Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Laika komandas

Kas ir laika komandas?

Laika komandas ir automatizācijas komandas, kas nav kādas darbības izraisītas, bet gan laika nosacītas. Tās visbiežāk tiek izmantotas, lai veiktu palīdzības dienesta tīrīšanas uzdevumus, e-pasta atgādinājumus vai sekojumus, atrisinātu pieteikumus, kas kādu brīdi nav bijuši aktīvi, vai pievienotu birkas. Iespējas ir bezgalīgas.

Laika-komandas-LiveAgent

Laika komandu piemēri

Piemērs Nr. 1

Kā LiveAgent lietotājs Jūs varat iestatīt laika komandu, kas 24 stundas pēc pēdējās saziņas ar klientu automātiski izsūta papildus e-pasta ziņojumu.

Piemērs Nr. 2

Varat arī iestatīt laika komandu, kas automātiski atzīmēs visus pieteikumus, uz kuriem 10 dienu laikā nav saņemta atbilde, ka pieteikuma problēma atrisināta.

Piemērs Nr. 3

Liveagent automātiski izdzēsīs pieteikumus, kas atzīmēti kā SUROGĀTPASTS, un kas ir vecāki par 90 dienām.

Laika komandas

Kā laika komandas strādā?

Kad laika komanda ir iestatīta, sistēma automātiski veic periodiskas pārbaudes fona režīmā īsos intervālos (parasti ik pa vienai minūtei) un pārbauda, vai ir izpildīti laika komandas nosacījumi. Ja ir, komanda tiek automātiski izpildīta.

Kāpēc laika komandas ir svarīgas?

Laika komandas var būt ārkārtīgi noderīgas jebkuram biznesam, kam ir liels pieteikumu apjoms, jo tās var mazināt aģenta stresu un īsā laikā izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus.

Laika komandu galvenie ieguvumi ir:

  • Uzlabota efektivitāte/aģenta darbplūsma
  • Uzlaboti atbilžu laiki
  • Mazāk vietas cilvēku kļūdām
  • Mazāk stresa/mazāka izdegšanas iespēja
  • Samazinātas atbalsta izmaksas un ietaupīts laiks
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Kādas cita veida komandas ir LiveAgent programmā?

Papildus laika komandām, LiveAgent lietotāji var izmantot priekšrocības, ko sniedz notikumu bāzētas automatizācijas komandas un SLA (pakalpojumu līmeņa vienošanās) komandas.

Notikumu komandas

Notikumu komandas ir vienkāršas, notikumu aktivizētas komandas. Liveagent lietotāji var iestatīt trigeri un darbību, un, ja trigera nosacījumi ir izpildīti, darbība tiek izpildīta. Piemēram, var iestatīt komandu, kas norēķinu nodaļai automātiski piešķir jebkuru pieteikumu, kurā ir vārdi “rēķins” vai “apmaksa”.

Izveidot-komandu-LiveAgent

SLA komandas

SLA komandas var lietot tikai SLA iestatījumam, un tās ir piesaistītas SLA līmeņiem. SLA komandas piemērs varētu būt pieteikuma SLA līmeņa maiņa vai citu komandu izpildes apturēšana.

Automate tasks with time-triggered rules

Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ko jūs varat izdarīt arLiveAgent laika komandām?

Laika komandas var piemērot, ja:

  • Pieteikums ir vecāks par noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
  • Pieteikuma statuss nav mainījies noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
  • Pieteikuma beigu termiņš ir mazāks par noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
  • Pieteikums tiek kavēts ilgāk par noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu

Nosacījumi, kurus var piemērot laika komandām

  • Pieteikuma statuss
  • Pieteikums izveidots (datums)
  • Pieteikums mainīts (datums)
  • Pieteikums dzēsts
  • Pieteikuma sākotnējais URL
  • Pieteikuma prioritāte
  • Pieteikuma nodaļa
  • Kam pieteikums piešķirts
  • Klientu grupa
  • Pieteikuma birkas

Darbības, ko var izpildīt laika komandas

  • Pārvirzīt pieteikumu
  • Slēgt pieteikumu
  • Dzēst pieteikumu
  • Mainīt pieteikuma prioritāti
  • Mainīt SLA līmeni
  • Atzīmēt kā surogātu
  • Atzīmēt kā ne-surogātu
  • Dzēst pieteikumu
  • Nosūtīt atbildi
  • Mainīt pieteikuma tēmu
  • Pāriet pēc URL
  • Pievienot birku
  • Noņemt birku
  • Nosūtīt e-pastu
  • Apturēt citas komandas
  • HTTP pieprasījums

Kā laika komandas izskatās praksē?

Ja pieteikumam tiks iedarbināta komanda, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (tas nodrošina skaidri pārskatāmu atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var apskatīt izmaiņas pieteikumā, kas veiktas ar laika komandām.

Laika komandas

Kā uzstādīt LiveAgent laika komandas

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija)(zobrata ikona kreisās puses izvēlnē).
  3. Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
  4. Noklikšķiniet uz Laika komandas.
  5. Noklikšķiniet uz Create (Izveidot).
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss
  7. Izveidot komandas nosaukumu.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai varat komandu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai.
  9. Izvēlieties atbilstošo no saraksta “Pielietot šādos gadījumos”.
  10. Izvēlieties laika nosacījumus — pēc cik ilga laika komanda jāizpilda?
  11. Iespēja: noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
  12. Izvēlieties nosacījumus pēc vajadzības.
  13. Izvēlieties darbības veidu atbilstoši vajadzībai
  14. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Laika komandas

Laika komandu priekšrocības

Mazāk iespējama cilvēciska kļūda un samazināta iespēja, ka aģents izdegs

Automatizācija ir precīza, cilvēki ne. Vai jūs varat iedomāties, ka jūsu aģentiem būtu jāatceras pieteikumi, uz kuriem nav saņemta atbilde un kuriem līdz ar to viņiem būtu jāseko?

Protams, tas būtu neiespējami, un varētu radīt dažādas neveiklas situācijas, kas varētu kaitēt jūsu biznesam. Turklāt, ja ir jāatceras, kad tieši ir piemērots brīdis, lai sekotu katram klienta pieprasījumam, tas var novest pie ātras aģentu izdegšanas.

Ja tiks ieviestas automatizācijas komandas, kas rūpēsies par šiem administratīvajiem uzdevumiem, tiks izbrīvēts jūsu aģentu laiks un prāts, ļaujot tiem koncentrēties uz steidzamākiem uzdevumiem. Tas arī nodrošinās, ka aģenti nav stresā un var būt produktīvi ilgāku laiku.

Klientu apmierinātības pieaugums

Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie iespaido tālākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, ātras reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.

Uzturēt klientu apmierinātību ar laika komandām ir vienkārši, ļaujiet sistēmai sekot katram vaicājumam, un jūsu klienti jutīsies novērtēti un atzīti. Tas ir tik vienkārši!

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Automatizācijas komandas ietaupa laiku un naudu

Vai jūs varat iedomāties kā būtu sekot līdzi katram neatbildētam pieteikumam manuāli? Tas būtu ne tikai ārkārtīgi laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs.

Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var izpildīt neskaitāmas laika komandas, kas ilgtermiņā ietaupīs jūsu aģentiem daudz laika. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi — klientu attiecību attīstīšana.

Zināšanu bāzes resursi

Lai uzzinātu vairāk par laika komandām, iepazīstieties ar mūsu zināšanu bāzes resursiem:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Esiet gatavi izveidot savas laika komandas?

Katru nedēļu ietaupiet līdz pat 15 stundām darba ar pielāgotajām laika komandām. Iespējas ir bezgalīgas. Izmēģini tās šodien. Kredītkarte nav nepieciešama. Sāc savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir laika komandas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laika komandas ir automatizācijas komandas, kas nav kādas darbības izraisītas, bet gan laika nosacītas. Tās visbiežāk tiek izmantoti, lai veiktu palīdzības dienesta tīrīšanas uzdevumus, e-pasta atgādinājumus vai sekojumus, slēgtu pieteikumus, kas kādu brīdi nav bijušas aktīvi, vai pievienotu birkas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā strādā laika komandas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kad laika komanda ir uzstādīta, sistēma automātiski veic periodiskas pārbaudes fona režīmā īsos intervālos (parasti ik pēc minūtes) un pārbauda, vai ir izpildīti laika komandas nosacījumi. Ja ir, komanda tiek automātiski izpildīta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir laika komandas piemērs?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Labs laika komandas piemērs ir komanda, kas automātiski dzēš pieteikumus, kas atzīmētas kā SUROGĀTPASTS, un ir vecākas par 90 dienām.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju