Pieteikumu Apstrāde

Pieteikumu apstrādes sistēma ir rīks jeb programmatūra, kas uztver, organizē un pārvalda klientu apkalpošanas pieprasījumus. Sistēmas pamatā ir iespēja uzņēmumiem ātrāk un efektīvāk atrisināt klientu pieprasījumus (pieteikumus).

Kādas ir priekšrocības, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu?

  • Stabila daudzkanālu mijiedarbība
  • Efektīva pieteikumu risināšana
  • Pieteikumu prioritizācija
  • Uzlabota aģenta produktivitāte
  • SLA monitorings un atskaites
  • Informācija par reāllaika datiem
  • Labāka atbalsta kvalitāte un labāka klientu noturēšana
  • Pašapkalpošanās iespējas
  • Ievērojami ietaupījumi (novēršot trešo pušu lietojumprogrammu un programmatūras nepieciešamību, saglabājot visus ziņojumus un klientu informāciju vienā centralizētā atrašanās vietā)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Kādas īpašas funkcijas ir LiveAgent pieteikumu programmatūrai?

Vienotā iesūtne

Liveagent vienotā iesūtne apvieno e-pastus, tālruņa zvanus, sociālo mediju ziņas, zināšanu bāzes pieteikumus un tiešsaistes čata ziņas vienā koplietojamā iesūtnē. Tas ļauj lietotājiem atbildēt uz visām ienākošajām ziņām tieši no iesūtnes bez nepieciešamības pārraudzīt vai pieteikties katrā attiecīgajā platformā.

Vienotas-Iesutnes-Funkcija-LiveAgent
Liveagent pieteikumu informācijas panelis

Hibrīda pieteikuma plūsmas

Viena no LiveAgent izteiktajām iezīmēm ir hibrīda pieteikumu plūsma, kas ļauj aģentiem sekot klienta pieteikuma risināšanas ceļam vairākos kanālos vienā un tajā pašā pieteikumu pavedienā. Tas nozīmē, ka, ja klients sāk sarunu tiešsaistes čatā, bet vēlāk seko tālāk e-pastā vai tālrunī, visas trīs saziņas ir pieejamas tajā pašā pieteikumu plūsmā.

Klikšķināmi pieteikumu ID

Liveagent automātiski piešķir katram pieteikumam unikālu pieteikuma identifikatoru (ID). Ja kāds no jūsu aģentiem ir iestrēdzis un viņam ir jālūdz palīdzība, viņi var vienkārši nosūtīt saviem kolēģiem klikšķināmu pieteikuma ID, kas automātiski atvērs atbilstošo pieteikumu.

Pieteikumu Apstrāde

CRM

Liveagent nodrošina iebūvētu CRM, kas lietotājiem ļauj izveidot pielāgotus CRM laukus. Glabājiet visu nepieciešamo informāciju par saviem klientiem, ieskaitot iepriekšējos pirkumus, pieteikumus un unikālos ieskatus savā pieteikumu apstrādes informācijas panelī.

Pieteikumi-Klienti-pārskati-CRM

Aģentu pārklāšanās detektors

Liveagent pieteikumu sistēma brīdina, kad vien ķeraties pie kāda cita aģenta darba. Piemēram, ja tūlīt sāksit atbildēt uz pieteikumu, ar kuru jau strādā cits aģents, sistēma jūs automātiski brīdinās.

Aģentu pārklāšanās detektēšana

Automatizēta pieteikumu sadale

Izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru, visas ienākošās klientu ziņas tiks automātiski piešķirtas atbilstošajam atbalsta aģentam, novēršot neskaidrības vai apjukumu jūsu darbinieku vidū. Katrs aģents precīzi zinās, uz kuriem pieteikumiem viņiem jāatbild, kā rezultātā būs augstāks produktivitātes līmenis un lielāka efektivitāte.

SLA pārvaldība

Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma kontrolēs visus pieteikumus attiecībā uz SLA un paziņos jums ik reizi, kad saņemsit pieteikumu no VIP klienta, vai katru reizi, kad tiks nokavēts pieteikums no VIP klienta.

