Bezmaksas Izmēģinājums

Aģentu atskaite

Liveagent piedāvā Aģenta atskaiti par darba laiku, atbildētajiem pieteikumiem, Čatiem, Zvaniem, pārdošanām, atlīdzībām un daudz ko citu (skatiet visas iespējas zemāk) noteiktā laika diapazonā. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc laika diapazona, nodaļas, kanāla un aģenta. Aģenta atskaites var eksportēt CSV failā.

Aģenta atskaite apskatāmās iespējas (kolonnas)

  • Birka
  • Atbilde
  • Jaunas atbildes vid. laiks
  • Atvērtas atbildes vid. laiks
  • Zvani
  • Neatbildētie zvani
  • Sarunu minūtes
  • Čata ziņojumi
  • Čati
  • Izlaistie čati
  • Vidējais čata pieņemšanas laiks
  • Vidējais čata ilgums
  • Bez vērtējuma
  • Bez vērtējuma %
  • Apbalvojumi
  • Apbalvojumi %
  • Sūdzības
  • Sūdzības %
  • Ienākošie ziņojumi
  • Ienākošie zvani
  • Pabeigtie zvani
  • Ienākošie čati
  • Pabeigtie čati

Aģenta atskaite var parādīt jūsu datus šādu veidu grafikos:

Izmantojiet Aģenta atskaites ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no aģenta pārskatiem.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju