Pievienojiet savu tekstu šeit

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Virsraksta bloks ar formatējumu (iekļauts fons)

Šeit varat izmantot standarta tekstu (rindkopu) ar saitēm . Ja Jums ir jāizmanto treknrakstā, kursīvā, ar aizzīmēm un numuriem saraksti, varat to izdarīt.

Šajā blokā varat pievienot pogas , izmantojot HTML bloku, klientu logotipi izmantojot īsu kodu vai Bieži uzdotie jautājumi ar schema.org.

Lai iegūtu vairāk svarīgas informācijas, dodieties uz mūsu vietni github.com. p >

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Horizontāls teksta bloks

Šeit varat izmantot standarta tekstu (rindkopu) ar saitēm . Ja Jums ir jāizmanto treknraksts, kursīvs, varat to šeit izdarīt.

Cenu lapa - Divi plāni

Šeit varat izmantot standarta tekstu (rindkopu) ar saitēm . Ja Jums ir jāizmanto treknraksts, kursīvs, varat to izdarīt šeit.

Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Viss-vienā zvanu centra risinājums maziem uzņēmumiem un lielām organizācijām

LiveAgent helpdesk tour

Savienojiet visus savus sociālo medijs kontus ar mūsu kontaktu centra programmatūru, lai uzlabotu aģentu produktivitāti un aizsargātu Jūsu klienta datus. LiveAgent helpdesk programmatūra integrējas ar Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger un Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent helpdesk programmatūra lepojas ar ātrāko < a href = “https://www.liveagent.com/live-chat-software/”> tiešsaistes tērzēšanas logrīku tirgū. Pārvērtiet vietnes apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā. Sazinieties ar proaktīvi , piedāvājiet personalizētu un zinošu palīdzību un izbaudiet uzlabotu klientu apmierinātību , vienlaikus radot vairāk pārdošanas apjomu.

LiveAgent helpdesk tour

Racionalizējiet visus klientu vaicājumus centralizētā daudzkanālu aģenta darbvirsmā, izmantojot mūsu btiketu programmatūra . Piešķiriet tiketus dažādiem departamentiem un aģentiem un kārtojiet katru vaicājumu atbilstoši tagiem, prioritātei vai saņemšanas datumam. Skatiet katra klienta problēmu risināšanas ceļu no sākuma līdz beigām, dažādos atbalsta kanālos un kontekstā bagātinātā formātā, izmantojot mūsu vietni hibrīda tiketu plūsma .

LiveAgent - What is knowledge base software?

Izveidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi a > izmantojot mūsu WYSIWYG (tas, ko redzat, ir tas, ko Jūs saņemat) redaktoru. Uzlabojiet klientu apmierinātību, nodrošinot klientiem pašpalīdzības rīkus, piemēram, rakstus, bieži uzdotos jautājumus vai kopienas forumus .

Saistītie Raksti arGalvena PPC lapa
Programmatura Sazinai Ar Klientiem

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Vai vēlaties pārvietot datus no Gist uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien!

Pārejat no Gist uz LiveAgent?

Vai vēlaties pārvietot datus no Gist uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien!

Iepazīstieties ar visiem mūsu klientu apkalpošanas aģentiem un sazinieties ar viņiem, ja vēlaties uzdot jautājumu, nepieciešama papildu informācija vai vēlaties saņemt informāciju par piedāvājumiem.

Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citas funkcijas. Arī atbalsta portāls, datu migrācija un uzņēmuma informācija ir pieejama. Darba laiki klientu apkalpošanas vadītājiem ir norādīti.

Kayako Migracija

Pārejat no Kayako?

LiveAgent piedāvā bezmaksas datu migrāciju no Kayako uz LiveAgent. Izpētiet sīkāk un veiciet savu bezmaksas migrāciju jau šodien.

Liveagent migrācija pašlaik strādā pie Verloop migrācijas spraudņa. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Verloop uz LiveAgent?

LiveAgent ir Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra 2020. gadā. Uzņēmumi kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte jau to izmanto. LiveAgent piedāvā daudzus integrāciju, multivalodu atbalstu un neaizstājamu 24/7 klientu servisu par sākuma cenām no $29.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x