SLA-līmenis-LiveAgent
SLA iestatījumi

Birkas un filtrēšana

Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma automātiski kārto visus ienākošos pieteikumus atkarībā no kanāla, prioritātes un saņemšanas datuma. Lietotāji var arī pievienot birkas katram pieteikumam, lai atvieglotu filtrēšanu un iegūtu vispārīgu pārskatu par katra pieteikuma saturu.

Pieteikumu Apstrāde

Privātas piezīmes

Aģenti pieteikumu pavedienos var izveidot privātas piezīmes, kas redzamas tikai aģentiem. Privātas piezīmes var kalpot kā atgādinājumi vai palīdzēt palielināt citu aģentu ātrumu saistībā ar pieteikumu vai klienta pieprasījumu.

Pieteikumu Apstrāde

Pieteikumu sadalīšana un apvienošana

Šī funkcija var ievērojami paātrināt pieteikumu atrisināšanas laikus. Ja no vienas personas saņemat vairākus pieteikumus par vienu un to pašu jautājumu, pieteikumus var vienkārši apvienot vienā. Vai arī, ja saņemat vienu pieteikumu, kas prasa divu nodaļu uzmanību (piemēram, gan pārdošanai, gan IT), jūs varat sadalīt pieteikumu divās daļās, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.

Pieteikumu Apstrāde

Iekšējais čats un zvans

Tāpat kā Gmail, LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra ļauj čatot ar tiešsaistes kolēģiem tieši LiveAgent informācijas panelī. Protams, ir pieejami arī iekšējie zvani.

Iekšējais zvans

Automatizācijas komandas

Pieteikumu automatizācijas nosacījumi var atbrīvot jūsu aģentus no ikdienišķiem un atkārtotiem uzdevumiem. Izveidojot konkrētus laika un trigera automatizācijas nosacījumus, jūsu pieteikumu apstrādes sistēma varēs izpildīt dažādus uzdevumus, piemēram, sekot e-pastiem vai atzīmēt pieteikumus kā surogātpastu.

Atskaišu veidošana

Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra ir aprīkota ar jaudīgiem atskaišu un datu analīzes rīkiem. Izveidojiet veiktspējas un SLA atbilstības atskaites.

Pieteikumu Apstrāde

Gamifikācija

Klientu apkalpošana var būt vienmuļš un nepateicīgs darbs. Padariet to interesantāku ar gamifikācijas atzinības zīmēm, līmeņiem un balvām. Jūsu aģentiem būs kam sekot katru dienu, un veselīgs konkurētspējas līmenis uzlabos viņu darba efektivitāti.

Pieteikumu Apstrāde

Kurus sakaru kanālus var pievienot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmai?

  • E-pasts
  • Tiešsaistes čats
  • Tālrunis (var reģistrēt neierobežotu VoIP tālruņa numuru skaitu)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kontaktformas
  • Klientu portāls

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Kā darbojas pieteikumu apstrādes sistēma?

Ikreiz, kad klienti vēršas jūsu uzņēmumā, izmantojot kanālu, kas ir savienots ar LiveAgent, sistēma automātiski ģenerē jaunu atbalsta pieteikumu.

Kā tas izskatās praksē?

Ja vēlaties uzzināt, vai jūsu klienti var pateikt, ka izmantojat pieteikumu apstrādes programmatūru, lai atbildētu uz viņu tālruņa zvaniem, tiešsaistes čatiem, Viber ziņām, sīkziņām vai e-pasta ziņojumiem, atbilde ir “Nē”. Skatiet, kā tas darbojas šajā detalizētajā video pamācībā.

YouTube video player

Pieteikumu sistēmas izveide un darbināšana

Lai nodrošinātu, ka izmantojat savu pieteikumu apstrādes sistēmu pilnvērtīgi, jums tā pilnībā jāsasaista ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem. Jums būs arī jāievieto mūsu tiešsaistes čata logrīks savā vietnē un jāizveido LiveAgent atbalsta portāls. Neziniet, kā? Skatiet šo uzsākšanas pamācību.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine_preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials logo

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials logo

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials logo

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy_G._Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials logo

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials logo

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials logo

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Zināšanu bāzes resursi

Pilnu pieteikumu apstrādes sistēmas funkciju sarakstu skatiet šeit.

Vai esiet gatavs izmēģināt mūsu izslavēto pieteikumu sistēmu?

Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju