Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.
Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citas funkcijas. Arī atbalsta portāls, datu migrācija un uzņēmuma informācija ir pieejama. Darba laiki klientu apkalpošanas vadītājiem ir norādīti.
Pārejat no Verloop uz LiveAgent?
LiveAgent ir Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra 2020. gadā. Uzņēmumi kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte jau to izmanto. LiveAgent piedāvā daudzus integrāciju, multivalodu atbalstu un neaizstājamu 24/7 klientu servisu par sākuma cenām no $29.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.