Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pieteikumu Apstrāde

Pieteikumu sistēma ir rīks jeb programmatūra, kas uztver, organizē un pārvalda klientu apkalpošanas pieprasījumus. Sistēmas pamatā ir iespēja uzņēmumiem ātrāk un efektīvāk atrisināt klientu pieprasījumus (pieteikumus).

Kādas ir priekšrocības, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu?

  • Stabila daudzkanālu mijiedarbība
  • Efektīva pieteikumu risināšana
  • Pieteikumu prioritizācija
  • Uzlabota aģenta produktivitāte
  • SLA monitorings un atskaites
  • Informācija par reāllaika datiem
  • Labāka atbalsta kvalitāte un labāka klientu noturēšana
  • Pašapkalpošanās iespējas
  • Ievērojami ietaupījumi (novēršot trešo pušu lietojumprogrammu un programmatūras nepieciešamību, saglabājot visus ziņojumus un klientu informāciju vienā centralizētā atrašanās vietā)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Kādas īpašas funkcijas ir LiveAgent pieteikumu programmatūrai?

Vienotā iesūtne

Liveagent vienotā iesūtne apvieno e-pasta ziņojumus, tālruņa zvanus, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus, zināšanu bāzes biļetes un tiešsaistes čata ziņojumus vienā koplietojamā iesūtnē. Tas arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem ienākošajiem ziņojumiem tieši no iesūtnes bez nepieciešamības pārraudzīt vai pieteikties katrā atsevišķajā platformā.

Vienotas-Iesutnes-Funkcija-LiveAgent
Liveagent pieteikumu informācijas panelis

Hibrīda pieteikuma plūsmas

Viena no LiveAgent izteiktākajām iezīmēm ir hibrīda pieteikuma plūsma, kas ļauj aģentiem sekot klienta pieteikuma risinājuma gaitai vienlaikus vairākos kanālos vienā un tajā pašā pieteikuma pavedienā. Tas nozīmē, ka, ja klients sāk sarunu tiešsaistes čatā, bet vēlāk turpina caur e-pastu vai tālruni, visi trīs saziņas veidi ir pieejami tajā pašā pieteikumu straumē.

Klikšķināmi pieteikumu ID

Liveagent automātiski piešķir katram pieteikumam unikālu pieteikuma identifikatoru (ID). Ja kāds no jūsu aģentiem ir iestrēdzis un viņam ir jālūdz palīdzība, viņi var vienkārši nosūtīt saviem kolēģiem klikšķināmu pieteikuma ID, kas automātiski atvērs atbilstošo pieteikumu.

Pieteikumu Apstrāde

CRM

Liveagent nodrošina iebūvētu CRM, kas lietotājiem ļauj izveidot pielāgotus CRM laukus. Glabājiet visu nepieciešamo informāciju par saviem klientiem, ieskaitot iepriekšējos pirkumus, pieteikumus un unikālos pārskatus savā pieteikumu panelī.

Pieteikumi-Klienti-pārskati-CRM

Aģentu pārklāšanās detektors

Liveagent pieteikumu sistēma brīdina, kad vien tuvojaties kāda cita aģenta “saimniecībai”. Piemēram, ja tūlīt sāksit atbildēt uz pieteikumu, ar kuru jau strādā cits aģents, sistēma jūs automātiski brīdinās.

Aģentu pārklāšanās detektēšana

Automatizēta pieteikumu sadale

Izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru, visi ienākošie klientu ziņojumi tiks automātiski piešķirti atbilstošajam atbalsta aģentam, novēršot neskaidrības vai nesaprašanos starp jūsu darbiniekiem. Katrs aģents precīzi zinās, uz kuriem pieteikumiem viņam jāatbild, un tā rezultātā būs augstāks produktivitātes līmenis un lielāka efektivitāte.

SLA pārvaldība

Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma kontrolēs visus SLA pieteikumus un paziņos jums katru reizi, kad saņemsit pieteikumu no VIP klienta, vai katru reizi, kad tiks kavēta atbilde pieteikumam no VIP klienta.

SLA-līmenis-LiveAgent
SLA iestatījumi

Birkas un filtrēšana

Liveagent pieteikumu sistēma automātiski organizē visus ienākošos pieteikumus atkarībā no kanāla, prioritātes un saņemtā datuma. Lietotāji var arī pievienot birkas katram pieteikumam, lai atvieglotu filtrēšanu un iegūtu vispārīgu pārskatu par katra pieteikuma saturu.

