Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hibrīda pieteikuma plūsma

Hibrīda pieteikuma plūsma ir palīdzības dienesta funkcija, kas klientu atbalsta aģentiem ļauj sekot klienta pieteikuma risinājumam vairākos kanālos vienotā pieteikuma pavedienā. Piemēram, ja klients sāk sarunu tiešsaistes čatā, bet vēlāk turpina e-pastā vai pa tālruni, visas trīs saziņas ir pieejamas tajā pašā vienotā pieteikuma plūsmā.

Kāpēc hibrīda pieteikuma plūsma ir neaizstājama funkcija?

Tas, ka palīdzības dienestam ir pieejama hibrīda pieteikuma plūsmas funkcija, var būt patiešām izdevīgi, jo:

Kādus kanālus tā atbalsta?

Liveagent lietotāji var turpināt saziņu tajā pašā hibrīda pieteikuma pavedienā, izmantojot:

Connect the dots with ease

Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.

Start free trial

Kā izskatās hibrīda pieteikumu plūsma. Kā tā darbojas praksē?

Hibrīda pieteikuma pavedienu var salīdzināt ar Facebook Messenger sarunu. Jūs varat redzēt savstarpējās īsziņas, kā arī to, ka notika videozvans vai balss zvans.

Hibrīda pieteikuma plūsma

Tomēr LiveAgent to attīsta tālāk un nodrošina saviem lietotājiem zvanu ierakstus, kurus var atskaņot jebkurā laikā. Turklāt, ja hibrīda pieteikuma plūsmā ir e-pasta ziņojumi, tiešsaistes čati vai sociālo mediju ziņas, tie tiek parādītas tieši pavediena iekšpusē.

Skatiet šo video, lai uzzinātu, kā tas darbojas:

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview

Kā jūs varat gūt labumu no hibrīda pieteikuma plūsmas?

Pašā pamatā, hibrīda pieteikuma straume uzlabo klientu pieredzi. Klientu pieredzes uzlabošana paaugstina klientu apmierinātības līmeni, kas ir viens no labākajiem veidiem, kā pārdot vairāk, samazināt kurnēšanu un iegūt uzticamus klientus, kuriem ir augsta ilgtermiņa vērtība.

Hibrīda pieteikuma plūsma
SuperOffice attēls

Kā to veicina hibrīda pieteikuma plūsma? Kā iepriekš teikts, tas novērš apjukumu, uzlabo aģenta efektivitāti, paātrina atbildes laiku un sniedz kopskatu par katra klienta problēmu risināšanas gaitu.

Aplūkosim tuvāk katru no šiem punktiem.

Neskaidrību novēršana

Būsim godīgi, visu galu savilkšana ir visai smags uzdevums bez hibrīda pieteikuma plūsmas. Ja klients var izmantot dažādus kanālus, lai sazinātos ar jūsu uzņēmumu, jūsu aģenti var viegli saputroties, kas ir pateikts un kam piekrists.

Piemēram, viens aģents varbūt palīdzējis klientam tviterī un piekritis piešķirt kompensāciju un pēc tam devies atvaļinājumā. Ja klients izlemtu sekot atmaksai ar e-pasta palīdzību, aģents, kas to pārņem, nemaz nezinātu, par ko ir runa (tas ir, ja abiem aģentiem nav piekļuves hibrīdpieteikumu plūsmām).

Tas var radīt dažas neērtas situācijas jūsu aģentiem un pat izraisīt klientu kurnēšanu. Patiesībā saskaņā ar Gladly pētījumu 54% klientu apgalvoja, ka labprātāk pavadītu dienu slapjās zeķēs nekā vairākkārt atkārtotu sakāmo klientu apkalpošanas aģentiem, un tas izsaka diezgan daudz.

Hibrīda pieteikuma plūsma
HubSpot Research attēls

Aģenta efektivitātes uzlabošana

Hibrīda pieteikuma plūsma ir lieliska arī aģenta efektivitātei. Izmantojot plūsmu, aģenti netērēs laiku, meklējot konkrētus pieteikumus, ja rastos iepriekšaprakstītais scenārijs.

Izmantojot hibrīda pieteikuma straumi, viss tiek glabāts vienuviet, liekot viegli aptvert klientu lūgumus.

tiešsaistes-čata-priekšrocības-LiveAgent

Paātrina atbildes laiku

Ja aģenti vienuviet var skatīt visus ziņojumus par vienu un to pašu problēmu, viņiem nebūs jātērē laiks, meklējot papildinformāciju. Tas ne tikai liek jūsu aģentiem izskatīties zinošākiem, bet arī paātrina viņu atbildes laiku, kas ir faktors, kas lielā mērā ietekmē klientu apmierinātību.

Pēc būtības, jo ātrāks ir problēmas risinājums, jo labāk.

Hibrīda pieteikuma plūsma
Astute attēls

Kopskats par katra klienta problēmu risināšanas gaitu

Šajā punktā apkopotas visas iepriekš minētās priekšrocības. Hibrīda pieteikuma plūsma ļauj aģentiem labāk izprast klientus un viņu problēmas. Tā rezultātā ir labāka klientu pieredze, lielāka apmierinātība, vairāk ieteikumu un vairāk pārdošanas darījumu.

Aģentu reitings

Zināšanu bāzes resursi

Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent pieteikumu programmatūrā pieejamajām funkcijām, skatiet šos rakstus vai mūsu apskata video.

LiveAgent Product Tour

Esi gatavs izmēģināt mūsu hibrīdo pieteikuma plūsmu?

Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir hibrīda pieteikuma plūsma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hibrīda pieteikuma plūsma ir palīdzības dienesta funkcija, kas klientu atbalsta aģentiem ļauj sekot klienta pieteikumu apstrādes gaitai vairākos kanālos vienā un tajā pašā pieteikuma pavedienā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā izskatās hibrīda pieteikuma plūsma/kā tā darbojas praksē?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja klients sāk sarunu tiešsaistes čatā, bet vēlāk turpina caur e-pastu vai tālruni, visi trīs sakaru kanāli būs pārskatāmi vienā un tajā pašā pieteikuma plūsmā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā jūs varat gūt labumu no hibrīda pieteikuma plūsmas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pašā pamatā, hibrīda pieteikuma plūsma uzlabo klientu pieredzi. Klientu pieredzes uzlabošana paaugstina klientu apmierinātības līmeni, kas ir viens no labākajiem veidiem, kā pārdot vairāk, samazināt kurnēšanu un iegūt uzticamus klientus, kuriem ir augsta ilgtermiņa vērtība.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju