Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Laika izsekojamība

Kas ir laika izsekojamība?

Laika izsekošanas rīks reģistrē laiku, ko pavadāt, strādājot ar uzdevumiem vai projektiem. Laika izsekošanas rīki tiek izmantoti visās nozarēs, bet tos galvenokārt izmanto cilvēki, kuriem tiek maksāts balstoties uz stundu likmi (piemēram, atbalsta aģenti).

Kāpēc sekot darba laikam?

Darba laika izsekošana ir svarīga, jo tā sniedz pārskatu gan par jūsu, gan komandas:

  • Veiktspēja
  • Kopējais ražīgums
  • Efektivitāte
  • Uzdevuma apjoms

Izmantojot laika izsekošanas rīkus, ir viegli noteikt, vai jūs un jūsu komanda koncentrējaties uz pareizo problēmu risināšanu. Laika izsekošanas rīki var parādīt, ka daudzus uzdevumus, kas aizņem daudz laika, var vienkāršot vai automatizēt.

Piemēram, ja redzat, ka jūsu atbalsta aģenti daudz laika pavada, atbildot uz viena un paša veida jautājumiem, var būt noderīgi izveidot iepriekš definētas atbilžu sagataves vai predefinētas atbildes.

Turklāt, ja redzat, ka daži aģenti pārāk ilgi nodarbojas ar primitīviem uzdevumiem, tas varētu liecināt, ka viņi ir neproduktīvi un slaistās, lai uzkrātu vairāk stundas. Tas, protams, ir novēršams, zinot jūsu komandas vidējo darba paveikšanas laiku.

Track agent work time with LiveAgent

Learn from time tracking insights starting today. Discover who needs more training, and who’s excelling. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kā var izmantot laika izsekošanas rīku programmā LiveAgent?

Liveagent iebūvētajā laika izsekošanas rīkā tiek izsekots laiks, ko atbalsta aģenti pavada, risinot pieteikumus no kontaktformām, e-pastiem, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, klientu portālu iesniegumiem, tiešsaistes čatiem un zvaniem.

Laika izsekojamība

Kā darbojas LiveAgent laika izsekošanas rīks?

Kad funkcija ir ieslēgta, tā automātiski izseko, cik daudz laika katrs aģents ir pavadījis, lai atrisinātu atsevišķus pieteikumus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka sistēma izseko tikai laiku, kad aģents aktīvi strādā ar pieteikumu. Tas nozīmē, ka pieteikumam jātiek:

  • Aģenta atvērtam
  • Aģenta skatītam
  • Aģenta apstrādātam (aģentam jāraksta, jāklikšķina vai vismaz jākustina pele)
Pielikums pieteikumam
Atvērts pieteikums

Ja aģents ir neaktīvs ilgāk par 30 sekundēm, laika izsekošana tiek pārtraukta. Turklāt, ja aģents pārslēdzas uz citu pieteikumu vai uz citu pārlūka cilni vai lietojumprogrammu, tad arī izsekošana tiek pārtraukta.

Ja jūsu aģenti bieži strādā ar dažādām cilnēm vai programmām, iespējams, labāk būtu, ja aģenti veiktu manuālu laika fiksāciju. Šādā gadījumā varat ieslēgt iestatījumu, kas liks jūsu aģentiem manuāli fiksēt laiku, ko tie patērējuši katra pieteikuma apstrādei.

Laika izsekojamība

Kā iestatīt laika izsekošanu programmā LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija) (zobrata ikona kreisajā izvēlnes joslā).
  3. Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
  4. Noklikšķiniet uz Plugins(Spraudņi).
  5. Atrodiet Laika izsekošanas spraudni un noklikšķiniet uz pogas Aktivizēt.
Laika izsekojamība

6. Sistēma prasīs apstiprinājumu. Noklikšķiniet uz .

Laika izsekojamība

7. Sistēma prasīs vēl apstiprinājumu, lai atkārtoti ielādētu LiveAgent lietojumprogrammu. Noklikšķiniet uz .

Laika izsekojamība

8. Kad redzat, ka spraudnis ir zaļš (kā parādīts zemāk), tas ir veiksmīgi ieslēgts.

Laika izsekojamība

9. Vēlreiz noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).

10. Noklikšķiniet uz System(Sistēma).

11. Noklikšķiniet uz Time tracking (Laika izsekošana).

12. Ja vēlaties likt saviem aģentiem ievadīt savu darba laiku katram pieteikumam manuāli (kā parādīts tālāk), noklikšķiniet uz izvēles rūtiņas un pēc tam uz Saglabāt.

Laika izsekojamība

Laika izsekošana un atskaite

Ja vēlaties skatīt atskaites par visu laiku, ko sistēma ir izsekojusi un jūsu aģenti ir iesnieguši, varat noklikšķināt uz Atskaites (kreisajā izvēlnes joslā) un atlasīt Laika atskaite.

Pārskatu var filtrēt atbilstoši noteiktam laika diapazonam atkarībā no aģenta, pieteikuma, klienta, uzņēmuma, atskaites datuma, rēķina datuma un ieraksta veida (manuālais, automātiskais). Varat arī eksportēt visas Laika atskaites CSV failā, lai atvieglotu iesniegšanu vadībai.

Laika-izsekošana-LiveAgent
Laika atskaite

Ja jūs vai jūsu aģenti nav atzīmējuši savu darba laiku kā rēķinu, izmantojot manuālo fiksāciju, varat to izdarīt šeit, noklikšķinot uz Rediģēt. Tas ir īpaši noderīgi, ja saviem klientiem izrakstāt rēķinu par jūsu sniegto atbalstu.

Laika izsekojamība

Laika izsekošanas ieguvumi

Uzlabota produktivitāte un efektivitāte

Laika izsekošana ir lielisks līdzeklis aģentu produktivitātes un efektivitātes uzlabošanai. Datu apkopošana šādā veidā var palīdzēt jums veidot vēlākajā darbā izmantojamus secinājumus par atbalsta procesu uzlabošanu, izmantojot automatizācijas komandas vai integrāciju. Tas var palīdzēt arī identificēt aģentus, kuriem nepieciešama plašāka apmācība.

Ir svarīgi uzlabot aģentu efektivitāti un produktivitāti, jo jo produktīvāki ir darbinieki, jo vairāk laika un naudas jūs ietaupāt. Darbinieku ražīgums ietekmē arī klientu apmierinātību un ņurdēšanu.

Ja jūsu aģenti var apstrādāt pieteikumus salīdzinoši ātri, jūsu klienti būs apmierināti ar jūsu pakalpojumu (jo nevienam nepatīk ilgi gaidīt atbildes vai problēmu novēršanu).

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Atbildība par izpildi

Ir svarīgi, lai darbinieki būtu atbildīgi, un laika izsekošanas rīki var jums palīdzēt. Ja daži aģenti izmanto pārmērīgu laiku, lai atbildētu uz vienkāršiem jautājumiem/pieteikumiem, jūs zināt, ka jums ir nepieciešams pārrunāt ar viņiem viņu efektivitāti.

Vai arī, ja redzat, ka daži jūsu aģenti reaģē uz pieteikumiem pārāk ātri, bet saņem negatīvu vērtējumu un atsauksmes no klientiem, tas var liecināt par to, ka viņi necenšas precīzi atbildēt uz pieteikumiem, un vienkārši vēlas tos “laist pār galvu”.

Tādējādi laika izsekošanas rīki var sniegt ieskatu par darbinieka veiktspēju.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Līdzsvarota darba slodze jūsu aģentiem

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka laika izsekošanas rīki var palīdzēt izveidot līdzsvarotu darbplūsmu jūsu aģentiem. Tā kā katram aģentam ir atšķirīgs darba temps, varat laika gaitā izpētīt viņu darbības pārskatus un pielāgot prioritāri saņemamo ienākošo zvanu/čatu skaitu.

Daži aģenti labi jūtas dinamiskā vidē ar lielu pieteikumu slodzi, turpretī citi tādā saskaras ar stresu un sabrukumu. Ir svarīgi zināt savu aģentu darba stilus un attiecīgi pielāgoties.

Zināšanu bāzes resursi

Ja vēlaties uzzināt vairāk par laika izsekošanu un ar to saistītām tēmām, skatiet mūsu zināšanu bāzes resursus.

LiveAgent Product Tour


Vai esat gatavi sākt sekot aģenta darba laikam?

Bez grūtībām sekojiet aģenta darba laikam. Piesakieties uz bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un ieraugiet, cik tas ir vienkārši. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir laika izsekošana?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laika izsekošanas rīks reģistrē laiku, ko pavadāt, strādājot ar uzdevumiem vai projektiem. Laika izsekošanas rīki tiek izmantoti visās nozarēs, bet tos galvenokārt izmanto cilvēki, kuriem tiek maksāta stundu likme (piemēram, atbalsta aģenti).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc sekot darba laikam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Darba laika izsekošana ir svarīga, jo tā sniedz pārskatu par jūsu un jūsu komandas sniegumu, kopējo produktivitāti, efektivitāti un darba apjomu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā var izmantot laika izsekošanu LiveAgent programmā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent iebūvētajā laika izsekošanas rīkā tiek izsekots laiks, ko atbalsta aģenti pavada, risinot pieteikumus no kontaktformām, e-pastiem, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, zināšanu bāzes iesūtījumiem, tiešsaistes čatiem un zvaniem.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju