Tālruņu atbalsts joprojām ir viens no svarīgākajiem veidiem, kā nodrošināt klientiem ātru un efektīvu atbalstu. Katram palīdzības dienestam vajadzētu tādu, lai gan ne vienmēr ir ērti vai finansiāli pieejami iegādāties galda aparātus. Šo problēmu var atrisināt, izmantojot aplikāciju tālruņus, lai palīdzības dienestam nodrošinātu vienlīdzīgus konkurences apstākļus.
Liveagent piedāvā iespēju pieslēgties un lietot aplikāciju tālruņus (programmtālruņus). Tie ļauj lietotājiem veikt balss zvanu no skaitļošanas ierīcēm, izmantojot interneta protokolu (VoIP). Aplikāciju tālruņi sazinās ar zvanu centrāles pakalpojumu sniedzēju, izmantojot SIP protokolu (SIP trunking).
LiveAgent joprojām apstrādā, ieraksta un reģistrē zvanus.
Aplikāciju tālruņi ir trešās puses papildprogramma, kas darbojas kopā ar jūsu LiveAgent zvanu centru. Ja jau lietojat kāda veida aplikāciju tālruņa klientu, tā ir liela priekšrocība.
Aplikāciju tālruņu klienti
kas ļauj lietotājiem veikt VoIP zvanus:
iOS un Android ierīces ar SIP funkcionalitāti
Zināšanu bāzes resursi
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?
LiveAgent ir viegli lietojama klientu apkalpošanas programmatūra ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību. Tam ir bezmaksas izmēģinājuma versija.