Pieteikumu Apstrāde

Privātas piezīmes

Aģenti pieteikumu pavedienos var izveidot privātas piezīmes, kas redzamas tikai aģentiem. Privātas piezīmes var kalpot kā atgādinājumi vai palīdzēt palielināt citu aģentu ātrumu saistībā ar pieteikumu vai klienta pieprasījumu.

Pieteikumu Apstrāde

Pieteikumu sadalīšana un apvienošana

Šī funkcija var ievērojami paātrināt pieteikumu apstrādes laiku. Ja no vienas personas saņemat vairākus pieteikumus par vienu un to pašu jautājumu, pieteikumus var vienkārši apvienot vienā. Vai arī, ja saņemat vienu pieteikumu, kas prasa divu nodaļu uzmanību (piemēram, gan pārdošanas, gan IT), jūs varat sadalīt pieteikumu divās daļās, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.

Pieteikumu Apstrāde

Iekšējais čats un zvans

Tāpat kā Gmail pakalpojumā, LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra ļauj čatot ar tiešsaistes kolēģiem tieši LiveAgent informācijas panelī. Protams, ir pieejami arī iekšējie zvani.

Iekšējais zvans

Automatizācijas komandas

Pieteikumu automatizācijas komandas var atbrīvot jūsu aģentus no ikdienišķiem un atkārtotiem uzdevumiem. Izveidojot konkrētas laika un trigera automatizācijas komandas, jūsu pieteikumu sistēma varēs izpildīt regulārus uzdevumus, piemēram, sekot e-pastiem vai atzīmēt pieteikumus kā surogātpastu.

Atskaišu veidošana

Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra ir aprīkota ar jaudīgiem atskaišu veidošanas un datu analīzes rīkiem. Veidojiet darbības pārskatus un SLA atbilstības pārskatus,

Pieteikumu Apstrāde

Gamifikācija

Klientu apkalpošana var būt garlaicīgs un nepateicīgs darbs. Padariet to jautrāku ar gamifikācijas emblēmām, līmeņiem un atzinībām. Jūsu aģentiem būs ko gaidīt katru dienu, un veselīgs konkurētspējas līmenis uzlabos viņu darba efektivitāti.

Pieteikumu Apstrāde

Kurus sakaru kanālus var pievienot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmai?

  • E-pasts
  • Tiešsaistes čats
  • Tālrunis (var reģistrēt neierobežotu VoIP tālruņa numuru skaitu)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kontaktformas
  • Klientu portāls

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Kā darbojas pieteikumu apstrādes sistēma?

Ikreiz, kad klienti vēršas jūsu uzņēmumā, izmantojot kanālu, kas ir savienots ar LiveAgent, sistēma automātiski ģenerē jaunu atbalsta pieteikumu.

Kā tas izskatās praksē?

Ja vēlaties uzzināt, vai jūsu klienti var pateikt, ka izmantojat pieteikumu apstrādes programmatūru, lai atbildētu uz viņu tālruņa zvaniem, tiešsaistes čatiem, Viber ziņām, sīkziņām vai e-pasta ziņojumiem, atbilde ir “Nē”. Skatiet, kā tas darbojas šajā detalizētajā video pamācībā.

LiveAgent Product Tour

Pieteikumu sistēmas izveide un darbināšana

Lai nodrošinātu, ka izmantojat savu pieteikumu apstrādes sistēmu pilnvērtīgi, jums tā pilnībā jāsasaista ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem. Jums būs arī jāievieto mūsu tiešsaistes čata logrīks savā vietnē un jāizveido LiveAgent atbalsta portāls. Neziniet, kā? Skatiet šo uzsākšanas pamācību.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Zināšanu bāzes resursi

Pilnu pieteikumu apstrādes sistēmas funkciju sarakstu skatiet šeit.

Vai esiet gatavs izmēģināt mūsu izslavēto pieteikumu sistēmu?

Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir pieteikumu apstrāde?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pieteikumu sistēma ir rīks jeb programmatūra, kas uztver, organizē un pārvalda klientu apkalpošanas pieprasījumus. Sistēmas pamatā ir iespēja uzņēmumiem ātrāk un efektīvāk atrisināt klientu pieprasījumus (pieteikumus).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir priekšrocības, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienmērīga daudzkanālu mijiedarbība, efektīva pieteikumu risināšana, pieteikumu prioritizēšana, uzlabota aģentu produktivitāte, SLA monitorings un ziņošana, reāli dati, uzlabota atbalsta kvalitāte un ilgstoša klientu atdeve. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas pieteikumu sistēma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ikreiz, kad klienti vēršas jūsu uzņēmumā, izmantojot kanālu, kas ir savienots ar jūsu pieteikumu apstrādes sistēmu, sistēma automātiski pārveido ziņojumu par atbalsta pieteikumu.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju