Pieteikumu apstrādes sistēma ir rīks jeb programmatūra, kas uztver, organizē un pārvalda klientu apkalpošanas pieprasījumus. Sistēmas pamatā ir iespēja uzņēmumiem ātrāk un efektīvāk atrisināt klientu pieprasījumus (pieteikumus).
Kādas ir priekšrocības, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu?
- Stabila daudzkanālu mijiedarbība
- Efektīva pieteikumu risināšana
- Pieteikumu prioritizācija
- Uzlabota aģenta produktivitāte
- SLA monitorings un atskaites
- Informācija par reāllaika datiem
- Labāka atbalsta kvalitāte un labāka klientu noturēšana
- Pašapkalpošanās iespējas
- Ievērojami ietaupījumi (novēršot trešo pušu lietojumprogrammu un programmatūras nepieciešamību, saglabājot visus ziņojumus un klientu informāciju vienā centralizētā atrašanās vietā)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Kādas īpašas funkcijas ir LiveAgent pieteikumu programmatūrai?
Vienotā iesūtne
Liveagent vienotā iesūtne apvieno e-pastus, tālruņa zvanus, sociālo mediju ziņas, zināšanu bāzes pieteikumus un tiešsaistes čata ziņas vienā koplietojamā iesūtnē. Tas ļauj lietotājiem atbildēt uz visām ienākošajām ziņām tieši no iesūtnes bez nepieciešamības pārraudzīt vai pieteikties katrā attiecīgajā platformā.
Hibrīda pieteikuma plūsmas
Viena no LiveAgent izteiktajām iezīmēm ir hibrīda pieteikumu plūsma, kas ļauj aģentiem sekot klienta pieteikuma risināšanas ceļam vairākos kanālos vienā un tajā pašā pieteikumu pavedienā. Tas nozīmē, ka, ja klients sāk sarunu tiešsaistes čatā, bet vēlāk seko tālāk e-pastā vai tālrunī, visas trīs saziņas ir pieejamas tajā pašā pieteikumu plūsmā.
Klikšķināmi pieteikumu ID
Liveagent automātiski piešķir katram pieteikumam unikālu pieteikuma identifikatoru (ID). Ja kāds no jūsu aģentiem ir iestrēdzis un viņam ir jālūdz palīdzība, viņi var vienkārši nosūtīt saviem kolēģiem klikšķināmu pieteikuma ID, kas automātiski atvērs atbilstošo pieteikumu.
CRM
Liveagent nodrošina iebūvētu CRM, kas lietotājiem ļauj izveidot pielāgotus CRM laukus. Glabājiet visu nepieciešamo informāciju par saviem klientiem, ieskaitot iepriekšējos pirkumus, pieteikumus un unikālos ieskatus savā pieteikumu apstrādes informācijas panelī.
Aģentu pārklāšanās detektors
Liveagent pieteikumu sistēma brīdina, kad vien ķeraties pie kāda cita aģenta darba. Piemēram, ja tūlīt sāksit atbildēt uz pieteikumu, ar kuru jau strādā cits aģents, sistēma jūs automātiski brīdinās.
Automatizēta pieteikumu sadale
Izmantojot LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru, visas ienākošās klientu ziņas tiks automātiski piešķirtas atbilstošajam atbalsta aģentam, novēršot neskaidrības vai apjukumu jūsu darbinieku vidū. Katrs aģents precīzi zinās, uz kuriem pieteikumiem viņiem jāatbild, kā rezultātā būs augstāks produktivitātes līmenis un lielāka efektivitāte.
SLA pārvaldība
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma kontrolēs visus pieteikumus attiecībā uz SLA un paziņos jums ik reizi, kad saņemsit pieteikumu no VIP klienta, vai katru reizi, kad tiks nokavēts pieteikums no VIP klienta.
Birkas un filtrēšana
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma automātiski kārto visus ienākošos pieteikumus atkarībā no kanāla, prioritātes un saņemšanas datuma. Lietotāji var arī pievienot birkas katram pieteikumam, lai atvieglotu filtrēšanu un iegūtu vispārīgu pārskatu par katra pieteikuma saturu.
Privātas piezīmes
Aģenti pieteikumu pavedienos var izveidot privātas piezīmes, kas redzamas tikai aģentiem. Privātas piezīmes var kalpot kā atgādinājumi vai palīdzēt palielināt citu aģentu ātrumu saistībā ar pieteikumu vai klienta pieprasījumu.
Pieteikumu sadalīšana un apvienošana
Šī funkcija var ievērojami paātrināt pieteikumu atrisināšanas laikus. Ja no vienas personas saņemat vairākus pieteikumus par vienu un to pašu jautājumu, pieteikumus var vienkārši apvienot vienā. Vai arī, ja saņemat vienu pieteikumu, kas prasa divu nodaļu uzmanību (piemēram, gan pārdošanai, gan IT), jūs varat sadalīt pieteikumu divās daļās, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.
Iekšējais čats un zvans
Tāpat kā Gmail, LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra ļauj čatot ar tiešsaistes kolēģiem tieši LiveAgent informācijas panelī. Protams, ir pieejami arī iekšējie zvani.
Automatizācijas komandas
Pieteikumu automatizācijas nosacījumi var atbrīvot jūsu aģentus no ikdienišķiem un atkārtotiem uzdevumiem. Izveidojot konkrētus laika un trigera automatizācijas nosacījumus, jūsu pieteikumu apstrādes sistēma varēs izpildīt dažādus uzdevumus, piemēram, sekot e-pastiem vai atzīmēt pieteikumus kā surogātpastu.
Atskaišu veidošana
Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra ir aprīkota ar jaudīgiem atskaišu un datu analīzes rīkiem. Izveidojiet veiktspējas un SLA atbilstības atskaites.
Gamifikācija
Klientu apkalpošana var būt vienmuļš un nepateicīgs darbs. Padariet to interesantāku ar gamifikācijas atzinības zīmēm, līmeņiem un balvām. Jūsu aģentiem būs kam sekot katru dienu, un veselīgs konkurētspējas līmenis uzlabos viņu darba efektivitāti.
Kurus sakaru kanālus var pievienot LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmai?
- E-pasts
- Tiešsaistes čats
- Tālrunis (var reģistrēt neierobežotu VoIP tālruņa numuru skaitu)
- Viber
- Kontaktformas
- Klientu portāls
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Kā darbojas pieteikumu apstrādes sistēma?
Ikreiz, kad klienti vēršas jūsu uzņēmumā, izmantojot kanālu, kas ir savienots ar LiveAgent, sistēma automātiski ģenerē jaunu atbalsta pieteikumu.
Kā tas izskatās praksē?
Ja vēlaties uzzināt, vai jūsu klienti var pateikt, ka izmantojat pieteikumu apstrādes programmatūru, lai atbildētu uz viņu tālruņa zvaniem, tiešsaistes čatiem, Viber ziņām, sīkziņām vai e-pasta ziņojumiem, atbilde ir “Nē”. Skatiet, kā tas darbojas šajā detalizētajā video pamācībā.

Pieteikumu sistēmas izveide un darbināšana
Lai nodrošinātu, ka izmantojat savu pieteikumu apstrādes sistēmu pilnvērtīgi, jums tā pilnībā jāsasaista ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem. Jums būs arī jāievieto mūsu tiešsaistes čata logrīks savā vietnē un jāizveido LiveAgent atbalsta portāls. Neziniet, kā? Skatiet šo uzsākšanas pamācību.
Zināšanu bāzes resursi
Pilnu pieteikumu apstrādes sistēmas funkciju sarakstu skatiet šeit.
Vai esiet gatavs izmēģināt mūsu izslavēto pieteikumu sistēmu?
Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas palielina apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas ir bezmaksas izmēģinājuma periods.