Eksportējiet pieteikumus no pieteikumu skata lapas uz lejupielādējamu CSV failu, lai iegūtu datus brīdī, kad izvēlaties šo iespēju.
CSV eksportā iekļauti šādi pieteikuma dati:
- Statuss
- Vārds
- Uzvārds
- E-pasts
- Pieteikuma ID
- Nodaļas ID
- Nodaļas nosaukums
- Aģenta ID
- Aģenta Vārds
- Birkas
- Temats
- E-pasta priekšskats
- Izveidošanas datums
- Saziņas ID
- Izmaiņu datums
- Atrisināšanas datums
- Atkārtotas atvēršanas datums
- Statusa izmaiņas
- Ienākušo ziņu skaits
- Izgājušo ziņu skaits
Varat izvēlēties pieteikuma datu kolonnas, kuras vēlaties iekļaut eksporta failā.
Apskatiet video, kā tas darbojas:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Atsauces teksts apraksta jauno produktu un tā īpašības. Tiek uzsvērta inovācija un kvalitāte, lai piesaistītu klientus. Produkts piedāvā jaunas iespējas un priekšrocības.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.