot birkas, piezīmes un kontaktu grupas, vienlaikus uzlabojot aģentu produktivitāti un iesaisti, izmantojot apbalvojumus, žetonus un gamifikācijas līdzekļus.

Nosūtiet lielapjoma e-pastus, pielāgotas e-pasta sagataves vai integrējiet daudzas citas lietojumprogrammas, ko izmantojat ikdienā, lai apmierinātu savu klientu bāzi. Apsveriet sava uzņēmuma lielumu un izvēlieties pareizo paketi par pieņemamu cenu. Jums nav jābankrotē, lai pārvērstu apmeklētājus par laimīgiem klientiem.

Palīdzības dienesta programmatūra var būt pieejama, un LiveAgent to pierāda. Dodieties un apskatiet cenas. Izvēlieties, vai vēlaties LiveAgent kā zināšanu bāzes programmatūru ar čata funkciju, universālu zvanu centru vai vienkāršu pieteikumu apstrādes sistēmu e-pasta klientu atbalstam.

Pievienojieties tām citām kompānijām, kas pārgājušas uz LiveAgent

Peter Komornik

Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo

Vai esat gatavs pamēģināt?

Iepazīstiet LiveAgent un noskaidrojiet, vai tas ir piemērots jūsu uzņēmumam. Izmēģiniet mūsu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi, zināšanu bāzi un citas iespējas pilnīgi bez maksas. Noklikšķiniet uz šīs pogas, lai uzsāktu savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.

Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu nosacījumu.
Mēs apsolām!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent
Saistītie Raksti arGenesys alternatīva
Sazinieties ar kolēģiem pa tālruni un ātri atrisiniet problēmas, izmantojot iekšējos zvanus. Iekšējie zvani ir vienkāršs un ērts savienojuma izveides veids.

Iekšējie zvani

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un palielina klientu apmierinātību ar pielāgojamām funkcijām.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.

LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.

Parūpējieties par saviem norēķiniem, rēķiniem, maksājumu autorizāciju un daudz ko citu, izmantojot norēķinu rīkus un integrāciju ar LiveAgent.

Norēķinu pārvaldība

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, klientu apkalpošanas un norēķinu pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas. Tas ir populārs un noderīgs uzņēmumiem. Pierakstieties uz demonstrāciju un izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu vai abonējumu.

Izmantojiet LiveAgent sistēmā esošās piezīmes. Atstājiet piezīmi, kas paredzēta tikai Jūsu aģentiem un ko var redzēt tikai viņi. Kopīgojiet progresu un atjauninājumus.

Piezīmes

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos, izmantojot bezmaksas izmēģinājumu vai abonējumu. Uzticības līmenis ir 4.8/5.

LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi

LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x