Vai Jums kādreiz ir nācies saskarties ar klientu neapmierinātību tāpēc, ka Jūsu darbinieks nav zinājis par iepriekšējo saziņu ar klientu?
Diemžēl tas notiek biežāk, nekā Jūs domājat.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzlabot savu ikdienas klientu atbalsta darbību. Tādējādi tas palīdz apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem, efektīvi izmantojot laiku. Visas funkcijas ir vienkopus. Visa nepieciešamā informācija ir atrodama palīdzības pieteikumā vai tērzēšanas sarunā.
Kas ir tērzēšanas vēsture?
Tērzēšanas vēsture ir viena no daudzām LiveAgent funkcijām. To var saukt par tērzēšanas žurnālu vai sarunu vēsturi, kurā ir saglabāta iepriekšējā saziņa ar klientiem.
Tā ir diezgan pašsaprotama, un tā var būt ļoti noderīga dažādos scenārijos. To var izmantot, lai pārbaudītu iepriekšējos klientu pieprasījumus, pārbaudītu datus un informāciju, meklētu iepriekšējos problēmas risinājumus. Vienīgais ierobežojums ir Jūsu radošums.
Kā tērzēšanas vēsture var uzlabot Jūsu klientu apkalpošanu?
Droši vien mēs visi esam piedzīvojuši šo situāciju – skaidrojot iepriekšējo problēmu jaunajam klientu pārstāvim. Vai atceraties, cik nomācoši tas bija? Jo ilgāk klientam ir jāskaidro problēma, jo vairāk samazinās klienta apmierinātība. Kopumā tas rada stresu un un nevajadzīgu spriedzi tērzēšanas sarunās. Lai to novērstu, LiveAgent ir izveidojis klientu sarunu vēstures funkciju, kurā varat viegli meklēt tērzēšanas sarunas.
Ko Jūs varat redzēt tērzēšanas vēsturē?
- Apmeklētāja vārdu
- Aģenta vārdu
- Apmeklētāja valsti
- Datumu
- Laiku
- Nodaļu
- Tagus
Reāls piemērs:
Pieņemsim, ka Vendija vēlas pajautāt tērzēšanas aģentam par problēmu, ar kuru viņa saskārās pirms mēneša. Problēma tika atrisināta, bet tā atkārtojās. Tiešsaistes tērzēšanas aģents var ātri apskatīt iepriekšējo tērzēšanas sarunu un redzēt, kāds bija risinājums un kāpēc tas nebija ilglaicīgs. Izmantojot šo pieejamo informāciju, aģents var ieteikt citu risinājumu, vai paskaidrot, kas jādara citādi. Tāpēc nākotnē šī problēma vairs neradīsies.
Ieguvumi:
- Ātra palīdzības pieteikumu atrisināšana
- Uzlabota klientu apmierinātība
- Labāka klientu pieredze
- Vienmērīga klientu apkalpošanas darba plūsma
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Papildu funkcijas, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi
Tērzēšanas klienta pašreizējais URL
Ātri uzziniet, kuru vietni klients pēta. Šī funkcija ļauj Jums būt gatavam sniegt atbilstošu informāciju un novērš nevajadzīgu klientu neapmierinātību.
Iekšējā tērzēšana
Iekšējā tērzēšana ir tērzēšana, kas paredzēta Jūsu aģentiem LiveAgent ietvaros. Bet kā tas ir saistīts ar klientu pieredzi? Iekšējā tērzēšana tika izveidota, lai palīdzētu uzlabot Jūsu aģentu ikdienas uzdevumus. Ja viņiem ir nepieciešams sazināties ar citu aģentu, viņi to var vienkārši izdarīt, izmantojot LiveAgent un nemainot saskarnes. Rezultātā aģents var ātrāk sniegt nepieciešamo palīdzību. Jo vairāk Jūs uzlabojat savu klientu pārstāvju darba procesus, jo labāki var būt Jūsu pakalpojumi.
Reāllaika rakstīšanas skats
Šī funkcija ļauj reāllaikā redzēt, ko klients raksta. Tā rezultātā, kamēr klients raksta, Jūs varat mēģināt saprast klienta jautājumu vai meklēt nepieciešamo informāciju.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – funkcijas.
Zināšanu bāzes resursi
Vai Jums jau ir LiveAgent?
Uzziniet, kā izveidot tērzēšanas pogu.
LiveAgent ir platforma klientu atbalsta risinājumiem, kas piedāvā daudzus instrumentus, lai uzlabotu saziņu ar klientiem, tostarp tiešsaistes čatu rīku un pielikumu funkciju. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir balvām un sertifikātiem tāpat kā partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. Čata rīks nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās.
Čata rīks ir noderīgs uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu apkalpošanu ar reāllaika komunikāciju. Tas ļauj ātri sazināties ar klientu un noritēt raiti, kas palielina izredzes piesaistīt jaunus klientus. Rīks nodrošina iespēju nosūtīt attēlu, video un koplietot ekrānu, tādejādi parādot klientam, ko darīt. Arī klientu piekļuve čatam jāatvieglo, lai uzlabotu attiecības ar klientu. Jāņem vērā personalizēšana un pārdošanas iespējas. Uzņēmumi var izmantot bezmaksas tērzēšanas programmatūru, kas ir novērtēta kā visaugstāk klientu piesaistīšanā. LiveAgent piedāvā daudzas iespējas un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums. Tiešsaistes čats ir lielisks līdzeklis attiecību veidošanai reālajā laikā.