Iekšējie pieteikumi ļauj izveidot iekšēju piezīmi kolēģiem. Iekšējais pieteikums ir jāpiešķir konkrētam aģentam. Tas ir redzams tikai aģentiem, nevis klientiem vai citiem galalietotājiem. Iekšējos pieteikumus ir iespējams arī atlikt un izmantot kā plānotos uzdevumus.

Iekšējie pieteikumi ir noderīgi, lai:
- Nosūtītu iekšēju piezīmi aģentam
- Izveidotu uzdevuma aģentam/personu grupai konkrētā nodaļā
- Izveidot piezīmi sev (iespēja uz laiku atlikt iekšējā pieteikuma izsūtīšanu)

Veidojot iekšējos pieteikumus, varat:
- Izvēlēties nodaļu
- Izvēlēties aģentu
- Norādīt klientu
- Definēt tematu
- Izveidot ziņojumu
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Ojama klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām integrācijām. BUJ lapa var palīdzēt uzņēmumiem samazināt klientu servisa noslogojumu un uzlabot klientu pieredzi. BUJ lapa sniedz atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem. Dizainējot BUJ lapu, izvēlieties atbilstošus jautājumus, organizējiet tos kategorijās un rakstiet īsos, konkrētos jautājumus.