Effektīva klientu komunikācija ir noteikti nepieciešama, ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums gūtu panākumus. LiveAgent MI Čukstošā Palīga funkcija ļauj jūsu klientu apkalpošanas aģentiem uzlabot savus atbildes laikus, palielināt efektivitāti un uzlabot klientu attiecības.
Kas ir Čukstošais Palīgs?
Liveagent Čukstošais Palīgs ir uz klientu orientēta funkcija, kas darbojas ar MI palīdzību. Jauno MI tehnoloģiju pasaulē Čukstošais Palīgs ir LiveAgent atbilde uz jaunākajām industrijas tendencēm. Šī funkcija ir vērsta uz klientu atbalsta aģentu efektivitātes palielināšanu un klientu apkalpošanas aģentu pilnvarošanu ātri un vienkārši atrisināt klientu pieprasījumus.
Čukstošais Palīgs šobrīd ir pēdējā testēšanas stadijā. Drīzumā mēs paziņosim precīzu pakalpojuma uzsākšanas datumu mūsu klientiem. Turklāt īsā laikā mēs norādīsim, kādas variācijas saturēs Čukstošais Palīgs.
Kā darbojas Čukstošais Palīgs?
Lai nodrošinātu mūsu MI vadīto pakalpojumu augsto kvalitāti, LiveAgent strādā kopā ar ChatGPT. Tāpat kā visas LiveAgent MI Palīgu funkcijas, Čukstošais Palīgs izmanto jūsu pašu OpenAI API atslēgu, lai radītu MI ģenerētas atbildes uz jūsu klientu e-pastiem.
Tiklīdz esat ievadījis API atslēgu savā LiveAgent kontā, varat sākt automātiski atbildēt uz klientu vaicājumiem ar MI palīdzību. Un kas ir labākais? Jums pat nebūs jāatstāj LiveAgent saskarne, lai vispār mijiedarbotos ar MI! Pats klienta jautājums tiks izmantots kā ChatGPT tekstuālais pieprasījums. Tiklīdz tas uzģenerē atbildi, tā tiks parādīta lodziņā Atbilde. Tad varat izlemt, vai ieteiktā atbilde ir apmierinoša, vai arī varat to rediģēt pēc saviem ieskatiem.

Jūs varat pārliecināties, ka Whisper Assistant nesasola pārāk daudz vai nesūta nepatiesu informāciju. Datu kopums, uz kura tas pamato savas atbildes, ir jūsu iepriekšējie klientu atbalsta pieteikumi un jūsu uzņēmuma ārējā vai iekšējā zināšanu bāze.
Kurš izmanto Čukstošo Palīgu?
Dažāda lieluma uzņēmumi, kas strādā daudzās nozarēs, var izmantot Čukstošo Palīgu, lai apstrādātu savu klientu e-pasta pieprasījumus. Neatkarīgi no tā, vai jūs darbiniet lielu palīdzības dienestu ar vairākiem desmitiem aģentu vai esat cilvēks-orķestris, Čukstošais Palīgs var pacelt jūsu un jūsu klienta pieredzi nākamajā līmenim.
- Mazie uzņēmumi – bieži būdami ar ierobežotu budžetu, mazie uzņēmumi un jaunuzņēmumi bieži augstāk vērtē kvalitāti, nekā kvantitāti. Tieši tādā lomā noder Čukstošais Palīgs. Kvalitatīva, MI nodrošināta saziņa ir lieliska iespēja visiem, kas vēlas investēt risinājumā, kas neko daudz nemaksā, bet var sevi pierādīt kā vērtīgu.
- Vidēja lieluma uzņēmumi – plašāka klientūra nozīmē lielāku spriedzi klientu apkalpošanas komandai. Tad kāpēc gan viņiem nepalīdzēt ar palīgu, kas ir gatavs palīdzēt vienmēr, kad vien tas nepieciešams, un kam ir gatava atbilde dažu sekunžu laikā?
- Lieli uzņēmumi – katru dienu darbojoties lielā uzņēmumā ar kaudzēm klientu pieprasījumu, tas prasa daudz laika un naudas. Lai gan jums var būt augsti kvalificēts un labi apmācīts personāls, reizēm visa ir vienkārši par daudz. Čukstošais Palīgs var atslogot aģentu muguras un nodrošināt ātru un vienkāršu klientu apkalpošanu.
Kāpēc jums būtu jāizmanto Čukstošo Palīgu?
MI ietekme pieaug daudzās un dažādās nozarēs. Aplūkosim galvenos iemeslus, kāpēc jums jau šodien būtu jāievieš MI darbinātas funkcijas, kā, piemēram, Čukstošais Palīgs.
- Paaugstināta klientu apmierinātība – mūsdienu tehnoloģiju laikmetā klienti, runājot par klientu apkalpošanu, gaida ne mazāk kā izcilību. Ātras un precīzas atbildes ar augstu personalizācijas līmeni vairs nav greznība, ko varat izvēlēties. Čukstošais Palīgs to visu var nodrošināt ļoti ātri un efektīvi, veidojot spēcīgas attiecības ar klientiem un stiprinot jūsu klientu bāzi.
- Palielināti ieņēmumi – vai zinājāt, ka līdz pat 72% klientu dalās pozitīvajā pieredzē ar zīmolu ar 6 un vairāk cilvēkiem? Attiecību veidošana ar klientiem, izmantojot izcilu klientu apkalpošanu, noved pie atkārtotiem pirkumiem, nepārtraukta maksājošu klientu pieauguma un kopumā pie peļņas paaugstināšanās.
- Izmaksu samazināšana – MI Čukstošais Palīgs piedāvā unikālu iespēju bez papildu izmaksām ātri tikt galā ar liela apjoma klientu mijiedarbību.
- Uzlabota aģentu produktivitāte – līdz pat 61% darbinieku apgalvo, ka MI palīdz uzlabot viņu produktivitāti. Ja jūsu aģentiem nav nepieciešams rakstīt garas ziņas, kas aizvien atkārtojas, viņi var koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem.
- Samazināts cilvēciskas kļūdas risks – cilvēki kļūdās, tas ir dzīves fakts. Izmantojot MI Čukstošo Palīgu, varat samazināt un novērst to, ka cilvēciska kļūda var kaitēt jūsu uzņēmuma reputācijai.
- Uz datiem balstītas atbildes — Čukstošais Palīgs var ātri analizēt lielu datu apjomu un izmantot tos, lai efektīvi risinātu klientu pieprasījumus.
- Labāka mērogojamība — lielākā daļa uzņēmumu pedzīvo sastrēgumstundas, dienas vai pat nedēļas, kad koplietojamās iesūtnes tiek pārpludinātas ar e-pasta ziņām no klientiem. Un jaunas klientu apkalpošanas komandas algošana tieši šīm reizēm ir ne tikai dārga, bet arī ārkārtīgi neērta. MI var it viegli tikt galā ar šo klientu saziņas pieaugumu.
- Paaugstināta drošība — ja uztraucaties par to, ka trešās personas saņems jūsu klientu informāciju, LiveAgent jūs saprot. Varat izvēlēties sniegt OpenAI apmācībai datus tikai no savas ārējās zināšanu bāzes. Tādējādi vienīgie klienta dati, ko tas saņems, ir pats jautājums.
- Konkurences priekšrocība – lai arī kādam tas nepatīk, MI ir nākotne. Tad kāpēc gan neielēkt vilcienā agrāk un neatrasties konkurentiem priekšā, nodrošinot ātrākus atbildes laikus, uzlabotu personalizāciju un kopumā labāku lietotāja pieredzi?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give Whisper Assistant a try!
Kā iegūt jaunākās Premjera Līgas pāreju ziņas no MI
Videos - Ka Iegut Jaunakas Premjera Ligas Pareju Zinas No Mi
Kā pievienot tiešsaistes čatu Actinic veikalam
Videos - Ka Pievienot Tiessaistes Catu Actinic Veikalam