Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Komandas

Kas ir automatizācijas komandas?

Automatizācijas komandas ir sistēmas darbības, kas tiek izpildītas automātiski, ja ir izpildīti iepriekš definētie nosacījumi. Tos visbiežāk izmanto pieteikumu pārsūtīšanai uz konkrētām nodaļām, birku pievienošanai, pieteikumu kā surogātpasta atzīmēšanai vai pieteikumu slēgšanai. Automatizācijas komandas ir vispārpieejamas visās progresīvajās palīdzības dienesta programmatūrās, un tās var būt uz notikumiem bāzētas, laika bāzētas vai uz SLA bāzētas.

Komandu-funkcija-LiveAgent

Kā darbojas automatizācijas komandas?

Sistēmas, kurās ir automatizācijas komandas, veic periodiskas fona pašpārbaudes. Ja sistēma konstatē, ka ir izpildīti noteiktas komandas nosacījumi, komanda tiek izpildīta automātiski.

Kāpēc automātiskās komandas ir svarīgas?

Automatizācijas komandas ir ārkārtīgi svarīgas jebkuram uzņēmumam ar lielu pieteikumu apjomu, jo tās var izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus īsā laikā. Galvenie automatizācijas komandu ieguvumi ir šādi:

  • Uzlabota efektivitāte/aģenta darbplūsma
  • Uzlaboti atbilžu laiki
  • Mazāk vietas cilvēku kļūdām
  • Samazinātas atbalsta izmaksas un ietaupīts laiks
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Kāda veida automatizācijas komandas pieejamas LiveAgent?

Notikumu komandas

Notikumu komandas ir vienkāršākās uz aktivitāti bāzētas komandas. Liveagent lietotāji var iestatīt trigeri un darbību, un, ja trigera nosacījumi ir izpildīti, darbība tiek izpildīta. Piemēram, var iestatīt komandu, kas norēķinu nodaļai automātiski piešķir jebkuru pieteikumu, kurā ir vārdi “rēķins” vai “apmaksa”.

Izveidot-komandu-LiveAgent

Laika komandas

Laika komandas ir nosacījumi, kas saistīti ar laiku, un tādējādi tie tiek izpildīti tikai tad, kad ir izpildīti laika nosacījumi. Piemēram, var uzstādīt komandu, kas norāda sistēmai automātiski sekot klientam. Piemēram, ja viņš nav atbildējis uz jūsu ziņu noteiktā laika periodā, teiksim, 48 stundas.

SLA komandas

SLA komandas var lietot tikai SLA uzstādījumam, un tās ir piesaistītas SLA līmeņiem. SLA komandas piemērs varētu būt pieteikuma SLA līmeņa maiņa vai citu komandu izpildes apturēšana.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Ko Jūs varat darīt ar automatizācijas komandām LiveAgent?

Komandas var pielietot, tiklīdz

  • No e-pasta izveidots pieteikums
  • Izveidots pieteikums
  • Pieteikuma statuss mainās
  • Pieteikums pārvirzīts
  • Ir pievienota bezsaistes ziņu grupa
  • Aģents saņem vērtējumu
  • Pieteikumu birkas mainās

Nosacījumi, kurus var piemērot komandām

  • Tēma
  • No
  • Kontrolkopija
  • Slēptā kontrolkopija
  • Kam
  • Saturs
  • Pieteikuma statuss
  • Pieteikums izveidots (datums)
  • Pieteikums mainīts (datums)
  • Pieteikums dzēsts
  • Pieteikuma sākotnējais URL
  • Pieteikuma prioritāte
  • Pēdējā ziņa
  • Piešķirtā aģenta statuss
  • Pielāgots lauks
  • Pieteikuma nodaļa
  • Kam pieteikums piešķirts
  • Klientu grupa
  • Izveidots no uzaicinājuma
  • Pieteikuma birkas

Darbības, ko var izpildīt ar komandām

  • Pārvirzīt pieteikumu
  • Slēgt pieteikumu
  • Dzēst pieteikumu
  • Mainīt pieteikuma prioritāti
  • Mainīt SLA līmeni
  • Atzīmēt kā surogātu
  • Atzīmēt kā ne-surogātu
  • Dzēst pieteikumu
  • Nosūtīt atbildi
  • Mainīt pieteikuma tēmu
  • Pāriet pēc URL
  • Pievienot birku
  • Noņemt birku
  • Nosūtīt e-pastu
  • Apturēt citas komandas
  • HTTP pieprasījums

Kā praksē izskatās automatizācijas komandas?

Ja pieteikumam tiks piemērota komanda, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var redzēt ar uz notikumiem bāzētu komandu veiktās izmaiņas pieteikumos.

Komandas

Kā uzstādīt komandas programmā LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija)(zobrata ikona kreizajā izvēlnē).
  3. Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
  4. Noklikšķiniet uz Komandas, Laika komandas vai SLA (atkarībā no tā, kāda tipa komandu vēlaties izveidot). Šajā uzstādīšanas rokasgrāmatā mēs pieņemsim, ka izvēlējāties Komandas.
  5. Noklikšķiniet uz Izveidot.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss .
  7. Norādiet komandas nosaukumu.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai varat komandu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai.
  9. Atlasiet izvēli.
  10. Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
  11. Izvēlieties nosacījumus pēc vajadzības.
  12. Atlasiet darbības laukus atbilstoši vajadzībai.
  13. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Komandas

Automātisko komandu priekšrocības

Mazāk vietas cilvēciskajām kļūdām

Automatizācija ir precīza, cilvēki ne. Novērsiet visas kļūdas, kas varētu maksāt jums jūsu klientus, ieņēmumus vai reputāciju, samazinot cilvēku iejaukšanos. Jo precīzāks ir jūsu atbalsts, jo apmierinātāki ir jūsu klienti.

Uzlabota klientu apmierinātība

Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie ietekmē turpmākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, ātras reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Automatizācijas komandas ietaupa laiku un naudu

Vai jūs varat iedomāties kā būtu sekot līdzi katram neatbildētam pieteikumam manuāli? Tas būtu ne tikai ļoti laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs un saspringts. Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var izpildīt neskaitāmas automatizācijas komandas, kas ietaupīs jūsu aģentiem daudz laika. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi — klientu attiecību attīstīšana.

Zināšanu bāzes resursi

Lai uzzinātu vairāk par automatizācijas komandām, skatiet mūsu zināšanu bāzes resursus:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Vai esat gatavi izveidot automatizācijas komandas?

Atklājiet nebeidzamas automatizācijas iespējas ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu. Kredītkarte nav nepieciešama. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir automatizācijas komandas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizācijas komandasir sistēmas darbības, kas tiek izpildītas automātiski, ja ir izpildīti iepriekš definētie nosacījumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas automatizācijas komandas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistēmas, kurās ir automatizācijas komandas, veic periodiskas fona pašpārbaudes. Ja sistēma konstatē, ka ir izpildīti noteiktas komandas nosacījumi, komanda tiek izpildīta automātiski. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc automātiskās komandas ir svarīgas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizācijas komandas ir izdevīgas jebkuram uzņēmumam ar lielu pieteikumu apjomu, jo tās var izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus īsā laikā.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju